kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: tak ja uz bych byl mrtvej kdyby tam to "k nicemu" nebylo
viktor: 999 story continues - tak ta ele je prochcana olejem, ne chladici kapalinou. ale netusim kde se tam vzal, motor cistej, jediny co je od oleje je ta elektrika. jdou tam kabely z altiku, ale to by muselo tyct mezi dratem a jeho izolaci... coz mi prijde jako nemozny
848 mi to dela taky. Musi to vzlinat kapilarnim efektem vnitrkem vodice. Vse ostatni okolo taky ciste.
edit: ale mam tim oblity jen konektor k regulatoru. Ten je netesneny, takze tamtudy se ten olej dostava ven. A protoze je ten konektor uplne dole, olej jen neskodne steka dolu.
Naposledy editováno 26.10.2018 14:23:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.10.2018 14:22:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Hele nebudu, mám teď jinou starost. Jelikož jde Citronek pomalu už do kopru a nakously se tady ty auta, tak řešim jestli si mám nechat 'novou' plechovku od oranž. Radka. Co si koupil to ereso, tak 'babička' stojí...a nabídnul mi jí ať si jí zkusím a že se třeba nějak za měsíc domluvíme . Jako jede to, né že né, ale zase přemejšlím, jestli jí fakt potřebuju . No nic, zejtra jdu k němu slavit jeho narozky, tak po pár chytrejch kalíšcích budu určitě moudřejší, že jí teda asi fakt nutně potřebuju
já myslím, že tu pumpu budeš potřebovat !!!!
strakon píše: _Hans_> teda, to jsou olejničky, kapilárně tak, že je to prochcaný jak sněhulák
No mozna, ze to je schvalne, elektronika za prednim kolem kde na ni jde nejvic vody - tak je tam instalovanej system co to promazava a zabranuje pruniku vody do el.zarizeni :D
Hans: diky za info, uz jsem skoro zacinal verit na nadprirozeno. Zkusim to nejak "zaizolovat"
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: _Hans_> teda, to jsou olejničky, kapilárně tak, že je to prochcaný jak sněhulák
Italska jawa... Ale narozdil od te ceske to aspon jede
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.10.2018 14:42:17
Želvo, co tohle? do kačeru by to stačilo, né? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-999-s/ducati-999-s-1364761.html
Vsak to je jedna z tech co jsem mel na mysli. Ale pry to nejede 😂😂😂
Radeji uz nic nerikam, bo pak tu nejsem 12h a napsanych milion novych stranek a da moc prace to cele precist 😂😂😂
Nejlepsi je to s tema zatackama bokem v aute. Az jsem dostal chut prodat vsechny motorky a koupit ctyrkolu👍
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
RSV nevim. Prvni myslenka byla 6ka, pak 848 (ale jen ze byla za fakt dobrou cenu) a pak 999. S timhle pristupem za chvili zase budu v prdeli a budu koukat po V4kach 😂😂
Az se proste objevi neco za dobre penize (vyrazne levnejsi nez stejne stare modely) a bude se mi libit tak to vezmu a JEBAT OPAVU!!!
U aut když vidim,jak většina lidí jezdí,tak ještě líp.Navíc můžou automobilky víc vydělávat,páč se nemusej tolik zabejvat konstrukcí a laděním podvozku a doženou to elektronikou.Jediná mě trochu sere ta el. brzda,ale to je jen pár chvil v roce,takže se to dá přežít
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: já myslím, že tu pumpu budeš potřebovat !!!!
Spotřeba mě ani tak neděsí, spíš ty ceny dílů a servis. Ale zase vim od koho to auto je, že je v absolutním pořádku, na ničem nevojebaný...a za slušnou cenu. No bude to ještě pár 'bezesných nocí' 🤕
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.10.2018 21:21:12
Frennky píše: Spotřeba mě ani tak neděsí, spíš ty ceny dílů a servis. Ale zase vim od koho to auto je, že je v absolutním pořádku, na ničem nevojebaný...a za slušnou cenu. No bude to ještě pár 'bezesných nocí' 🤕
No, když to není S8 tak buď v klidu... Nedávno jsem na ní dělal keramický kotouče s deskama a výměnou brzdovky a šťastný majitel v tom byl za 400tkč Blbý je, že není náhrada tudíž origo, maximálně vyrobit na zakázku u MD Components... E: ale jelo to kurevsky dobře, když jsme ty brzdy zahořovaliNaposledy editováno 26.10.2018 22:16:05
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mam sluzebni, tak je mi to sumak, ale do tohodle bych nesel...leda jako vikendovku a vyjet 1x za mesic...ale na to je jiny typ aut...:)
To neni nic proti Frennkymu, ale muj nazor obecne...:P
E: ale hlavne, je to kazdyho vec, at si kazdej koupi co chce...aspon pak neni na svete nuda...
Naposledy editováno 27.10.2018 09:27:07
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A ty Huberte neser !
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> Fando, a není těch 4,2 litru málo na ty dva kiláky na pumpu? Viděl jsi ten provokativní balík, co jsem poslal Tifáčovi?
Je to sedum, takže je to akorát a Tifáčovi se nedivim, že měl z bundy zkaženou radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Je to sedum, takže je to akorát a Tifáčovi se nedivim, že měl z bundy zkaženou radost
Nic mi nezkazil. A z té plechovky se stane archív. Kdo by to tady taky pil žeeee