kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Na to ser, u mě má zase "flaštičku" . .. Kokot... Rodinu s dítětem nechá mrdat se poslední den v Itálii po všech čertech, aby mu sehnali limitku místní grappu... A pak si ten blbec ani nevzdechne.
Ty vole to zní, jako kdybys pro mou flašku bojoval s islamisty Moc dobře vím, že tam je, ta se nezkazí a vypijeme ji třeba spolu ty debile !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Myslíš? Hele já to řešil tak dlouho: APRC bez APRC. A zjistil jsem,že absence pro mně nebude na škodu,zbytečně bych hledal limity a spoléhal bych na APRC.
Já si raději ověřuji svoje schopnosti sám a neženu se tam,kam nemám. Když jsem jel testovat nové Tuono se vším zapnutým,tak jsem jel jak idiot jenom proto,že jsem věděl,že je všechno zapnutý
Ale jako berlička to je super,včetně ABS....
Kucí to sou zase kecy Ponechám stranou, že s takovou elektronikou jezdíte v autech (to nevadí ? Nebo tam se limity nehledaj a je to fuk vlastně ?), nicméně bych řekl, že z principu ty pomocníci ti naopak umožní najít ty limity snáze. Na SD mám 4tis km, po nějakém seznámení jezdím na režim Track s nastavením TC 1-3, tzn. nejmenší zásahy trakce, AW OFF. Ten systém fungje skvěle, občas to jezdí bokem, ale tak, že je dobře cítit, že se to už už trhá a zasáhne TC. Nevidím problém jezdit vše OFF, i jsem to několikrát zkoušel a vlastně jezdím furt stejně na plynu i na brzdách. Jasně, s TC vlastně můžeš dát plnej a ono si to nějak přebere, ale fakt je to o tom ? Já to chápu tak, že v případě krizovky (a nevěřím, že všichni umí řešit všechny typy krizovek s grácií) to prostě pomůže, ať už vezmeš z úleku za brzdu v náklonu, nebo tě překvapí něco v zatáčce. Tam spatřuju to jasnou výhodu.
Kromě toho znovu, pro hardcore piloty je možnost vše prostě vypnout a nechat tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A u Tuona? Ty vogo,to letí jak šílené,dojít k bodu,kdy zasáhne APRC,to už mám dávno sevřené půlky,které mi to hlásí dřív,než nějaká elektronika.. Jasně že je super masírka si dát výjezd v polodriftu,ale fakt to oželím. Jezdím na něm,jak na Tuonu I. a je mi fakt skvěle. A ještě jedna věc mě u APRC trochu děsí,že když přestane fungovat.Nějaký elektrický problémek,který je u italů často a já na to budu spoléhat,co potom? To se mi stalo u auta,kdy najednou přestalo fungovat ABS,bez varování a jel jsem svižněji na vodě
Ale tím neříkám,že je APRC blbost a bráním se jí. Ale tento kus ho neměl a bylo mi to fuk.A kdyby ho měl,tak prostě APRC mám,ale asi k ničemu.....tedy na ty vaše sprinty bych ho použil velice rád
Naposledy editováno 26.10.2018 10:59:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.10.2018 11:35:08
Co bych dělal bez toho nevím - neumím brzdit na každý kolo zvlášť a mám už elektr. parkovací brzdu - dřív jsem si samože hodil zadkem, ale dnes? ...takže jediný co by člověk s AWD mohl udělat (kdyby měl motor v pásmu kdy dá sílu) to urvat celý, aby utrhl zadek (na což tedy s 1,8t autem koule nemám) nebo klasiku vyšlápnout spojku ...což je taky tak "na modlení" jestli to vyjde.
Ale při hraní na sněhu je to k nasrání, to jo.
Naposledy editováno 26.10.2018 11:38:25
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
tak tohle bych fakt nedal,jsem rad ze tam ten kompjutr je a dela co ma.
... já vím, že jsem to přehnal a tuším, že zase budu nazván kokotem, ale to už se fakt nedááááá
Je rozdíl nečekaně vlítnout někam a řešit nenadálou situaci...a druhá věc je jet na sněhu trochu záměrně přes středy zatáček a trhat si zadek ručkou - na což už dnes opravdu můžu zapomenou... ale s AWD když to povypínám, tak lze docela hezky na sněhu projíždět zatáčky bokem ...jen nebylo tolik sněhu, abych si to nacvičil na silnici, ale na parkingu to šlo hezky
To co jsem psal o možnostech dále bylo v obou případech jako "teoretická" cesta ven, ale taky jsem psal, že na to nemám koule a asi ani výkon.
Edit: ...jo a kokoti jste oba
Naposledy editováno 26.10.2018 12:10:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Attim> No tak zrovna v autě je to přesně to,co mě sere nejvíc! Mám dvě Mazdy,jednu old a druhou novější,obě 4x4. Na té novější to ještě horko těžko jde vypnout,na staré v pohodě manuál "quattro" ,ale zkrátka v zimě projet moje v zkratky na sněhu s novější Mazdou je utrpení. Ale fakt. Vůbec nevím,jak elektronika přemýšlí,od kol nejde zpátky zpětná vazba,necítím,co se děje ,a když si začne brzdit nějaké kolo a TC začnš hrabat do plynu,když si chystám auto před zatáčkou je fakt k nasrání. U auta to fakt nepotřebuji,když jede někam manželka,jsem rád že tam ty pytloviny jsou.
To jsme ale zase u toho, že chceš od auta něco, co ti prostě nemůže dát. Jasně, kdysi to nějak šlo, protože nebyly euronormy a zároveň se z různých důvodů nepoužívá full time 4x4, ale většinou jde o nějaký typ Haldexu. Pro většinu lidí OK, pokud si potřebuješ auto připravovat před zatáčkou, tak sis koupil špatný auto
JollyJoker píše: A u Tuona? Ty vogo,to letí jak šílené,dojít k bodu,kdy zasáhne APRC,to už mám dávno sevřené půlky,které mi to hlásí dřív,než nějaká elektronika.. Jasně že je super masírka si dát výjezd v polodriftu,ale fakt to oželím. Jezdím na něm,jak na Tuonu I. a je mi fakt skvěle. A ještě jedna věc mě u APRC trochu děsí,že když přestane fungovat.Nějaký elektrický problémek,který je u italů často a já na to budu spoléhat,co potom? To se mi stalo u auta,kdy najednou přestalo fungovat ABS,bez varování a jel jsem svižněji na vodě
Ale tím neříkám,že je APRC blbost a bráním se jí. Ale tento kus ho neměl a bylo mi to fuk.A kdyby ho měl,tak prostě APRC mám,ale asi k ničemu.....tedy na ty vaše sprinty bych ho použil velice rád
Ale tady se pořád dokolo omílá mantra, že se na to spoléhá a co když se to posere a co když tohle a támhleto - no tak se rozbiješ a bude to jenom tvoje vina. Prostě jsi přecenil sebe, motorku, elektroniku, tečka. Elektronika je věc typu last resort. Pak už není nic.
Hele mě se na Speedu stalo, že mi ABS prostě poskočilo na horizontu a regulérně jsem nebrzdil. Chybělo fakt málo a zahučel jsem do lesa tak třeba v kile. Bez ABS bych to v pohodě odbrzdil a letěl dál. Ale proto neříkám, že je to k hovnu.
Na SD když vezmu akceleraci (kdy můžu po očku sledovat display) vidím, že kontrolka TC bliká vlastně skoro pořád. Pokud TC vypnu a akceleruju stejně, pocitově mi to nepřijde jako rozdíl, kolo stejně sem tam trochu proklouzne a/nebo se to zvedá na zadní, ale furt se to řítí vpřed. Nebavím se teď o nějakém cíleném utržení zadního kola, ale prostě vemu za plyn a čekám co se bude dít
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Za 2. nejezdím kudlu co ty. To že mám Tuono,neznamená,že jezdím všude 200+ a že měním slidery každý měsíc. Tady po jeseníkách si vystačím s 3.stupněm a i tak je to moc,když se tomu naloží Jezdím s klukama,kteří tedy žádnou TC nemají a i tak se jich v provozu nikdy neudržím a ani nechci,mám to posazený jinak.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motorkar...dohodou-1347536.html
e: želvo a co RSV?
https://www.motorkar...D=aprilia-rsv-1000-r
e2: už vidim tu plaketu na brejlích, takže je to ona. vypadá fakt dobře, jen je to prostě podezřelý... ještě že teď mám jiný priority, jinak už bych asi volal, a s mojí smůlou na motorky...
Naposledy editováno 26.10.2018 13:01:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Na autě ocením jen ABS,všechno ostatní je k ničemu. Auta jsou dnes strašně "tupá" a to mi silně nevyhovuje,ale dnes už je to bohužel trend
tak ja uz bych byl mrtvej kdyby tam to "k nicemu" nebylo
viktor: 999 story continues - tak ta ele je prochcana olejem, ne chladici kapalinou. ale netusim kde se tam vzal, motor cistej, jediny co je od oleje je ta elektrika. jdou tam kabely z altiku, ale to by muselo tyct mezi dratem a jeho izolaci... coz mi prijde jako nemozny
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kamos se takhle rozbil, jelikoz si prenastavil palici na mod, v zatacce v plnym klidne plne, vono to schroupe. Ano chroupalo to dlouho, ze mi to palice nebrala, ale jednou to proste bylo uz moc i na TC. Kdyby to nemel, nikdy by tak hrube po plynu nesahal v naklonu... Konkretne on. Nezobecnuju. Je to kus od kusu a tu obavu ze sebe samotnyho chapu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Hošani, na příští týden hlásí 20 °C, Fando, to ještě budeš odzimovávat
Hele nebudu, mám teď jinou starost. Jelikož jde Citronek pomalu už do kopru a nakously se tady ty auta, tak řešim jestli si mám nechat 'novou' plechovku od oranž. Radka. Co si koupil to ereso, tak 'babička' stojí...a nabídnul mi jí ať si jí zkusím a že se třeba nějak za měsíc domluvíme . Jako jede to, né že né, ale zase přemejšlím, jestli jí fakt potřebuju . No nic, zejtra jdu k němu slavit jeho narozky, tak po pár chytrejch kalíšcích budu určitě moudřejší, že jí teda asi fakt nutně potřebuju
Naposledy editováno 26.10.2018 13:32:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> Tě tam na tej pumpě nějak přeplácej, né?