globalmoto_kveten





Téma: Dodávka
 
19.9.2018 v 13:48
Koukám, že bych koupil nějakou dodávku, ale mám poměrně protikladný požadavky a to aby měla alespoň 4 místa pro cestující a zároveň alespoň 2,5 metru nákladového prostoru.
Třeba transportéry, nebo tranzity co mají dvě řady sedadel, už nemají dost nákladové délky a zas třeba dlouhý Iveca mají jen jednu řadu sedadel tzn. max. 3 místa.
Tak jsem si říkal, jestli neexistuje něco s dělenou druhou řadou sedaček, že bych v druhé řadě nechal jen jednu (což by se 3 místama v první řadě udělalo požadované 4) a v místech vyndaných dvou sedaček bych mohl na požadovanou délku 2,5m dosáhnout. Což by stačilo. Ale zatím jsem nenarazil na dodávku, u které by se dala vyndat část druhé řady sedadel.
Víte někdo o něčem co by mi mohlo vyhovovat?
ed.: bavíme se o ojetině okolo 100 litrů - pro upřesnění


Naposledy editováno 19.09.2018 13:54:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

19.9.2018 v 22:52 | Nahoru | #31

nemako píše: Danny350> t 4 už jsou všechny po smrti. to by musela bejt kurevská klika,abys našel použitelnej kus



kdo má použitelnou, tak nedá Hýčkám si T4 a až jednou doslouží, nevím, do čeho jít. Vše novější má zoufale krátkou životnost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 06:35 | Nahoru | #32
Lad22> t4 už je starej křápo,kterej se nemůže rovnat s ničím novým,možná tou spolehlivostí,která už je ale po těch letech dávno pryč. ze starý kurvy pannu nikdy neuděláš https://www.ford.cz.../nove-tourneo-custom

Dodávka

20.9.2018 v 08:25 | Nahoru | #33
Proč zrovna 2.5m? Na motorku?
Co takový Cady maxi? Je to dlouhý jako jezevčík. Jen nevím, jestli je vzadu lavice, nebo samostatný sedačky.

//tak to má 2.25m a lavici 2/3 a 1/3

Naposledy editováno 20.09.2018 08:28:16

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 08:59 | Nahoru | #34

nemako píše: Lad22> t4 už je starej křápo,kterej se nemůže rovnat s ničím novým,možná tou spolehlivostí,která už je ale po těch letech dávno pryč. ze starý kurvy pannu nikdy neuděláš https://www.ford.cz...urneo-custom [/quote]

T4 jsou staré křápy, které ale s trochou péče přežívají T5ky a nedělá se u nich generálka po stovce tisíc, jako u některých T6. Na image kašlu, nepotřebuji předvádět peníze, chci praktické auto - určitě poloplech, protože zadní boční okna jsou pro mě zlo a dvě řady sedaček. Rozumnou spotřebu (s mojí T4 jezdím za 7l/100km) a aby to bylo jak na výlety a přespat v tom, tak do toho naházet nařezané dřevo. Z toho mi prostě pořád vychází T4, kterou navíc mám a nemusím shánět, tak nevidím důvod měnit.

edit: to nepíšu, abych si pochválil auto , ale pokud by zakladatel vlákna nějakým zázrakem trefil na pěknou T4 long, co by byla v prodeji, aby se nebál na to jet podívat.

Naposledy editováno 20.09.2018 09:11:43

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 09:16 | Nahoru | #35

nemako píše: Lad22> t4 už je starej křápo,kterej se nemůže rovnat s ničím novým,možná tou spolehlivostí,která už je ale po těch letech dávno pryč. ze starý kurvy pannu nikdy neuděláš https://www.ford.cz...y-hymenoplastika

2 reakcí na tento příspěvek Dodávka

20.9.2018 v 09:29 | Nahoru | #36
Tak třeba toto by přicházelo v úvahu...
Aspoň je ta druhá řada dělená a dá se část sklopit opěradla - což by asi stačilo. A spodem by šlo něco dlouhýho taky prostrčit.
No není to ideál, ale nic lepšího není...

To Iveco by taky šlo, ale už je to strašná kráva, s tím se někde motat....

Naposledy editováno 20.09.2018 09:42:10

2 reakcí na tento příspěvek Dodávka

20.9.2018 v 09:44 | Nahoru | #37
Ještě přichází v úvahu koupit obyč dodávku a nechat si od zámečníka udělat spečl zahrádku na střechu, kam by se ty dlouhý věci naházely.
To by taky šlo.
ed.: ale bude to člověk muset furt kurtovat, bude na to chcát atd...

Naposledy editováno 20.09.2018 09:47:03

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 10:35 | Nahoru | #38

Danny350 píše: Ještě přichází v úvahu koupit obyč dodávku a nechat si od zámečníka udělat spečl zahrádku na střechu, kam by se ty dlouhý věci naházely.
To by taky šlo.
ed.: ale bude to člověk muset furt kurtovat, bude na to chcát atd...



Nosnost střechy transportéru je 160kg.

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 11:09 | Nahoru | #39

Danny350 píše: Ještě přichází v úvahu koupit obyč dodávku a nechat si od zámečníka udělat spečl zahrádku na střechu, kam by se ty dlouhý věci naházely.
To by taky šlo.
ed.: ale bude to člověk muset furt kurtovat, bude na to chcát atd...

Vevnitr bys to mel kurtovat taky ... nekdy si rikam, jak jsou lidi odvazni, kdyz si veci jen tak nastrkaji do dodavky a frcej. Ja po jistych zkusenostech v 807 uz kurtuju pomalu i kufr.

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 11:20 | Nahoru | #40

Danny350 píše: Tak třeba toto by přicházelo v úvahu...
Aspoň je ta druhá řada dělená a dá se část sklopit opěradla - což by asi stačilo. A spodem by šlo něco dlouhýho taky prostrčit.
No není to ideál, ale nic lepšího není...

To Iveco by taky šlo, ale už je to strašná kráva, s tím se někde motat....



Jestli ten trasporter má opravdu tak málo najeto, tak by to nebylo špatné. Ten motor by měl bez problémů ještě několik set tisíc před sebou bez nutnosti do něj nějak vážně hrabat. Ale podle fotek to spíš vidím na zamaskovanou past.

2 reakcí na tento příspěvek Dodávka

20.9.2018 v 11:36 | Nahoru | #41
Další z možností je řešit to 3 metrovým přívěsem. Akorát nevím co všechno lze mít bez potřeby skupiny E
ed.: aha, takže za dodávku už připojím bez papírů akorát tak pidivozejček do 750 kg ...

Naposledy editováno 20.09.2018 11:44:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 11:46 | Nahoru | #42
Danny350> Budto auto do 3500kg + prives do 750kg (potom tedy muze hmotnost soupravy prekrocit 3500kg - max 4250kg) nebo soupravu, jejiz hmotnost neprekroci 3500kg a vlek neni tezsi nez auto.
Vsechny hmotnosti jsou maximalni technicky pripustne.

edit: E k B trva v rozumne autoskole dva dny.

Naposledy editováno 20.09.2018 11:48:30

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 12:08 | Nahoru | #43
Medved> vtipný je, že když mám Tčko, můžu jezdit za trakařem s jakýmkoliv mega přívěsem, ale za dodávku si nemůžu dát ani malej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 12:10 | Nahoru | #44

Danny350 píše: Další z možností je řešit to 3 metrovým přívěsem. Akorát nevím co všechno lze mít bez potřeby skupiny E
ed.: aha, takže za dodávku už připojím bez papírů akorát tak pidivozejček do 750 kg ...



Já mám nosnost v T4 1125kg. Navíc mužů po dálnici frcet jako drak.
Zastřešený vozík s nosností 1125kg a ložnou delkou 2.5 jistě nebude ani za 30000.

Věř tomu, že to, co teďka řešíš už jsem řešil snad 1000x a vždycky mě z toho vyšel dlouhý Transportér.

Viano je třeba taky dobrý, jenže je to zadokolka s proklatě nízkým podvozkem. Nevyjede to ani malý kopeček s raní rosou
Caddy maxi je super, akorát ty zadní dveře jsou malé.
A tak to jde pořád dokola.
Možná řešení je udělat si B96.

Naposledy editováno 20.09.2018 12:59:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 12:13 | Nahoru | #45

Medved píše: Danny350> Budto auto do 3500kg + prives do 750kg (potom tedy muze hmotnost soupravy prekrocit 3500kg - max 4250kg) nebo soupravu, jejiz hmotnost neprekroci 3500kg a vlek neni tezsi nez auto.
Vsechny hmotnosti jsou maximalni technicky pripustne.

edit: E k B trva v rozumne autoskole dva dny.



No tak jaký mužů mít vozík, když v techničáku mám celkovou 2800? jen 700kg. Koulí mám na 2000kg.

Naposledy editováno 20.09.2018 12:15:24

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 12:19 | Nahoru | #46
spalovac> můžeš mít vozík 750 kg na větší už jen s éčkem , nedávno se to nějak měnilo - jak píše Medvěd buď 3500+750 nebo celková hmotnost soupravy 3500 kg

1 reakcí na tento příspěvek Dodávka

20.9.2018 v 12:21 | Nahoru | #47
jinak mě ještě napadlo , že se pro účka na stavbách nechávají stavět dvouosý vleky bez brzd , co mají celkovou 750 kg , ale fyzicky to dá dvě tuny - jen musíš mít koule na to s tím jezdit - teda spíš brzdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 12:24 | Nahoru | #48

Danny350 píše: Tak třeba toto by přicházelo v úvahu...
Aspoň je ta druhá řada dělená a dá se část sklopit opěradla - což by asi stačilo. A spodem by šlo něco dlouhýho taky prostrčit.
No není to ideál, ale nic lepšího není...

To Iveco by taky šlo, ale už je to strašná kráva, s tím se někde motat....



do Iveca nechoď, ušetříš si do budoucna spoustu peněz a problémů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 13:05 | Nahoru | #49

Mňojo píše: jinak mě ještě napadlo , že se pro účka na stavbách nechávají stavět dvouosý vleky bez brzd , co mají celkovou 750 kg , ale fyzicky to dá dvě tuny - jen musíš mít koule na to s tím jezdit - teda spíš brzdit


Já bych zas ten vlek nepotřeboval na vožení kamení z lomu, spíš potřebuju ložnou plochu. Váhově potřebuju uvézt dejme tomu 800 kg (tedy do tuny třeba) + váha vleku.
Se dívám, že mají vleky 3x1,5 metru do 750 kg, akorát ten vlek váží 270 kg, takže ofiko je tam 480 kg nákladu a to potřebuju tak dvojnásobek...

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 13:16 | Nahoru | #50

Danny350 píše: Já bych zas ten vlek nepotřeboval na vožení kamení z lomu, spíš potřebuju ložnou plochu. Váhově potřebuju uvézt dejme tomu 800 kg (tedy do tuny třeba) + váha vleku.
Se dívám, že mají vleky 3x1,5 metru do 750 kg, akorát ten vlek váží 270 kg, takže ofiko je tam 480 kg nákladu a to potřebuju tak dvojnásobek...



Hmm tak to je brzděný vozík cca za 50000 s DPH .
To je lepší si ho jit půjčit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 13:21 | Nahoru | #51

spalovac píše: No tak jaký mužů mít vozík, když v techničáku mám celkovou 2800? jen 700kg. Koulí mám na 2000kg.

750kg

1 reakcí na tento příspěvek Dodávka

20.9.2018 v 13:21 | Nahoru | #52
Hoši a co na to spojky v osobáku, když tahate těžký vozík?
Oktávka zvládne brzděný 2000kg podle papíru.

Edit. Co na to třeba DSG?

Naposledy editováno 20.09.2018 13:29:59

(reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 13:22 | Nahoru | #53

Medved píše: 750kg



OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 13:51 | Nahoru | #54

spalovac píše: Hoši a co na to spojky v osobáku, když tahate těžký vozík?
Oktávka zvládne brzděný 2000kg podle papíru.

Edit. Co na to třeba DSG?

DSG nevim ja mam radeji opravdovy automat. Tahal jsem 1800kg karavan za mini MPV (Ford Windstar) se ctyrrychlostnim OD automatem s hydromenicem a pohoda. Ted taham 1300kg karavan za P807 v manualu. Spojka asi dostava na prdel, ale to se nepozna, nebot v P807 RHR (2.0HDI 100kw) je spojka spotrebni zalezitost se zivotnosti kratsi nez zadni brzdove desticky. Italsti inzenyri to uplne nevychytali a pouzili stejnou spojku jako pro p307 nebo 407 s timto motorem. Coz je vzhledem k hmotnosti ponekud prilis optimisticke.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 14:51 | Nahoru | #55
Medved> poučné

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 15:10 | Nahoru | #56
Tak jestě tedy mě napadá kombinace malý auto (do 2000 kg) + velký vozík (do 1500 kg).
Ale nevím co za auto by bylo užitkový do 2000 kg. I naše C8 má 2200 kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 15:14 | Nahoru | #57
Danny350> a co ten tvuj smart? (sorry, ja musel)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 15:18 | Nahoru | #58

spalovac píše: Já mám nosnost v T4 1125kg. Navíc mužů po dálnici frcet jako drak.
Zastřešený vozík s nosností 1125kg a ložnou delkou 2.5 jistě nebude ani za 30000.

Věř tomu, že to, co teďka řešíš už jsem řešil snad 1000x a vždycky mě z toho vyšel dlouhý Transportér.

Viano je třeba taky dobrý, jenže je to zadokolka s proklatě nízkým podvozkem. Nevyjede to ani malý kopeček s raní rosou
Caddy maxi je super, akorát ty zadní dveře jsou malé.
A tak to jde pořád dokola.
Možná řešení je udělat si B96.



Frcet jak drak po dalnici je u t4 co? Me prijde ze to nejede a kdyz je to 2.5 a jedes nad kilo tak to zere jak tank. Krom toho ze t4 je porad dodávka - tzn pohodlí na bodu mrazu. A jezdit s tim jako s osobakem? Ja vezu motorku 5x do roka a beru radeji vozejk. S 1moto to jede po dalnici v poho 160+

B96 nema moc smysl, neuznávají to vsude a je to jen o neco levnejsi nez B+E. Neni tam test, ale ten je zrovna to nejlehčí, jednou jsem přečetl otazky a pak jsem to dal na plnej počet asi za 5min.
Delal jsem B+E pred 2mesicema.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodávka

20.9.2018 v 15:34 | Nahoru | #59

wegas píše: Danny350> a co ten tvuj smart? (sorry, ja musel)


Zas nemůže být lehčí jak vozík. Roadster má celkovou 1030 kg

2 reakcí na tento příspěvek Dodávka

20.9.2018 v 15:37 | Nahoru | #60
Tak i Berlingo má přes 2 tuny. Tak z toho asi nejlíp vychází to, že si půjdu udělat "E"čko, koupím normál dodávku a na dlouhý věci 3 metrovej vozík...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist