1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)
1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)
A na hloupé příspěvky nereaguj.
Béďa17 píše: Hledej a až se ti bude nějaká zamlouvat,tak ji ber bez ohledu na datum.
A na hloupé příspěvky nereaguj.
souhlas, je rozumný, že to neřešíš jen ohledně " sezóní" ceny. Začni teď, koukej, porovnávej, na zajímavý kousek se dojeď podívat, a pokud bude ok, tak ho vem klidně teď, přes zimu si na něm pěkně v klidu všechno projdeš. Na jaře už začneš být nervózní, pravděpodobnost koupě horšího kusu je větší. Na druhou stranu zákon schválnosti funguje, takže koupíš a za týden se objeví něco lepšího. No ale jak říká můj kamarád, když budu čekat na lepší cenu/ lepší kus, tak si v životě nic nekoupím. S dovozem Ti neporadím, neznám Tvé možnosti, ani jsem z textu nepoznal, jestli si chceš motorku sám přivézt, nebo se ptáš na koupi čerstvě dovezené.
Všeobecně, dovozu od přímého majitele bych se nebál, jinak i Německu jsou "Turečtí" bazaristi....
1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)
Jo a dej si pozor na 50 koňové verze pro Rakousko a Švýcarsko. Mají jiné vačky, takže otevřít je na 60 koní znamená jejich výměnu za standardní.
1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)
Oproti XT-čku budeš spokojený, zejména komfortem, oproti Jawě vyvalený, zejména vším
U motorek z Itálie a Francie si ještě dej pozor na přední světlomety. Některé nemají H4, ale ještě staré "asymetry" 35/35 W, Takže svítí asi jen jako jedna resp. dvě Jawy, a to podle modelového ročníku v zapojení jednoho (90-95) nebo obou (96-00) světel. Překopání na H4 znamená koupit jiné paraboly (v Hondě cca dva a půl tisíce Kč za kus) a dvě relátka.
2 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)
Túto info som si nevycucal z prsta , pred rokmi som sa tam (v Rakúsku) rozprával s ľudmi , ale nie s ľudmi v Bille , ani Lídli (dokonca som takú Afriku vtedy tam aj kupoval) .
Okrem toho , ktorý borec po prevezení na okreskách zoskočí z motorky a povie neomylne , teda na 100% "tak táto má len 35 kW" ? Veľa "špecialistov" by zostalo na smiech (aj keby tých 35kW naozaj mala) .
No a nakoniec , ten motor (35kW) bude asi trvácejší , už len z dôvodu , že ho nepustí až do takých max. otáčok , takže ak si si vybral Afriku , lebo sa ti páči , tak je úplne jedno , odkiaľ bude , len nech stojí za to a nie , že prvoradé kritérium je cena a hneď potom krajina pôvodu (lebo aj na mieste , kde by si to nečakal ani náhodou , sa dá nájsť pekný kus) .
Naposledy editováno 31.10.2018 21:15:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)
A to neni jediny “problem” u rakouske a svycarske verze. Krome jiinych vacek maji az do konce vyroby stale puvodni starou verzi CDI bez TPS cidla na klapkach, takze v praxi i po vymene vacek, pretryskovani a vyloupnuti restriktoru zerou cca o pul litru vic nez verze s novejsim zapalovanim s TPS.
Naposledy editováno 31.10.2018 21:50:47
1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)
Píšeš "do cca 4 tisic pocitove 37 snad i taha lepe , ale staci na delsim rovnem useku rozmotat ctyrku nebo petku nad 6 tisic"
Ale načo ???
Jedna má maximálku 174 , 35kW verzia 161 km/hod , čo takisto v pohode stačí na odobratie VP aj na diaľnici , no a to by už bol naozaj magor , čo by jazdil 750-kou Afrikou diaľnice a skúšal , koľko vydá .
A na čo teda vlastne by si mal taký človek dávať pozor ?
Aktuálny inzerát v Rakúsku , vačky RD07 , najazdených 1000 km ... za 100€ .
Čo sa obvykle robí po prvých cca 1000km ?
Podľa mňa ich našiel v šope (vyzerajú tak) , lebo na ne už dávno aj zabudol
Naposledy editováno 01.11.2018 09:24:03
No a protože jsem na 50 PS Rakouských verzích nějaký pátek jezdil, jak RD-04, tak RD-07, tak ten rozdíl je prostě znát ve vyšších rychlostech jak v dynamice, tak i ve spotřebě. Zlomových 6 tisíc otáček je kolem 125 km/h (jak komu šmajdá tachometr) tedy an ne = dálniční limit. A je fakt rozdíl, když potřebuješ v těchto hodnotách zrychlit. Navíc nad 6 tisíc u AR i SW enormně roste spotřeba, takže když jsem jednou hodně spěchal (skoro furt plný plyn, do táhlých kopců byl problém i 150 km/h) z Brna do Prahy, tak jsem v Ivančicích bral plnou a u Průhonic těsně před Prahou přepínal na rezervu (20 litrů ani ne na 200 km).
Tebou udávané maximálky jsou správně, ale jaksi té AR a SW verzi to trvá hooooodně dlouho, než se na těch 160 dostanou.
Ať si Kanárik vybere motorku, jakou chce. Mně je to jedno. Jen mu píšu informace, aby se mohl lépe rozhodnout.
Som tam kdesi hore napísal
"samozrejme to nebude nikto zverejňovať , lebo len idiot udáva sám seba (aj keď v poslednom čase ani to nie je nezvyčajné) "
A je to tady ... "do táhlých kopců byl problém i 150 km/h"
Sa dosť čudujem , lebo heslo "Zatloukat , zatloukat , zatloukat" pochádza od vášho klasika . Ja s ním len súhlasím .
S motorkou jezdím překvapivě i po dálnici nebo potřebuji předjet i na té okresce, takže roztočit motor nad 6 tisíc občas prostě potřebuji, přestože drtivou většinu času jezdím mezi 3 a 5 tisíci.
Pokud TY osobně nepotřebuješ, aby ti motorka nad šest tisíc táhla, ale naopak zvadla, proč ne. Takových lidí je fůra, vlastně všichni majitelé NC-čka. Jen se mi trochu nelíbí to tvoje zlehčování AR a SW verzí Afrik, jako že o nic nejde a vlastně to je snad i výhoda. Pro někoho ano, pro jiného ne.
Edit: k tvému dotazu, proč ho upozorňuji na 37, resp. 35 verzi z Rakouska nebo Švýcarska. No představ si, že proto, aby o tom věděl a mohl se rozhodnout. Víš kolik lidí mi volá, že si koupilo vysněnou Afriku a nějak se jim zdá, že nejede? A zklamaní se ptají, co s tím, jak ji otevřít? Od teď jim asi budu dávat kontakt na tebe, abys jim to vlastně pochválil. Hnidopišení, jestli 35 nebo 37, jsi začal ty, mě šlo o jen o upozornění na škrcecí na vačkách, které je (na rozdíl od 37 nebo 25 kW verzí pro ostatní trhy) dost nákladné otevřít.
Edit 2: Tak jsem se zahrabal do archivu a našel jsem originální rakouský TP jen od RD-07C 1996, má tam 35 kW. Druhý rakouský TP pro RD-04 1992 jsem už bohužel nenašel. Takže 50 PS verze pro Rakousko a Švýcarsko mají v TP 35 kW, ale 50 PS pro Německo 37 kW. Holt jsem měl za to, že všechny 50 PS mají 37 kW. Díky za upozornění, brazeli.
Naposledy editováno 01.11.2018 21:20:11
1 reakcí na tento příspěvek Kúpa motorky (Afriky)
Tak na toto naozaj nejde odpovedať .
Apropo , 35kW nikdy nebolo 50PS , ani v Rakúsku , ani v Čechách , ani na Slovensku a ani v Nemecku , proste nikdy a nikde na svete .
Kto a načo tu vlastne spomenul akýchsi 50 PS ? A ešte v súvislosti s 35kW ?
Ano, už pár let je číslo 35 alfou a omegou pro začínající a mladé. Těch 50 PS je údaj v origo katalogu Hondy, kde u německé zavřené verze s 37 kW v TP je uvedeno G-50 (Germany, 50 PS). Stejně tak je "50 PS" vylisováno na některých hrdlech sání s restriktory, a to jak pro 37, tak i pro 35 kW verzi.
P.S. Snad teď nedostanu školení, že PS nejsou exaktně koně, že 60 PS Afrika nemá přesně 60 PS, ale 42 až 45 kW podle verze a způsobu metodiky měření (ano, i takové zápisy v TP jsem viděl, přestože dominuje 44 kW).
Naposledy editováno 02.11.2018 19:39:11