Můj problém: mám auto (konkrétně fiat 126 bis - vodou chlazený motor 700), které v roce 1996 dovezl předchozí majitel z Itálie a přihlásil na papíry ze 126p (chlazení vzduchem, motor 600), v techničáku je poznámka o výměně karoserie, vin a "číslo motoru neevidováno". Nicméně auto je o 10 let mladší, než v TP, má větší kola (origo), jiný typ motoru, hřebenové řízení a třetí dveře. Jaké mám možnosti, pokud bych chtěl tohle auto dostat legálně přes technickou? Je šance, že mi to na základě VIN schválí dekra nebo Fiat? Výměna motoru za vzduchem chlazený v podstatě není možná, protože karoserie má úplně jinou zadní část. Předem díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek typ motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) typ motoru
Maikl píše: Ano, nevim, jestli se to uvadi v novych, ale tenhle ma knizecku a je tam "chlazeni: vzduchem"
a co kdybys nahodou TP ztratil a nechal si vystavit novy?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) typ motoru
Medved píše: a co kdybys nahodou TP ztratil a nechal si vystavit novy?
Předpokládám, že v registru budou údaje stejné jako ve ztraceném TP....
1 reakcí na tento příspěvek typ motoru
držím palce
kuzmič píše: Předpokládám, že v registru budou údaje stejné jako ve ztraceném TP....
Ale v novém techničáku na chlazení není kolonka, na rozdíl od staré knížečky. Takže to v něm nebude uvedeno a pochybuju, že to někdo bude na STK ověřovat online.
kuzmič píše: Předpokládám, že v registru budou údaje stejné jako ve ztraceném TP....
to sice s nejvetsi pravdepodobnosti ano, ale v novym TP na zpusob chlazeni motoru jaksi neni chlivecek.edit: Virago byl rychlejsi ...
Naposledy editováno 25.10.2018 11:44:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) typ motoru
mariano píše: bis ti závidím, jinak neporadím.
držím palce
1 reakcí na tento příspěvek typ motoru
Medved píše: Muzes si ho taky poridit
dík, já nad nima slintal koncem puberty...teď bych v něm trpěl klaustrofobií