Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.
Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.
elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.
Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí
Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou
U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem
Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat
Tady schéma
Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/
Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Jakou pouzivas chladici kapalinu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
matt píše: hoši a máte vyzkoušený, že to fakt jen ta kapalina (oproti klasické) ochladí aspoň o 5-10stupnů?
Ne, bude proti obycejny modry/zeleny kterou koupis za 40 korun litr uplne stejny Respektive kdyby ne, tak bych jezdil na R6ce s podchlazenym motorem
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Jak máte použité tlačítka na tom "rácing" ovladači?
Set UP, set Down, blinkry jsou CONFIRM MENUa co ten zbytek?
Díky, Fazko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Opravdu nádhera, ty všelijaký píčifurinky apod. věci, to obdivuju. Já bych to dokázal tak možná rozebrat na ND....
Tady všichni co jezdíte okruhy to máte v malíku
Pěkný vlákno, zajímavý, užitečný, super.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Viděl jsem, že se už ty přepínače daj koupit i s konektorama, takže to nemusíš přeletovávat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Takže další drobný úpravy. Vyndal jsem servo výfukový přívěry
Aby to neházelo chybu, když to servo odpojíte,dá se koupit taková věcička za 50 doláčů "servo buddy"
Přívěra je tam úplně k ničemu, po demontáži zůstává trvale otevřená klapka.
Ještě drobnost k tlumiči výfuku. Dole pod motorem je uchycení 2 šrouby M10 přes gumové pouzdro. Vlivem vibrací se ta guma rozpadne a váha té koncovky se přenáší na přírubu vertikálního válce a pak se stane tohle
Je dobrý kontrolovat dotažení a stav té gumové průchodky.
Taky jsem vyměnil brzdovou pumpu za 19"
Jo a taky jsem oslovil jednoho týpka z Miami USA, který se zabývá úpravou sériového výfuku na Panigale. Ta jeho služba spočívá v tom, že rozpáře sěriovou koncovku,
vyřeže CAT a udělá potrubí jako v Akrapu . To celé stojí 250 resp. 300doláčů. Výsledek je fantastickej. Má to hluboký dunivý zvuk a v otáčkách....no masakr. Když jsem to poprvé natočil, tak jsem se tlemil jak malej "No to si dělá prdel "
Tak teď klasika zimní údržba, protože jaro je za chvíli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Takže tam dám čtyř tlačítko a fertig.
Jo ještě k těm svodům co zmiňujete výše, vy tam máte originály?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
assassin píše: Ozzy: to jsou ty rychly motorky a velky okruhy, ja mam na SM tak dva záhozy za den a obvykle motorka i ja OK
Tak kdyz blbnu v rokli na trialnce, tak mam vetsinou tak sedm zahozu za 10 minut, ale o tom se tu nebavime
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Je ještě jeden důvod proč se to může stát.
Nádobka na brzdovou kapalinu nesmí být v žádném případě naplněná víc jak z poloviny. Úplně špatně je, když se hladina dotýká gumové membrány, protože při zašroubování víčka vznikne v nádobce malý přetlak a to stačí k tomu aby desky šly blíž ke kotouči, třmen se ohřeje a tlak se ještě zvýší a během pár km je hotovo
Je dobré při nalití nádobky tu membránu mírně promáčknout a vložit jí tam tak, aby v nádobce po zašroubování byl podtlak.
Píšu to tady proto, že jsem viděl 2x utavený třmen u nové Pani V4 co si kámoši přivezli z krámu a ty nádobky byly už od nich takhle přelitý
Takže se nebojte tam dát tý kapaliny fakt málo.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Ak sa mozem spytat o kolko si zrychlil na jednotlivych okruhoch?
Dik za odpoved.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Ale hodně mě to bavilo Pořád je co zlepšovat, hlavně sám u sebe Vím kde ty rezervy mám, ale jde to pomalu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
A_step_beyond píše: doucha> Se zavzdušněním zádní brzdy jste problém neměli?
Pokud máš problém dostat ze systému vzduch, sundej třmen a otoč vzhůru nohama. Odvzdušňovák není v nejvyšším místě třmenu, tak se ten vzduch nemůže dostat ven. Nezapomeň něco dát mezi desky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... | Beranidlo | 14 | 28.2.2018 v 15:46 PetrS |
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Hasha | 1 | 28.2.2017 v 14:58 Hasha |
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale | TheRovy | 34 | 26.8.2016 v 10:08 MichalR66 |