paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 10:10 | Nahoru | #41551

t_freedom píše: Na to ser, u mě má zase "flaštičku" . .. Kokot... Rodinu s dítětem nechá mrdat se poslední den v Itálii po všech čertech, aby mu sehnali limitku místní grappu... A pak si ten blbec ani nevzdechne.



Ty vole to zní, jako kdybys pro mou flašku bojoval s islamisty Moc dobře vím, že tam je, ta se nezkazí a vypijeme ji třeba spolu ty debile !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 10:21 | Nahoru | #41552

JollyJoker píše: Myslíš? Hele já to řešil tak dlouho: APRC bez APRC. A zjistil jsem,že absence pro mně nebude na škodu,zbytečně bych hledal limity a spoléhal bych na APRC.
Já si raději ověřuji svoje schopnosti sám a neženu se tam,kam nemám. Když jsem jel testovat nové Tuono se vším zapnutým,tak jsem jel jak idiot jenom proto,že jsem věděl,že je všechno zapnutý
Ale jako berlička to je super,včetně ABS....



Kucí to sou zase kecy Ponechám stranou, že s takovou elektronikou jezdíte v autech (to nevadí ? Nebo tam se limity nehledaj a je to fuk vlastně ?), nicméně bych řekl, že z principu ty pomocníci ti naopak umožní najít ty limity snáze. Na SD mám 4tis km, po nějakém seznámení jezdím na režim Track s nastavením TC 1-3, tzn. nejmenší zásahy trakce, AW OFF. Ten systém fungje skvěle, občas to jezdí bokem, ale tak, že je dobře cítit, že se to už už trhá a zasáhne TC. Nevidím problém jezdit vše OFF, i jsem to několikrát zkoušel a vlastně jezdím furt stejně na plynu i na brzdách. Jasně, s TC vlastně můžeš dát plnej a ono si to nějak přebere, ale fakt je to o tom ? Já to chápu tak, že v případě krizovky (a nevěřím, že všichni umí řešit všechny typy krizovek s grácií) to prostě pomůže, ať už vezmeš z úleku za brzdu v náklonu, nebo tě překvapí něco v zatáčce. Tam spatřuju to jasnou výhodu.
Kromě toho znovu, pro hardcore piloty je možnost vše prostě vypnout a nechat tak.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 10:44 | Nahoru | #41553

Attim píše: Ty vole to zní, jako kdybys pro mou flašku bojoval s islamisty Moc dobře vím, že tam je, ta se nezkazí a vypijeme ji třeba spolu ty debile !



fuj alkohol....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 10:45 | Nahoru | #41554
Attim> ...a zkoušel si jezdit bokem i se vším vypnutým?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 10:53 | Nahoru | #41555

t_freedom píše: Attim> ...a zkoušel si jezdit bokem i se vším vypnutým?



ja jo, mam od toho diru v kombineze :D

Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 10:56 | Nahoru | #41556
Nejsem takovej pilot, abych to cíleně zkoušel. Ale bez TC se to chová podobně, prostě cítíš, že zadek přestává držet stopu, v tu chvíli prostě trochu ubereš, to je celé. Se zapnutou TC holt nemusíš ubrat a TC to vyřeší, já v tom nevidím úplně rozdíl. Pokaždé se začne pod zadkem něco dít, rozdíl je jen v tom řešení ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 10:58 | Nahoru | #41557
Attim> No tak zrovna v autě je to přesně to,co mě sere nejvíc! Mám dvě Mazdy,jednu old a druhou novější,obě 4x4. Na té novější to ještě horko těžko jde vypnout,na staré v pohodě manuál "quattro" ,ale zkrátka v zimě projet moje v zkratky na sněhu s novější Mazdou je utrpení. Ale fakt. Vůbec nevím,jak elektronika přemýšlí,od kol nejde zpátky zpětná vazba,necítím,co se děje ,a když si začne brzdit nějaké kolo a TC začnš hrabat do plynu,když si chystám auto před zatáčkou je fakt k nasrání. U auta to fakt nepotřebuji,když jede někam manželka,jsem rád že tam ty pytloviny jsou.

A u Tuona? Ty vogo,to letí jak šílené,dojít k bodu,kdy zasáhne APRC,to už mám dávno sevřené půlky,které mi to hlásí dřív,než nějaká elektronika.. Jasně že je super masírka si dát výjezd v polodriftu,ale fakt to oželím. Jezdím na něm,jak na Tuonu I. a je mi fakt skvěle. A ještě jedna věc mě u APRC trochu děsí,že když přestane fungovat.Nějaký elektrický problémek,který je u italů často a já na to budu spoléhat,co potom? To se mi stalo u auta,kdy najednou přestalo fungovat ABS,bez varování a jel jsem svižněji na vodě
Ale tím neříkám,že je APRC blbost a bráním se jí. Ale tento kus ho neměl a bylo mi to fuk.A kdyby ho měl,tak prostě APRC mám,ale asi k ničemu.....tedy na ty vaše sprinty bych ho použil velice rád

Naposledy editováno 26.10.2018 10:59:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 11:06 | Nahoru | #41558
Johnny83> bude to radovej litr. 4 laufy pod sedlem, tedy verze s sc projectem, jak origo laufy, to nevim a dost ostry tvary nadrze, podobny F3. Co se rikalo, tak bude zaklad verze za necelych 600tis a carbon verze za nesmysl. Puvodni zpravy byly, ze bude mit pres 200 koni, ale tipuju 185-190.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 11:16 | Nahoru | #41559
Petta> ok, díky za info, myslel jsem si, že to bude řaďák... tak trochu škoda, přijde mi, že ty véčka a poslední dobou konkrétně véčtyřky přidávaj těm italskejm mrdkám přecijen ještě víc sexappealu asi tim že to zeštíhluje v bocích, nevim a pak samozřejmě ten charakter no...

Naposledy editováno 26.10.2018 11:35:08

Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 11:26 | Nahoru | #41560
No u auta je to vůbec na diskusi... teď už při nižších teplotách a chcanci jsem si do jedný zatáčky na letňákách vjel trochu rychleji ...a jakkoli mám úlekový reakce potlačený, nechal jsem nohu na plynu a nezavřel to ...v tu chvíli jsem cejtil zadní pravý přibrzdit, což to auto evidentně na předku stočilo zpět do stopy.
Co bych dělal bez toho nevím - neumím brzdit na každý kolo zvlášť a mám už elektr. parkovací brzdu - dřív jsem si samože hodil zadkem, ale dnes? ...takže jediný co by člověk s AWD mohl udělat (kdyby měl motor v pásmu kdy dá sílu) to urvat celý, aby utrhl zadek (na což tedy s 1,8t autem koule nemám) nebo klasiku vyšlápnout spojku ...což je taky tak "na modlení" jestli to vyjde.
Ale při hraní na sněhu je to k nasrání, to jo.

Naposledy editováno 26.10.2018 11:38:25

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 11:44 | Nahoru | #41561
asi to bude brano jako utok, ale jakoze nekdo normalne jede nekam autem, ono mu to na vode v zatacce ulitne v nedotacivem smyku a on pohotove sahne po rucce, utrhne zadek a tim zatoci a zatacku projede....

tak tohle bych fakt nedal,jsem rad ze tam ten kompjutr je a dela co ma.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:03 | Nahoru | #41562
assassin> no jestli tohle nedáš, tak to seš marnej ! taková základni dovednost, kluci z DC to maj vrozený. Dokonce se čtyřkolkou normálně urvou všechna kola motorem a prodriftujou celou zatáčku, tak silný auta tam maj všichni a hlavně, takoví jsou piloti

... já vím, že jsem to přehnal a tuším, že zase budu nazván kokotem, ale to už se fakt nedááááá

Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:10 | Nahoru | #41563
Tak na sněhu jsem si běžně zadkem házel... s tím, že jsem na to byl připravenej a měl ruku na ručce - na mokru asi těžko.
Je rozdíl nečekaně vlítnout někam a řešit nenadálou situaci...a druhá věc je jet na sněhu trochu záměrně přes středy zatáček a trhat si zadek ručkou - na což už dnes opravdu můžu zapomenou... ale s AWD když to povypínám, tak lze docela hezky na sněhu projíždět zatáčky bokem ...jen nebylo tolik sněhu, abych si to nacvičil na silnici, ale na parkingu to šlo hezky
To co jsem psal o možnostech dále bylo v obou případech jako "teoretická" cesta ven, ale taky jsem psal, že na to nemám koule a asi ani výkon.

Edit: ...jo a kokoti jste oba

Naposledy editováno 26.10.2018 12:10:37

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:14 | Nahoru | #41564

Kubák píše:



unáhlil ses...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:19 | Nahoru | #41565

JollyJoker píše: Attim> No tak zrovna v autě je to přesně to,co mě sere nejvíc! Mám dvě Mazdy,jednu old a druhou novější,obě 4x4. Na té novější to ještě horko těžko jde vypnout,na staré v pohodě manuál "quattro" ,ale zkrátka v zimě projet moje v zkratky na sněhu s novější Mazdou je utrpení. Ale fakt. Vůbec nevím,jak elektronika přemýšlí,od kol nejde zpátky zpětná vazba,necítím,co se děje ,a když si začne brzdit nějaké kolo a TC začnš hrabat do plynu,když si chystám auto před zatáčkou je fakt k nasrání. U auta to fakt nepotřebuji,když jede někam manželka,jsem rád že tam ty pytloviny jsou.



To jsme ale zase u toho, že chceš od auta něco, co ti prostě nemůže dát. Jasně, kdysi to nějak šlo, protože nebyly euronormy a zároveň se z různých důvodů nepoužívá full time 4x4, ale většinou jde o nějaký typ Haldexu. Pro většinu lidí OK, pokud si potřebuješ auto připravovat před zatáčkou, tak sis koupil špatný auto

JollyJoker píše: A u Tuona? Ty vogo,to letí jak šílené,dojít k bodu,kdy zasáhne APRC,to už mám dávno sevřené půlky,které mi to hlásí dřív,než nějaká elektronika.. Jasně že je super masírka si dát výjezd v polodriftu,ale fakt to oželím. Jezdím na něm,jak na Tuonu I. a je mi fakt skvěle. A ještě jedna věc mě u APRC trochu děsí,že když přestane fungovat.Nějaký elektrický problémek,který je u italů často a já na to budu spoléhat,co potom? To se mi stalo u auta,kdy najednou přestalo fungovat ABS,bez varování a jel jsem svižněji na vodě
Ale tím neříkám,že je APRC blbost a bráním se jí. Ale tento kus ho neměl a bylo mi to fuk.A kdyby ho měl,tak prostě APRC mám,ale asi k ničemu.....tedy na ty vaše sprinty bych ho použil velice rád



Ale tady se pořád dokolo omílá mantra, že se na to spoléhá a co když se to posere a co když tohle a támhleto - no tak se rozbiješ a bude to jenom tvoje vina. Prostě jsi přecenil sebe, motorku, elektroniku, tečka. Elektronika je věc typu last resort. Pak už není nic.
Hele mě se na Speedu stalo, že mi ABS prostě poskočilo na horizontu a regulérně jsem nebrzdil. Chybělo fakt málo a zahučel jsem do lesa tak třeba v kile. Bez ABS bych to v pohodě odbrzdil a letěl dál. Ale proto neříkám, že je to k hovnu.
Na SD když vezmu akceleraci (kdy můžu po očku sledovat display) vidím, že kontrolka TC bliká vlastně skoro pořád. Pokud TC vypnu a akceleruju stejně, pocitově mi to nepřijde jako rozdíl, kolo stejně sem tam trochu proklouzne a/nebo se to zvedá na zadní, ale furt se to řítí vpřed. Nebavím se teď o nějakém cíleném utržení zadního kola, ale prostě vemu za plyn a čekám co se bude dít

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:31 | Nahoru | #41566
Hošani, na příští týden hlásí 20 °C, Fando, to ještě budeš odzimovávat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:46 | Nahoru | #41567
Attim> Za 1. jsem nikde nenapsal,že TC je na nic! Prostě jí nemám a tak i jezdím a vůbec mně to neštve,na rozdíl od ostatních,kteří se diví,že nemám TC,a že jak můžu žít s Tuonem bez APRC.
Za 2. nejezdím kudlu co ty. To že mám Tuono,neznamená,že jezdím všude 200+ a že měním slidery každý měsíc. Tady po jeseníkách si vystačím s 3.stupněm a i tak je to moc,když se tomu naloží Jezdím s klukama,kteří tedy žádnou TC nemají a i tak se jich v provozu nikdy neudržím a ani nechci,mám to posazený jinak.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:46 | Nahoru | #41568

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:49 | Nahoru | #41569
Na autě ocením jen ABS,všechno ostatní je k ničemu. Auta jsou dnes strašně "tupá" a to mi silně nevyhovuje,ale dnes už je to bohužel trend

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:51 | Nahoru | #41570
strakon> taky shodou okolností čumim na inzeráty na devítky... tohle je ta sporná co jsi sem dával? nechce se mi to hledat, už se to tu od tý doby zasralo dost

https://www.motorkar...dohodou-1347536.html

e: želvo a co RSV?

https://www.motorkar...D=aprilia-rsv-1000-r

e2: už vidim tu plaketu na brejlích, takže je to ona. vypadá fakt dobře, jen je to prostě podezřelý... ještě že teď mám jiný priority, jinak už bych asi volal, a s mojí smůlou na motorky...

Naposledy editováno 26.10.2018 13:01:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 12:55 | Nahoru | #41571

JollyJoker píše: Na autě ocením jen ABS,všechno ostatní je k ničemu. Auta jsou dnes strašně "tupá" a to mi silně nevyhovuje,ale dnes už je to bohužel trend



tak ja uz bych byl mrtvej kdyby tam to "k nicemu" nebylo

viktor: 999 story continues - tak ta ele je prochcana olejem, ne chladici kapalinou. ale netusim kde se tam vzal, motor cistej, jediny co je od oleje je ta elektrika. jdou tam kabely z altiku, ale to by muselo tyct mezi dratem a jeho izolaci... coz mi prijde jako nemozny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 13:07 | Nahoru | #41572
Attim> Ja bych to tak nepausalizoval. Nekdo jezdi s elektronikou stejne a bere ji jako sichr, kdyz se neco posere. Ale pak sou tu lidi, ktery se na to spolehnou uplne a davaj tomu bezhlavej kour, kerej by si vzivote nedovolili. Proto chapu lidi, co se toho vlastne "bojej" kvuli predstave, ze by pak vic vypinali na ceste mozek.
Kamos se takhle rozbil, jelikoz si prenastavil palici na mod, v zatacce v plnym klidne plne, vono to schroupe. Ano chroupalo to dlouho, ze mi to palice nebrala, ale jednou to proste bylo uz moc i na TC. Kdyby to nemel, nikdy by tak hrube po plynu nesahal v naklonu... Konkretne on. Nezobecnuju. Je to kus od kusu a tu obavu ze sebe samotnyho chapu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 13:16 | Nahoru | #41573

strakon píše: Hošani, na příští týden hlásí 20 °C, Fando, to ještě budeš odzimovávat



Hele nebudu, mám teď jinou starost. Jelikož jde Citronek pomalu už do kopru a nakously se tady ty auta, tak řešim jestli si mám nechat 'novou' plechovku od oranž. Radka. Co si koupil to ereso, tak 'babička' stojí...a nabídnul mi jí ať si jí zkusím a že se třeba nějak za měsíc domluvíme . Jako jede to, né že né, ale zase přemejšlím, jestli jí fakt potřebuju . No nic, zejtra jdu k němu slavit jeho narozky, tak po pár chytrejch kalíšcích budu určitě moudřejší, že jí teda asi fakt nutně potřebuju



Naposledy editováno 26.10.2018 13:32:54

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 13:51 | Nahoru | #41574

strakon píše: Hošani, na příští týden hlásí 20 °C, Fando, to ještě budeš odzimovávat



A já omývat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 13:58 | Nahoru | #41575
Frennky> Tě tam na tej pumpě nějak přeplácej, né?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 13:58 | Nahoru | #41576
dejf.> chápu, ale to si neodporuje - jestli jezdil jak píšeš, stalo se nevyhnutelné. Nějak se ten genofod protřepat musí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 14:02 | Nahoru | #41577
dejf.> jo nějak tak jsem to myslel, ale zase, rozumnýmu to netřeba klást na srdce, blbýmu evidentně ani sebelepší asistent nepomůže ...

Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 14:05 | Nahoru | #41578
Jako jestli tady někdo v provozu jezdí tak, že mu permanentně bliká TC, tak případná porucha elektroniky je to poslední, co by ho mělo zajímat : )

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 14:05 | Nahoru | #41579
Frennky> To ber má pořádnej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2018 v 14:09 | Nahoru | #41580

strakon píše: Frennky> Tě tam na tej pumpě nějak přeplácej, né?





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist