Téma: Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo na pokec??...
 
24.9.2015 v 19:34
Čauky hlásí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka)Někdo na pokec??


Naposledy editováno 03.07.2017 10:09:08

Blokovaní uživatelé: arnostik, eMnatřetí

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 09:31 | Nahoru | #21241
kubacech> tak to aby mi dodávka rolovala asfalt, když v ní mám víc jak pětset koní Ale u toho modelu motoru je to tak půlka životnosti, takže čísla neřeším. Nechápu některé dnešní dodávky, kde je po sto tisících motor na generálku. Vždyť to není u dodávky žádný nájezd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 09:42 | Nahoru | #21242

kubacech píše: S SPZ to není jako s tou STK? S tou už se dá zajít na jakýkoli úřad, tak co by se stalo, kdyby požadoval výměnu SPZ tam, kde to M prodávají?

Já měl STK do 3/19, tak jsem si to raději nechal přelepit, ať v červnu není problém na dovolené


To se bavíme pořád o tý babetě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 09:44 | Nahoru | #21243

Borntobewild píše: To se bavíme pořád o tý babetě?



Jasné Mám snad něco jiného?

Naposledy editováno 23.10.2018 09:44:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 09:47 | Nahoru | #21244
kubacech>
A kam vyrážíš na dovolenou?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 10:10 | Nahoru | #21245

wegas píše: jinak, co je to proti mym 330k na TDi (prej cerstve zajetej motor, ale no nevim)



Ještě nějakej čas máš, mě TDI PD v Passatu umřelo až při 400.000...reálných
Ale je možný, že se v tom přede mnou někdo rýpal (myslím chiptuning), protože na papírových 96kW to jelo nehorázně (když to jelo....)

Naposledy editováno 23.10.2018 10:11:35

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 10:31 | Nahoru | #21246
Borntobewild> To se zrovna plánuje, někde na Balkánský poloostrov.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 10:31 | Nahoru | #21247

PlusOne píše: Ještě nějakej čas máš, mě TDI PD v Passatu umřelo až při 400.000...reálných
Ale je možný, že se v tom přede mnou někdo rýpal (myslím chiptuning), protože na papírových 96kW to jelo nehorázně (když to jelo....)



Co se na tom přesně posralo tak neopravitelně? Jsem teď PD 85kW pořídil, tak ať vím čeho se bát

Naposledy editováno 23.10.2018 10:32:18

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 11:06 | Nahoru | #21248

kubacech píše: Co se na tom přesně posralo tak neopravitelně? Jsem teď PD 85kW pořídil, tak ať vím čeho se bát



No, kdyby to byl člověk, řeklo by se totální selhání organismu
Vstřiky KO, ventily KO, ventilová sedla KO, ojnice KO, ojniční ložiska KO. Studené jsem to nehonil, poctivě po střelbě dochlazoval, a v rámci možností se o to staral (sežralo mi to ročně cca 3OkKč jenom na údržbě) bylo nové turbo, mezichladiče, hadice, spojka, dvouhmotý setrvák, olej třikrát ročně včetně filtru, ostatní filtry jednou za rok, tyč řízení a servo byly taky relativně zánovní, podvozek vyměněný včetně horního uložení, a za těch 140.000, co jsem na tom najel, jsem třikrát měnil ramena na přední nápravě, pokaždé komplet sada.
Řekněme, že neopravitelné to nebylo, zahučel bych do toho za dalších buď 40 za generálku, nebo 25 za nový motor, o kterém nic nevím. Ale už mě to prostě přestalo bavit, zjistil jsem, že investovat do auta je vlastně můj další vynucený koníček.
Ojetá B5.5ka se dá koupit za pár korun, nicméně ty díly, pokud mají něco vydržet, si ceny drží


Naposledy editováno 23.10.2018 11:07:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 11:35 | Nahoru | #21249

Borntobewild píše: Já mám na Fábii 215. Ale jako slušný motorista mám čtyři hrnky a v každém čtyři ventily .

to už mám taky ale ventily prý nevím, že možná i ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 11:36 | Nahoru | #21250

PlusOne píše: To je jenom číslo....jde o celkový stav

ten prý je super říkal nový majitel, udělal po 80 tis přední brzdy, vyměnil olej a jezdí

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 11:39 | Nahoru | #21251

Borntobewild píše: Jojo, obzváště pokud skutečný nájezd je možná ještě jednou tolik

přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 12:26 | Nahoru | #21252
Artepx>
Které čtyři hrnky sis pořídila?

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 12:56 | Nahoru | #21253
kubacech>
Já měl TDI když ty sis ještě hrál v uhláku na horníka
Golf variant z roku 94 Super auto, strašně příjemný motor, spotřeba 4 litry, bez jakýchkoli investic. Dneska už bych si diesela nepořídil. Ty motory jsou úplně něco jiného. Obě auta mám na LPG a provozní náklady jak na palivo, tak na servis jsou úplně jinde a svezení je taky o třídu jinde.

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 13:22 | Nahoru | #21254

Artepx píše: ten prý je super říkal nový majitel, udělal po 80 tis přední brzdy, vyměnil olej a jezdí



Hele, zakládám si na tom, že moje auta jsou v pořádku, Bora teď rok prakticky akorát jezdila, a začíná chtít svoje, a Ford...no, ten je motoricky OK, je načatá spojka, a potřebuje vyvařit spodek, jinak STK neprojde, čemuž se budu věnovat začátkem listopadu. Pak mě možná čeká rozvodový řetěz, auto má skoro čtvrt mega, a jestli ho někdy někdo měnil, netuším. Jinak jezdí jak čert.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 13:54 | Nahoru | #21255

Borntobewild píše: Artepx>
Které čtyři hrnky sis pořídila?

1,2 tsi chvíli jsem laškovala s 1,4, ale nakonec jsem se rozhodla, že je lepší ty peníze prožrat

1 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 14:36 | Nahoru | #21256
Velmi správně. Co máme v břuchu to nám už nikdo neveme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 15:12 | Nahoru | #21257

Artepx píše: 1,2 tsi chvíli jsem laškovala s 1,4, ale nakonec jsem se rozhodla, že je lepší ty peníze prožrat



tak 1.4 tsi je smrt motor fuj.

to co mám já za káru sem psát ani nebudu

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 15:13 | Nahoru | #21258

Bimbam píše: Velmi správně. Co máme v břuchu to nám už nikdo neveme



tak s tím nelze nic jen než naprosto souhlasit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 16:10 | Nahoru | #21259

P_B píše: tak 1.4 tsi je smrt motor fuj.

to co mám já za káru sem psát ani nebudu

to měla být normální 1,4 ne tsi, tu mám nakonec v 1,2
co máš ty? pěkně to sem napiš

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 16:23 | Nahoru | #21260

kubacech píše: 330 koní se ti zdá málo?

no jiste, cokoliv pod 1500 nema smysl komentovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 16:25 | Nahoru | #21261

PlusOne píše: Ještě nějakej čas máš, mě TDI PD v Passatu umřelo až při 400.000...reálných
Ale je možný, že se v tom přede mnou někdo rýpal (myslím chiptuning), protože na papírových 96kW to jelo nehorázně (když to jelo....)

PD je taky kapitola pro sebe, pamatuju, ze jeden znamej menil svou rotacku v sharamu po 750k

edit: a po dalsich 3k mu to rozstrelila pritelkyyne

Naposledy editováno 23.10.2018 16:27:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 16:43 | Nahoru | #21262
wegas> Ty máš ještě rotačku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 16:45 | Nahoru | #21263

Artepx píše: to měla být normální 1,4 ne tsi, tu mám nakonec v 1,2
co máš ty? pěkně to sem napiš



můj veterán je Fabia I 1.4 mpi - Special edition

od 80t. km to jsem ju koupil když mě ve fabrice vypáčili skříňku a lohli mě formana

teˇuž se blížíme na 300 000 Km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 16:47 | Nahoru | #21264
P_B> To musel být echtovní kousek, že po něm někdo tak moc toužil Kdysi jsem někam ke Kolínu svého Formana prodal (ten by si ukradení zasloužil), není to náhodou ten můj?
Hint: Rok 93, 50kW, karburátor (přechodový model), barva královská modř....

Naposledy editováno 23.10.2018 16:53:13

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 17:03 | Nahoru | #21265

PlusOne píše: P_B> To musel být echtovní kousek, že po něm někdo tak moc toužil Kdysi jsem někam ke Kolínu svého Formana prodal (ten by si ukradení zasloužil), není to náhodou ten můj?
Hint: Rok 93, 50kW, karburátor (přechodový model), barva královská modř....



bohužel to nebyl on

nějaká fetka se svezla na zapadlé nádraží a zahodila klíče, běloušek mi tam stál cca rok a benga to měli 300m od služebny a jezdili kolem něj, i kanalizaci okolo něj vykopli, jen si z něho někdo vzal nové zimáky a dal ta nějaký jebky

Naposledy editováno 23.10.2018 17:15:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

23.10.2018 v 17:08 | Nahoru | #21266

PlusOne píše: wegas> Ty máš ještě rotačku?

jj, jeden z pslednich molelu, v roce 2000 se u GIV prechazelo z rotacek na PD

edit: respektive definitivne, ony se rotacky a PD nejakou dobu delaly soucasne, ale v r 2000 se rotacky zrusily, coz byla, podle myho, celkem skoda, vzhledem k tomu, jaky sou to drzaky

Naposledy editováno 23.10.2018 17:38:21

1 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

24.10.2018 v 08:51 | Nahoru | #21267
No to je hnusný počasí. Motorkáři nejenže nevyjížděj, ale ani na diskusi nepřijdou

(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

24.10.2018 v 08:55 | Nahoru | #21268
Borntobewild> U nás se ještě spí

1 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

24.10.2018 v 09:04 | Nahoru | #21269
V 9 hodin? To jsi dala malý nějaká sedativa?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...

24.10.2018 v 09:12 | Nahoru | #21270

wegas píše: jj, jeden z pslednich molelu, v roce 2000 se u GIV prechazelo z rotacek na PD

edit: respektive definitivne, ony se rotacky a PD nejakou dobu delaly soucasne, ale v r 2000 se rotacky zrusily, coz byla, podle myho, celkem skoda, vzhledem k tomu, jaky sou to drzaky



Co se GIV/Bory týká, měly nejdřív osvědčené motory 66/81kW, pak se chvíli dělalo PD 85kW, a posléze tuším 77 a 96kW - myslím v objemu 1.9. Jestli se do té jebky někdy dával šestiválec, si nevybavím, a jestli do toho taky dávali sráč typu SDI už taky nevím...
Nevím, proč VW upustilo od používání rotaček, ale vsadil bych na emisní limity...

Naposledy editováno 24.10.2018 09:13:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist