Nejradši bych chtěl naháče ale co jsem četl tak s mojí postavou mám jako začátečník smolíka. Proto bych chtěl poprosit moudré stařešiny z internetu o radu jakým směrem se vydat.
Rád bych dodal že sice nejsem žádná horká hlava ale když mám náladu tak si s rychlistí hlavu nelámu.
1 reakcí na tento příspěvek zlobr schání motorku
Dlouhodobe jezden Fazer1000, vyhoda v opticky delsi motorce, v nizkych a strednich otackach byla hodna,klidna. 300 km denne slo ale pak uz bolela kolena.
Nevyhoda. Na zacatek tezka a na uceni se spatna volba vzhledem k vaze a vykonu. Ano je to o zapesti to je pravda pac jeste ziju ale nekolikrat to bylo blizko ke krizku kdyz to clovek rozmotal bez zkusenosti co pak delat v zatacce a pred ni s moto kdyz jede vic jak 150. Takze za me nedoporucuji na zacatek moto co je tezky a ma vic jak 100 kobyl.
S nasi postavou to chce mit vysoko sedacku a samo jeste vuci stupackam. Aspon tech 835mm je uz docela v pohode. Kolena tak netrpi. Co je pak s trupem je uz skoro jedno pokud netrpis na zada.
Koukni po TDM coz vahove uz moc nesedi, zkus i malou Mulistradu 620 lehka obratna super posez ale zas jen 43kw, nebo toho Versyra. Koukal bych po objemu 500 az 750 a co ma sedacku vys. Ten bandit 1200 kdyz uz teda, je posezem na hranici, ale bral bych spise toho 6 kovyho. 1200 je fakt zbytecne moc. XJR at uz 1200 nebo 1300. Je to kus, ale zas ta vaha a vykon, mno nevim nevim. Ono to poznas az kdyz se svezes na necem lehcim. GSX to je taky kus stroje ale ma ty samy neduhy jak xjr. Ktm 690 muze byt rozumna volba ale nejel jsem ji. Klidne koukni na XT 660 v motardu. Vyssi posez a vykonove to neni raketa. Preji stastnou volbu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zlobr schání motorku
_zdenda_ píše: Dolph-cz> Vybírat motorku podle výšky, když máš 2m a hodně motorek je dělaných na trpaslíky, je naprosto v pořádku. On je u hodně strojů problém v tom, e se tam prostě neposkládáš, a když ano tak velmi nepohodlně. Věř mi, prošel jsem si tím...
taky nejsem trpaslík....a jedna věc je kupovat motorku na "ježdění" a jiná věc je když se chce teprve učit jezdit-to by měl vhodné jízdní vlastnosti upřednostnit před pohodlím a né tak vzhledem.
netvrdím,že se na 150koňové motorce musí hned zabít,ale jen hrstka lidí se tak naučí alespoň slušně jezdit.většinou se s takových stane připosraný uživatel a rovinkový specialista(plný dá jen na rovince),poserpruhy 2cm ,ale hlavně jezdit na lepivkách,aby měl v zatáčkách jistotu...
co ti budu říkat-vždyď to tady vidíš sám,už tu nějaký ten pátek chodíš.
1 reakcí na tento příspěvek zlobr schání motorku
Od jara se "učím" jezdit na svý Laverdě a je mi sakra malá, ale i tak to jde a jde to daleko líp(ohledně jízdních vlastností a chování) než na čemkoli velikým a neohrabaným. Prostě si každejch 100km někde při tankování protahnu tělo a zase jedu.
Jenže on dnes každej hlavně honí vizuální styl, aby nevypadal, hloupě nedej bože směšně... Je pak zábava se na takový piloty, jak píše Dolph, koukat za jizdy
Pokud se nekdo boji vykonu neni nic snazsiho nez si udelat zarazku na plnynu do začátku
klidne bych se ale podival po nejakym cenduru klidne strom nebo treba takhle kawa versys je dost prijemna motorka a casto opominana.
Naposledy editováno 18.08.2018 09:52:49
To nepreju zazit ba ani videt nikomu 😁😁😁😁
Taky jsem zkousel Griso 😁 a kolena mel opreny o valce 😁 taky prima pri brzdeni atd. Takze neco na te ergonomii bude.
Jo a můžu na tom sedět celé dny.
Je ptakovina jako začátečník vybírat podle rad na foru.
Nekupuj napoprvé funglovku, pojezdi par vran, stylů, potom se zamysli a kup Neco co budeš Milovat.
pokud mas v palici srovnano, hledal bych 999ccm +, tam se, krom SS, vlezes skoro na vse.
jinak jak radi ostatni - svez se na tom, k cemu tihnes, jestli jde o look vosa na bonbonu, nech se na tom vyfotit a nakonec vyber trojkombinaci - na cem sem se Ti jede dobre a to vyse napsane
vyberu zdar!
ty cestovni endura mozna nejsou az tak spatnej napad, co nejaky vadradero atp. ?
1 reakcí na tento příspěvek zlobr schání motorku
V podstate to je jedno, aj tak sa nedočítame, čo si zakladateľ hociktorého príspevku kúpil, či ako poriešil problém /česť 1% výnimkám/.