2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK jednou za 4 roky
kerut píše: tyvole sorac ze jsem krome primeho odkazu na zneni novely pridal zvyraznenej print screen
A vubec, stezuj si nahore na mita, ten s tim prisel za coz si zaslouzi minimalne dvojtyho bludistaka protoze mi udelal velikou radost...
..jen to ze cte SM casopisy ..me trosku zarazi a desi
Předplatné na mě přešlo po tátovi, takže to už odebíráme asi 60 let. Tak to vždy prolistuju a teď tahle informace. Paradox s tím předplatným je, že novým předplatitelům dávají nějaké bonusy (batoh...), ale starý předplatitelé nic, jen plaťte
Jo, nejsou to SM časopisy, ale je to Svět Motorů!
Naposledy editováno 12.09.2018 07:50:59
E: No vida! Než jsem to sesmolil, už ti to taky došlo
Naposledy editováno 12.09.2018 07:59:09
2 reakcí na tento příspěvek STK jednou za 4 roky
Nechce se mi totiž věřit, že by tenhle stát v čemkoli jakkoli povolil šrouby.
3 reakcí na tento příspěvek STK jednou za 4 roky
Takže možná je dostanou, ale vzhledem k tomu že to má být už od 1.10,. pochybuju, že by tyhle velký stanice stále nic nevěděli.
PS: cca 20 minut jsem se přes mobil a spojovatelnu dobejval na všechny sekretariáty MD, aby mi to někdo potvrdil či vyvrátil, jenže tam mi nikde nezvedli telefon. Služba lidem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK jednou za 4 roky
mito7 píše: Předplatné na mě přešlo po tátovi, takže to už odebíráme asi 60 let. Tak to vždy prolistuju a teď tahle informace. Paradox s tím předplatným je, že novým předplatitelům dávají nějaké bonusy (batoh...), ale starý předplatitelé nic, jen plaťte
Jo, nejsou to SM časopisy, ale je to Svět Motorů!
jako čtenář z dob socíku jsem ho objednal synovi a batoh jsem musel x krát urgovat. To samé pojišťovna, novým dají lepší cenu jako starému klientovi *urvy jedny.
FiZzeR píše: Vejrám tady do toho asi hodinu a furt hledám ten háček.
Nechce se mi totiž věřit, že by tenhle stát v čemkoli jakkoli povolil šrouby.
naši eruročuráci chtěli původně auta zkrátit na rok, to ALE brzy přijde zase jen s cenou za stk
FiZzeR píše: Vejrám tady do toho asi hodinu a furt hledám ten háček.
Nechce se mi totiž věřit, že by tenhle stát v čemkoli jakkoli povolil šrouby.
koukám stejný syndrom, já tomu taky nevěřil, četl jsem to asi 5x, pomalu a pořád dokola o té změně se žvaní skoro všude, ale jen v souvislosti s tvořením "záchranářské uličky" a že STK budou moci být spojeny se servisem...o tomhle žádné novinářské hovado nepsalo ani píp
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK jednou za 4 roky
Yura píše: Já sem si zavolal na místní STK (mmch. je to největší estekáčko v okrese). A bylo mi sděleno, že:"zatím jsme nedostali žádné oficiální znění, instrukce ani podrobnosti, takže vše jede v zaběhnutém systému" .
Takže možná je dostanou, ale vzhledem k tomu že to má být už od 1.10,. pochybuju, že by tyhle velký stanice stále nic nevěděli.
PS: cca 20 minut jsem se přes mobil a spojovatelnu dobejval na všechny sekretariáty MD, aby mi to někdo potvrdil či vyvrátil, jenže tam mi nikde nezvedli telefon. Služba lidem
A přitom si stačí přečíst sbírku zákonů, viď? Každý trouba otravuje, když neumí číst tak proto to úředník nezvedá :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK jednou za 4 roky
radim2 píše: A přitom si stačí přečíst sbírku zákonů, viď? Každý trouba otravuje, když neumí číst tak proto to úředník nezvedá :)
běž do prdele ty natvrdlej vylízanej fízle
chytrej si jak rádio, tak nám to tady vysvětli, tu tvou sbírku, právníku jeden. Já se fakt nedivim stavu, v jakým slouhové státní moci v tomto státě skončili
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK jednou za 4 roky
Yura píše: Já sem si zavolal na místní STK (mmch. je to největší estekáčko v okrese). A bylo mi sděleno, že:"zatím jsme nedostali žádné oficiální znění, instrukce ani podrobnosti, takže vše jede v zaběhnutém systému" .
Takže možná je dostanou, ale vzhledem k tomu že to má být už od 1.10,. pochybuju, že by tyhle velký stanice stále nic nevěděli.
PS: cca 20 minut jsem se přes mobil a spojovatelnu dobejval na všechny sekretariáty MD, aby mi to někdo potvrdil či vyvrátil, jenže tam mi nikde nezvedli telefon. Služba lidem
Tak přece se nebudou obírat o kšefty tím, že ti řeknou, že máš měsíc počkat a pak to budeš mít na 4 roky...
Samozřejmě budou dělat do poslední chvíle blbce, to je snad jasný, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK jednou za 4 roky
Danny350 píše: Tak přece se nebudou obírat o kšefty tím, že ti řeknou, že máš měsíc počkat a pak to budeš mít na 4 roky...
Samozřejmě budou dělat do poslední chvíle blbce, to je snad jasný, ne?
Taky nevíme, kolik bude TK stát, veteránské retestace prodloužily z 1roku na 2 roky, zároveň se zvedla cena za retestaci na dvojnásobek.
( alespoň tam, kam jezdím já )
1 reakcí na tento příspěvek STK jednou za 4 roky
§ 41
Pravidelné měření emisí
Provozovatel silničního motorového vozidla uvedeného v § 40, s výjimkou motocyklu,
jehož provozní hmotnost je nižší než 400 kg, a elektromobilu přistaví toto silniční vozidlo k
pravidelnému měření emisí jeden měsíc před ukončením platnosti technické prohlídky ve
lhůtách stanovených pro jeho pravidelnou technickou prohlídku.
Takže motocykly s provozní hmotností nad 400 kg nemusí na měření emisí.
Danny350 píše: Tak přece se nebudou obírat o kšefty tím, že ti řeknou, že máš měsíc počkat a pak to budeš mít na 4 roky...
Samozřejmě budou dělat do poslední chvíle blbce, to je snad jasný, ne?
to si nemyslím, v porovnání s autama je motorek jako šafránu, to jim trn z paty nevytáhne.
Spíš si opravdu myslím, že žádná změna není a nebude, a nebo je bordel takovej, že bude, a dozvědí se to až 30.9.
GL1 píše: Taky nevíme, kolik bude TK stát, veteránské retestace prodloužily z 1roku na 2 roky, zároveň se zvedla cena za retestaci na dvojnásobek.
( alespoň tam, kam jezdím já )
jestli se to opravdu stane, tak samozřejmě vzroste cena technický o 100%. A to je vlastně i druhá odpověď pro Dannyho.
„§ 40
Pravidelné technické prohlídky
(1) Provozovatel silničního vozidla, které před zápisem do registru silničních vozidel nebylo registrováno v jiném státě, přistaví silniční vozidlo k pravidelné technické prohlídce ve lhůtě 4 let ode dne zápisu vozidla do registru silničních vozidel a poté pravidelně ve lhůtě 2 let ode dne provedení předchozí pravidelné technické prohlídky, jde-li o silniční vozidlo kategorie
a) M1, N1 nebo O2 s výjimkou vozidla uvedeného v odstavci 2 písm. a),
b) L s výjimkou vozidla
1. uvedeného v odstavci 2 písm. a) nebo
2. uvedeného v odstavci 3 písm. b) ,
... tak jestli se jim jen nepotratilo pár odstavců někde
3 reakcí na tento příspěvek STK jednou za 4 roky
§ 40
Pravidelné technické prohlídky
(1) Provozovatel silničního vozidla, které před zápisem do registru silničních
vozidel nebylo registrováno v jiném státě, přistaví silniční vozidlo k pravidelné technické
10
prohlídce ve lhůtě 4 let ode dne zápisu vozidla do registru silničních vozidel a poté
pravidelně ve lhůtě 2 let ode dne provedení předchozí pravidelné technické prohlídky,
jde-li o silniční vozidlo kategorie
a) M1, N1 nebo O2 s výjimkou vozidla uvedeného v odstavci 2 písm. a),
b) L s výjimkou vozidla
1. uvedeného v odstavci 2 písm. a) nebo
2. uvedeného v odstavci 3 písm. b),
c) O1 s výjimkou vozidla uvedeného v odstavci 3 písm. a), nebo
d) Z konstrukčně určené k pohybu na sněhu nebo ledu s výjimkou vozidla uvedeného
v odstavci 2 písm. a).
(2) Provozovatel silničního vozidla, které před zápisem do registru silničních
vozidel nebylo registrováno v jiném státě, přistaví silniční vozidlo k pravidelné technické
prohlídce ve lhůtě 1 roku ode dne zápisu vozidla do registru silničních vozidel a poté
pravidelně ve lhůtě 1 roku ode dne provedení předchozí pravidelné technické prohlídky,
jde-li o silniční vozidlo kategorie
a) Z konstrukčně určené k pohybu na sněhu nebo ledu, M1, N1 nebo L
1. s právem přednostní jízdy,
2. zapsané v evidenci vozidel taxislužby nebo
3. určené půjčovnou vozidel k nájmu, nebo
b) M2, M3, N2, N3, O3 nebo O4.
(3) Provozovatel silničního vozidla, které před zápisem do registru silničních
vozidel nebylo registrováno v jiném státě, přistaví silniční vozidlo k pravidelné technické
prohlídce ve lhůtě 6 let ode dne zápisu vozidla do registru silničních vozidel a poté
pravidelně ve lhůtě 4 let ode dne provedení předchozí pravidelné technické prohlídky,
jde-li o
a) nebrzděné silniční vozidlo kategorie O1, nebo
b) silniční vozidlo kategorie L se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím
50 cm3 nebo s nejvyšší konstrukční rychlostí nepřevyšující 50 km.h-1
, s výjimkou vozidel
podle odstavce 2 písm. a); je-li toto silniční vozidlo opatřeno šlapadly, nepodléhá
pravidelné technické prohlídce.
(4) Bylo-li silniční vozidlo bezprostředně před zápisem do registru silničních
vozidel registrováno v jiném členském státě, použijí se odstavce 1 až 3 pro jeho přistavení
k pravidelné technické prohlídce obdobně. Lhůta pro provedení první pravidelné
technické prohlídky silničního vozidla se počítá ode dne jeho první registrace v jiném
členském státě. Lhůta pro následné pravidelné technické prohlídky silničního vozidla se
počítá ode dne provedení poslední pravidelné technické prohlídky v členském státě, ode
dne provedení technické prohlídky pro účely zápisu silničního vozidla do registru
silničních vozidel nebo ode dne provedení technické prohlídky jednotlivě dovezeného
11
silničního vozidla.
(5) Provozovatel silničního vozidla, které bylo bezprostředně před zápisem do
registru silničních vozidel registrováno v jiném než členském státě, přistaví silniční
vozidlo k pravidelné technické prohlídce ve lhůtě
a) 2 let ode dne provedení technické prohlídky pro účely zápisu silničního vozidla do
registru silničních vozidel a poté pravidelně ve lhůtě 2 let ode dne provedení předchozí
pravidelné technické prohlídky, jde-li o silniční vozidlo uvedené v odstavci 1,
b) 1 roku ode dne provedení technické prohlídky pro účely zápisu silničního vozidla do
registru silničních vozidel a poté pravidelně ve lhůtě 1 roku ode dne provedení předchozí
pravidelné technické prohlídky, jde-li o silniční vozidlo uvedené v odstavci 2, nebo
c) 4 let ode dne provedení technické prohlídky pro účely zápisu silničního vozidla do
registru silničních vozidel a poté pravidelně ve lhůtě 4 let ode dne provedení předchozí
pravidelné technické prohlídky, jde-li o silniční vozidlo uvedené v odstavci 3.
(3) Provozovatel silničního vozidla, které před
zápisem do registru silničních vozidel nebylo registrováno
v jiném státě, přistaví silniční vozidlo k pravidelné
technické prohlídce ve lhůtě 6 let ode dne
zápisu vozidla do registru silničních vozidel a poté
pravidelně ve lhůtě 4 let ode dne provedení předchozí
pravidelné technické prohlídky, jde-li o
a) nebrzděné silniční vozidlo kategorie O1, nebo
b) silniční vozidlo kategorie L, s výjimkou vozidel
podle odstavce 2 písm. a); je-li silniční vozidlo
kategorie L se zdvihovým objemem spalovacího
motoru nepřevyšujícím 50 cm3 nebo s nejvyšší
konstrukční rychlostí nepřevyšující 50 km.h-1
opatřeno šlapadly, nepodléhá pravidelné technické
prohlídce.
Čau, Tom
Dněprák píše: § 40
Pravidelné technické prohlídky
(1) Provozovatel silničního vozidla, které před zápisem do registru silničních
vozidel nebylo registrováno v jiném státě, přistaví silniční vozidlo k pravidelné technické
10
prohlídce ve lhůtě 4 let ode dne zápisu vozidla do registru silničních vozidel a poté
pravidelně ve lhůtě 2 let ode dne provedení předchozí pravidelné technické prohlídky,
jde-li o silniční vozidlo kategorie
a) M1, N1 nebo O2 s výjimkou vozidla uvedeného v odstavci 2 písm. a),
b) L s výjimkou vozidla
1. uvedeného v odstavci 2 písm. a) nebo
2. uvedeného v odstavci 3 písm. b),
c) O1 s výjimkou vozidla uvedeného v odstavci 3 písm. a), nebo
d) Z konstrukčně určené k pohybu na sněhu nebo ledu s výjimkou vozidla uvedeného
v odstavci 2 písm. a).
praveze ten bod 1 je v tom tisku takhle - bez L
novela - viz tisk na strankach PSP píše:
(1) Provozovatel silničního vozidla, které před
zápisem do registru silničních vozidel nebylo registrováno
v jiném státě, přistaví silniční vozidlo k pravidelné
technické prohlídce ve lhůtě 4 let ode dne
zápisu vozidla do registru silničních vozidel a poté
pravidelně ve lhůtě 2 let ode dne provedení předchozí
pravidelné technické prohlídky, jde-li o silniční
vozidlo kategorie
a) M1, N1 nebo O2 s výjimkou vozidla uvedeného
v odstavci 2 písm. a),
b) O1 s výjimkou vozidla uvedeného v odstavci 3
písm. a), nebo
c) Z konstrukčně určené k pohybu na sněhu nebo
ledu s výjimkou vozidla uvedeného v odstavci
nicmene vitej v klubu, uz nas to dokola tam a zpet cte nekolik a zatim nikdo nenasel v cem je hacek... tak bud Tok splnil co slibil, nebo ten text nejaka dobra duse (nenapada me teda kdo mezi temi curaky) vylepsila a nechala schvalit tak jak je.. nicmene 3x to hlasovalo 200 flákačů a pak jeste 1x 81 budižkničemů.. to uz by bylo divny..
Naposledy editováno 12.09.2018 15:53:20