kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> tak to je dost na většinu aut... (kromě B5 , 1,9TDI )
Těžko rict, mati ma na oktavce 370, muj bývalej smax tdci uz ma snad pres 500... a v podstate bez problemu.
Ale je to fuk, na novy nemam a u starších bych na tom byl stejne... takze budu opicku bananama krmit dal. Jen opravím bmw abych mohl krmit dve :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...no jasný...to jen potvrzuje obecnou tezi, že autoMECHANICI už nejsou... už jsou jen VYMĚŇOVAČI.
je ještě pár schopných,ale převážně jsou to opravdu vyměňovači. Ale abych se jich zastal - tlačí je k tomu normy a doba. Málo co dneska jde rozebrat..............
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: je ještě pár schopných,ale převážně jsou to opravdu vyměňovači. Ale abych se jich zastal - tlačí je k tomu normy a doba. Málo co dneska jde rozebrat..............
Rozebrat jde všecko Ale opravit jen něco. A jen něco z toho něco je rentabilní vůbec opravovat.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zahada (za bludistkaka) - uz 14dni to rano na d5 (souvisla kolona 80kmh) sem tam cuknulo , na nerovnosti, je to tak 1mm pridano na plynu... tzn jsem si rikal, ze to je proste ta nerovnost. no nebyla. za tepla nic. v nedeli jsem prijel v nouzaku - teda vetsinu cesty - po tom co se auto prohralo, tak to z nej zase samo (bez vypnuti klicku) vypadlo...
origo volvo (cinan klon) diag hlasi O2 senzor. jdu na nej kouknout a kdyz sundavam dekl z beziciho motoru, dotkl jsem se sani a motor zakopl - spadly otacky skoro ke chcipnuti a pak hned vylitly a nasledne se ustalily... to motor udela na temer kazde pohnuti sanim. sani jde od predu od airboxu - kde je vaha - pres motor az dolu za nej, kde je turbo. na viditelne casti zadna netesnost - ikdyz dieselu by to melo byt jedno, ne? to sani je prisroubovane na hlave motoru jednim sroubem m6 - ten chybel. sroub jsem dodal, sani uz se nemuze pohnout, problem zmizel (ale taky je od te doby teplo) - v pondeli jedu do Milana na EICMA a nerad bych aby se auto rozbilo stejne samo, jako se samo opravilo....
co tohle muze zpusobovat nidko nechape - jedinej senzor co je v sani je vaha vzduchu - jenze to by tam musel by dira jako vrata aby se nekde na sezorech objevil rozdil mezi tim co namerila vaha a co je ve vyfuku... dira tam nikde neni. v sani nic krome vahy neni.
Naposledy editováno 01.11.2018 15:10:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Rozebrat jde všecko Ale opravit jen něco. A jen něco z toho něco je rentabilní vůbec opravovat.
Souhlasím ,třeba - když to nejde silou zkusíme to větší . ano tak lze rozebrat ledacos.
Otázka je když už to rozebereš co tam dáš -ne na vše jsou díly atd atd atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Souhlasím ,třeba - když to nejde silou zkusíme to větší . ano tak lze rozebrat ledacos.
Otázka je když už to rozebereš co tam dáš -ne na vše jsou díly atd atd atd
Však o tom je zbytek mého příspěvku
Ale zas na druhou stranu je spousta věcí, který se oficiálně rozebrat nedají, ale nějakej blbec to neví, tak to rozebere, vymění součástku za stovku a frčí se dál. Třeba starej dobrej bivanos u bavoráků, nebo z poslední doby třeba ta ložiska v zadním náboji u agáty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A on je vysloveně Volvař a fakt zná hodně příznaků .
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.11.2018 15:40:09
DoktorARO píše: FiZzeR> víš něco o vanosu na m3 e36? 1996
Taky se dá repasovat, ale je to podstatně větší voprc a leze se už hodně do rozvodů, narozdíl od M52/4 kde je to jen na dvou šroubech a rozvodama se nehne
Assassin bude určitě vědět víc, 328 to má podobný, i když jen na jedný vačici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: FiZzeR> víš něco o vanosu na m3 e36? 1996
To je “skoro” stejny u vsech. Vyměňuje se teflonovy tesneni a vymezuje vule v axiálním ložisku. Je dobry s tim vymenit nektery dalsi blbosti - napinaky, retizky atd...
Mam na to naky přípravky, dily na repas uz mam v krabici asi 5 let -to je par dolaru. jeste jsem dokupoval tesneni, napinaky a tak, hromádka dílu asi za 20k :)
Naposledy editováno 01.11.2018 15:56:21
t_freedom píše: assassin> slyšel jsi už o Formánkovi ze Cvikova? Mě hodně pomáhal při problémech radama po telefonu, co, kde, jak....
A on je vysloveně Volvař a fakt zná hodně příznaků .
Neznam, vozím to k marrovi - taky volvar. Je to proste stary ojetý auto. Dam si do kupy bawo, to bylo dobry auto ... stejne ted jezdím jen po okoli nakoupit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ještě nějaký dotaz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: To je “skoro” stejny u vsech. Vyměňuje se teflonovy tesneni a vymezuje vule v axiálním ložisku. Je dobry s tim vymenit nektery dalsi blbosti - napinaky, retizky atd...
Ty užs to spáchal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Ty užs to spáchal?
6let jsem na to nesahl :( ale uz uz to bude :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: 6let jsem na to nesahl :( ale uz uz to bude :D
Jo no, to už slyším asi tak posledních šest let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jo no, to už slyším asi tak posledních šest let
No je to tak :) vzdy se najde neco jak cas využit jinak, ale volvo se dostalo do stavu, ze je vic v servisu nez na silnici tak potrebuju neco na “střídání”
Hlavne jak zacnu neco delat, zapecu se na detailech - Odstrojil jsem motor a zacal vyvíjet nove sani, chtel jsem opravit tuknutej roh pod světlem a vyřizl cele zadni čelo :D - zjistil jsem ze jich je v nemecku na skladě uz asi jen 20 a musel jsem ho mit :) chtel jsem dat svor a musel jsem do nej koupit 3lamelovej vnitřek atd atd
Naposledy editováno 01.11.2018 16:21:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A nebo tankovat u Slovnaftu
zmulin píše: Tifone> Tak žhavičky už maj s těma km nárok,pumpa apod to samý.Mě zajímaly jen ty turba čerpadlo,vstřiky a tyhle bolesti
vstřiky teď repas preventivně když je to rozdělaný jinač pohoda a ty turba to byla akce servisu neb byla svolávačka na ty olejový pumpy ale soudruzi se na to vykákli mohlo to bejt v klidu už napoprvé, jediná fakt srací věc na tomhle typu motoru jsou výfukové svody.