Téma: Kúpa motorky (Afriky)
30.10.2018 v 20:43
Zdravím, plánujem kúpiť motorku Honda XRV 750 Africa Twin .Poradte mi,kúpiť ju teraz alebo na jar. Ide mi o to,že kedy je lepší výber. Nejde ani tak o cenu ,ale hlavne o to kedy zvyknú byť viac na predaj koncom alebo začiatkom sezóny.Poprípade,či sa oplatí dovoz z Nemecka alebo Talianska.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 20:47 | Nahoru | #1
Ja bych pockal na 22.3. To budou motorky temer zadarmo a bude jich hodne na vyber. A doporucuji koupit od nemeckyho itala o pulnoci pri uplnku.

1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 21:02 | Nahoru | #2
Hledej a až se ti bude nějaká zamlouvat,tak ji ber bez ohledu na datum.
A na hloupé příspěvky nereaguj.

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 21:11 | Nahoru | #3
Chapadlo> Ďakujem Nejde mi o to kedy budú zadarmo ale kedy je väčší výber. Ani kupovať od nemeckého taliana ale na Slovensku výber ATnie je veľký v Čechách je to kus lepšie.

Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 21:12 | Nahoru | #4
hlavne vyberaj mimo CR lebo ceny co som u vas pozeral su 20-100percent vyssie oproti DE IT SK a pod. Vyber si viac moto a jednou cestou ich pozri, ktora bude najlepsia kup. A dufam ze si na tom uz jazdil lebo je podla mojho nazoru beztak znacne nadhodnotena.

Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 21:30 | Nahoru | #5
Aby som pravdu povedal,nie nejazdil som,ale o inej motorke ani neuvažujem.A ceny si fakt držia za niektoré 25ročné chcú viac ako polovicu z novej.

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2018 v 21:31 | Nahoru | #6

Béďa17 píše: Hledej a až se ti bude nějaká zamlouvat,tak ji ber bez ohledu na datum.
A na hloupé příspěvky nereaguj.



souhlas, je rozumný, že to neřešíš jen ohledně " sezóní" ceny. Začni teď, koukej, porovnávej, na zajímavý kousek se dojeď podívat, a pokud bude ok, tak ho vem klidně teď, přes zimu si na něm pěkně v klidu všechno projdeš. Na jaře už začneš být nervózní, pravděpodobnost koupě horšího kusu je větší. Na druhou stranu zákon schválnosti funguje, takže koupíš a za týden se objeví něco lepšího. No ale jak říká můj kamarád, když budu čekat na lepší cenu/ lepší kus, tak si v životě nic nekoupím. S dovozem Ti neporadím, neznám Tvé možnosti, ani jsem z textu nepoznal, jestli si chceš motorku sám přivézt, nebo se ptáš na koupi čerstvě dovezené.
Všeobecně, dovozu od přímého majitele bych se nebál, jinak i Německu jsou "Turečtí" bazaristi....

Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 21:41 | Nahoru | #7
Počkej ještě dva roky. Přijde světová krize a motorky budou za babku .

1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 21:50 | Nahoru | #8
Presne toho sa bojím že na jar zoberiem už hoci čo, len teraz ten výber nie je veľký.A čo sa dovozu týka z Čiech by som si doviezol sám,ale z Nemecka alebo Talianska by som si dal doviezť tam sa nedohovorím,ale najradšej by som kúpil u nás.

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 22:08 | Nahoru | #9
Kanárik> končí říjen, profesionální prodejci/dovozci teď navážejí motorky ( alespoň podle jednoho prodejce tady v Čechách, co vozí motorky z Itálie ), tak možná kdyby jsi našel někoho solidního, ověřeného referencí, kdo by Ti přivezl motorku podle Tvých požadavků mohl by jsi být spokojen. Tihle lidé mají kontakty, dnes už nevozí šroty jako v dobách, kdy byl po motorkách hlad a prodali tady cokoli, kupují a vozí po více kusech většinou pěkné kousky, takže v podstatě se svou provizí a náklady jsou schopni tady prodat za stejně, na co by tebe přišel individuální dovoz a doprava

Kúpa motorky (Afriky)

30.10.2018 v 22:31 | Nahoru | #10
Vďaka skúsim pohľadať dovozcov/predajcov.

Kúpa motorky (Afriky)

31.10.2018 v 06:29 | Nahoru | #11
Kanarik - ak si na Afrike este nejazdil tak ti odporucam sa na tom povozit aby si potom tu kupu nelutoval pretoze ceny su nepochopitelne vysoke a ktovie do kedy tato bublina vydrzi. Afrika ma maly vykon a slaby podvozok v porovnani so Super tenere 750. Jazdil som na oboch.

Kúpa motorky (Afriky)

31.10.2018 v 08:52 | Nahoru | #12
Kanarik> Jestli na AT budeš přecházet z té žluté krásky, co máš v profilovce, tak nejspíš budeš spokojený. Jestli ale do ní chceš jít z nějaké baj voko modernější a alespoň 50 koňové motorky, nedej bože jezdit ve dvou s bágly a očekáváš přebytek výkonu možná budeš v rozpacích. K hodnocení Destroyera - AT má z hlediska výkonu "horší" motor než XTZ750. Geometrie podvozku je také jiná. Někomu se proto zdá lepší XTZ (až moc ráda mění směr jízdy), jinému zase AT (je víc stabilní v přímém směru), takže který podvozek je slabší, záleží na vkusu každého šoféra.
Jo a dej si pozor na 50 koňové verze pro Rakousko a Švýcarsko. Mají jiné vačky, takže otevřít je na 60 koní znamená jejich výměnu za standardní.

1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)

31.10.2018 v 19:49 | Nahoru | #13
No na AT som nejazdil ,ale ani na Tenerke. A na Africu si zvyknem tak ako by som si zvykol aj na Tenerku. Ako som písal o inej motorke som nikdy neuvažoval. Vilemx , áno bude to prechod z Jawy na AT. Jedine s čím to viem porovnať je synova XTčka.O tých škrtených verziách viem aj vďaka tebe, už sa tu o tom popísalo dosť. A preto keď už dovoz tak jedine Čechy,Nemecko alebo Taliansko ,aj keď aj tam už môže byť motor menený.Ináč to ,že vačky treba meniť už viem ,ale čo neviem, je to koľko to stojí .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

Skvělá odpověď, děkuji! 31.10.2018 v 20:18 | Nahoru | #14
Kanárik> jedna nová vačková hřídel stála tuším něco kolem šesti tisíc Kč a potřebuješ dvě, pro každý válec je jiná. Ale nevím, jestli se ještě dají sehnat nové, protože XRV je už je starý křáp a Honda zase tak moc dlouho díly nedrží. Výhodou je, že pasují mezi všemi ročníky 750, takže od 1990 do 2000 (resp. 2003, kdy byl ukončen prodej), takže sehnat starší takový problém není. Za cenu dvou nových vaček ale seženeš starší motor, kde, při troše štěstí, budeš mít obě vačky v ucházejícím stavu - celá výrobní řada těchto V2 52 st. motorů umírá na klice, nikoliv na hlavě.

Oproti XT-čku budeš spokojený, zejména komfortem, oproti Jawě vyvalený, zejména vším

U motorek z Itálie a Francie si ještě dej pozor na přední světlomety. Některé nemají H4, ale ještě staré "asymetry" 35/35 W, Takže svítí asi jen jako jedna resp. dvě Jawy, a to podle modelového ročníku v zapojení jednoho (90-95) nebo obou (96-00) světel. Překopání na H4 znamená koupit jiné paraboly (v Hondě cca dva a půl tisíce Kč za kus) a dvě relátka.

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

31.10.2018 v 20:43 | Nahoru | #15
vilemx> Ďakujem, na tie svetlá si dám pozor.Najradšej by som kúpil tu alebo u vás.

2 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)

31.10.2018 v 21:14 | Nahoru | #16
Kanárik , nedaj sa tu strašiť ako malé decko . Už pred dvomi týždňami som ti v telefonáte hovoril , že minimálne polovica (pravdepodobne ďaleko viac) rakúskych Afrík RD07 má v papieroch síce 35kW , ale v skutočnosti normálnych 44 , vačky na plný výkon montovali už na prvej garančke priamo u dealera , samozrejme to nebude nikto (šnicláci určite nie) zverejňovať , lebo len idiot udáva sám seba (aj keď v poslednom čase ani to nie je nezvyčajné) , predsa len , tie Afriky sú spred 20-25 rokov a ľudia bývali rozumnejší .
Túto info som si nevycucal z prsta , pred rokmi som sa tam (v Rakúsku) rozprával s ľudmi , ale nie s ľudmi v Bille , ani Lídli (dokonca som takú Afriku vtedy tam aj kupoval) .

Okrem toho , ktorý borec po prevezení na okreskách zoskočí z motorky a povie neomylne , teda na 100% "tak táto má len 35 kW" ? Veľa "špecialistov" by zostalo na smiech (aj keby tých 35kW naozaj mala) .
No a nakoniec , ten motor (35kW) bude asi trvácejší , už len z dôvodu , že ho nepustí až do takých max. otáčok , takže ak si si vybral Afriku , lebo sa ti páči , tak je úplne jedno , odkiaľ bude , len nech stojí za to a nie , že prvoradé kritérium je cena a hneď potom krajina pôvodu (lebo aj na mieste , kde by si to nečakal ani náhodou , sa dá nájsť pekný kus) .

Naposledy editováno 31.10.2018 21:15:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

31.10.2018 v 21:31 | Nahoru | #17
brazel> Afrik z Rakouska jsem privezl i servisoval ekolik a vetsina z nicha mela stale skrcene vacky. Asi jsem je kupoval od lidi z Lidlu Na utazene okresce, pokud nevytacis nad 6 tisic, tak 37 vs. 44 verzi poznas hur (do cca 4 tisic pocitove 37 snad i taha lepe), ale staci na delsim rovnem useku rozmotat ctyrku nebo petku nad 6 tisic a rozdil je fest znat.
A to neni jediny “problem” u rakouske a svycarske verze. Krome jiinych vacek maji az do konce vyroby stale puvodni starou verzi CDI bez TPS cidla na klapkach, takze v praxi i po vymene vacek, pretryskovani a vyloupnuti restriktoru zerou cca o pul litru vic nez verze s novejsim zapalovanim s TPS.

Naposledy editováno 31.10.2018 21:50:47

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

31.10.2018 v 21:49 | Nahoru | #18
brazel> Pred hodinou som ti chcel volať,ale som večer nechcel už otravovať.Keď môžem tak ti zajtra zavolám.

1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)

1.11.2018 v 09:14 | Nahoru | #19
co som vysledoval tak na jar su motoeky drahsie. ja som svoju kupol 30.11 :) je fakt ze skusobna jazda nebola nic moc a moto sla rovno do garaze lebo bola neprijemna zima ale zas na jar to bola parada. proste sleduj inzerciu a ries skor stav ako cenu. ono sa ti to v konecnom dosledku vsetko vrati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

1.11.2018 v 09:21 | Nahoru | #20
vilemx , 35 , nie 37kW (a 35 je v súčasnosti magické číslo) ...
Píšeš "do cca 4 tisic pocitove 37 snad i taha lepe , ale staci na delsim rovnem useku rozmotat ctyrku nebo petku nad 6 tisic"
Ale načo ???
Jedna má maximálku 174 , 35kW verzia 161 km/hod , čo takisto v pohode stačí na odobratie VP aj na diaľnici , no a to by už bol naozaj magor , čo by jazdil 750-kou Afrikou diaľnice a skúšal , koľko vydá .

A na čo teda vlastne by si mal taký človek dávať pozor ?

Aktuálny inzerát v Rakúsku , vačky RD07 , najazdených 1000 km ... za 100€ .

Čo sa obvykle robí po prvých cca 1000km ?
Podľa mňa ich našiel v šope (vyzerajú tak) , lebo na ne už dávno aj zabudol

Naposledy editováno 01.11.2018 09:24:03

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

1.11.2018 v 10:01 | Nahoru | #21
Komorerth> Dakujem na 99% kúpim motorku teraz.Cenu až tak neriešim 4000€ si myslím je dosť, 5000 a viac je za 25ročnú motorku dosť veľa. To je môj názor. Čo sa týka tých kW ,som naklonený k tej vyššej verzii kvôli tomu ,že neplánujem meniť motorku o pár rokov.Ale ako sa povie,bude na furt,a dúfam,že aspoň 50% jázd bude vo dvojici.Keď raz niečo kúpim už to nezvyknem predať.

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

1.11.2018 v 10:46 | Nahoru | #22
brazel> Hádat se s tebou nebudu, jestli 35 nebo 37. Momentálně mám doma dvě 50 PS verze pro Německý trh (škrcené pouze restriktory) a obě mají v TP 37 kW. Jak to měly mé dvě předchozí Rakušanky, to bych se musel hrabat v archivních papírech. Měl jsem je někdy kolem roku 2000, takže je klidně možné, že AR a SW mají 35 kW, kdežto G-50 těch 37.

No a protože jsem na 50 PS Rakouských verzích nějaký pátek jezdil, jak RD-04, tak RD-07, tak ten rozdíl je prostě znát ve vyšších rychlostech jak v dynamice, tak i ve spotřebě. Zlomových 6 tisíc otáček je kolem 125 km/h (jak komu šmajdá tachometr) tedy an ne = dálniční limit. A je fakt rozdíl, když potřebuješ v těchto hodnotách zrychlit. Navíc nad 6 tisíc u AR i SW enormně roste spotřeba, takže když jsem jednou hodně spěchal (skoro furt plný plyn, do táhlých kopců byl problém i 150 km/h) z Brna do Prahy, tak jsem v Ivančicích bral plnou a u Průhonic těsně před Prahou přepínal na rezervu (20 litrů ani ne na 200 km).

Tebou udávané maximálky jsou správně, ale jaksi té AR a SW verzi to trvá hooooodně dlouho, než se na těch 160 dostanou.

Ať si Kanárik vybere motorku, jakou chce. Mně je to jedno. Jen mu píšu informace, aby se mohl lépe rozhodnout.

Kúpa motorky (Afriky)

1.11.2018 v 15:13 | Nahoru | #23
Tak prečo ho upozorňuješ na 37kW z Rakúska (taká neexistuje) , v Rakúsku boli(sú) 35kW , to je celkom magické číslo a práve pre to číslo je dosť dobre predajná

Som tam kdesi hore napísal
"samozrejme to nebude nikto zverejňovať , lebo len idiot udáva sám seba (aj keď v poslednom čase ani to nie je nezvyčajné) "

A je to tady ... "do táhlých kopců byl problém i 150 km/h"

Sa dosť čudujem , lebo heslo "Zatloukat , zatloukat , zatloukat" pochádza od vášho klasika . Ja s ním len súhlasím .

Kúpa motorky (Afriky)

1.11.2018 v 16:14 | Nahoru | #24
Asi budeš nějaký Kája Mařík, tak pro uklidnění bych ti objasnil moji zmínku o 150 km/h. Jednak to bylo asi před 15 lety, takže to je dávno promlčené. S tou samo motorkou, ale už po výměně vaček, jsem jel do Maroka. Hezky po vlastních, žádný vlek. Napříč Německem jsme jeli v kuse systémem 150 km/h jednu hodinu (pokud to samozřejmě dovolil provoz a dopravní značení), potom chvíli odpočinek, další hodinu zase 150 km/h a tankování. Kupodivu to pro motorku, oproti předchozímu trápení s AR vačkami, nebyl vůbec problém, nemusel se držet plný, motor šel kolem 7 tisíc a spotřeba byla k sedmi na sto. V případě nutnosti stačilo přidat a byla tam rezerva i na relativně ucházející zrychlení. S AR vačkou by to bylo trápení.

S motorkou jezdím překvapivě i po dálnici nebo potřebuji předjet i na té okresce, takže roztočit motor nad 6 tisíc občas prostě potřebuji, přestože drtivou většinu času jezdím mezi 3 a 5 tisíci.

Pokud TY osobně nepotřebuješ, aby ti motorka nad šest tisíc táhla, ale naopak zvadla, proč ne. Takových lidí je fůra, vlastně všichni majitelé NC-čka. Jen se mi trochu nelíbí to tvoje zlehčování AR a SW verzí Afrik, jako že o nic nejde a vlastně to je snad i výhoda. Pro někoho ano, pro jiného ne.

Edit: k tvému dotazu, proč ho upozorňuji na 37, resp. 35 verzi z Rakouska nebo Švýcarska. No představ si, že proto, aby o tom věděl a mohl se rozhodnout. Víš kolik lidí mi volá, že si koupilo vysněnou Afriku a nějak se jim zdá, že nejede? A zklamaní se ptají, co s tím, jak ji otevřít? Od teď jim asi budu dávat kontakt na tebe, abys jim to vlastně pochválil. Hnidopišení, jestli 35 nebo 37, jsi začal ty, mě šlo o jen o upozornění na škrcecí na vačkách, které je (na rozdíl od 37 nebo 25 kW verzí pro ostatní trhy) dost nákladné otevřít.

Edit 2: Tak jsem se zahrabal do archivu a našel jsem originální rakouský TP jen od RD-07C 1996, má tam 35 kW. Druhý rakouský TP pro RD-04 1992 jsem už bohužel nenašel. Takže 50 PS verze pro Rakousko a Švýcarsko mají v TP 35 kW, ale 50 PS pro Německo 37 kW. Holt jsem měl za to, že všechny 50 PS mají 37 kW. Díky za upozornění, brazeli.

Naposledy editováno 01.11.2018 21:20:11

1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)

2.11.2018 v 16:53 | Nahoru | #25
"Takže 50 PS verze pro Rakousko a Švýcarsko mají v TP 35 kW, ale 50 PS pro Německo 37 kW"

Tak na toto naozaj nejde odpovedať .

Apropo , 35kW nikdy nebolo 50PS , ani v Rakúsku , ani v Čechách , ani na Slovensku a ani v Nemecku , proste nikdy a nikde na svete .
Kto a načo tu vlastne spomenul akýchsi 50 PS ? A ešte v súvislosti s 35kW ?

Kúpa motorky (Afriky)

2.11.2018 v 17:54 | Nahoru | #26
Zdravím chlapi ďakujem všetkým za rady,doteraz som rozmýšľal ,že kúpim až na jar.Ale už je rozhodnuté kúpim teraz.A dúfam , že budú predčasné Vianoce.Čo kW týka preferujem 44kW. 35kW(neotvorená) by musela byť ako cukrík,v dobrej cene a výbave a aj farbe.

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

2.11.2018 v 19:25 | Nahoru | #27
brazel> rozdělení na škrcenou 50 PS a otevřenou 60 PS verzi se prostě tak nějak u nás vžilo ještě v době, kdy se v ČR neřešily různé kategorie řidičáků. Takže tehdy bylo úplně jedno, jestli se jedná o (25), 35 nebo 37 nebo 44 kW, prostě to byla buďto zavřená padesáti koňová Afrika nebo otevřená šedesáti koňová. Rzolišovalo se jen zavření pro AR a SW a zavření pro zbytek Evropy právě kvůli jiným vačkám.

Ano, už pár let je číslo 35 alfou a omegou pro začínající a mladé. Těch 50 PS je údaj v origo katalogu Hondy, kde u německé zavřené verze s 37 kW v TP je uvedeno G-50 (Germany, 50 PS). Stejně tak je "50 PS" vylisováno na některých hrdlech sání s restriktory, a to jak pro 37, tak i pro 35 kW verzi.

P.S. Snad teď nedostanu školení, že PS nejsou exaktně koně, že 60 PS Afrika nemá přesně 60 PS, ale 42 až 45 kW podle verze a způsobu metodiky měření (ano, i takové zápisy v TP jsem viděl, přestože dominuje 44 kW).

Naposledy editováno 02.11.2018 19:39:11

1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)

9.11.2018 v 20:19 | Nahoru | #28
Zdravím tak Africa je už doma . Ďakujem brazelovi za rýchle vyhľadanie a dovoz motorky. Som veľmi spokojný, je ako cukrík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

9.11.2018 v 20:48 | Nahoru | #29
Kanárik> Vypadá parádně. Přeji spoustu spokojených km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

10.11.2018 v 12:32 | Nahoru | #30
Béďa17> Ďakujem, už teraz sa teším na jar
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist