Zadní guma se mě vždy sjede do lichoběžníka. Tedy splacatí se vršek a sjedou boky, takže zbydou dva hřebeny. Motorka je silně přetížená a nejezdím nijak pomalu. Kupuji vżdy zesílené gumy a hustím o něco více. Zadní na 3,1 místo 2,9 ale je to jak vidím málo. Teď mám novou Pilot road 4 GT asi 700k a chci jî dohustit tak na 3,5. Nevím ale co si můžu dovolit, protože v horku to pak vyletí až o 0,6 výš tak aby to nebylo moc. Pořàd cestou upouštět a dofukovat se mě fakt nechce.
Ta poslední se mě teď odporoučela po 7000 km v půl jedné v noci na dálnici ve Švédsku. Byla to celodenní šílená anabáze. Guma by asi domů s odřenejma ušima dojela ale....
Ráno prázdná, dírka jak po špendlíku nalezena fakt s lupou. Knoty mám ale lepidlo horkem vyteklo a zbylo jen trochu. Navíc jsem to nenechal uschnout a hned jel, takže to ucházelo. Lepidlo nikde neměli, tak jsem až ve čtvrtým pneuservisu sehnal opravu na počkání (čtvrtek 10 ráno!!). Opravář to třikrát!!!zouval a pořád to ucházelo (dírka po tom knotu nic jinýho). Nová guma nebyla, on jen krčil rameny ( cena 300 SEK). V zoufalství jsem tam nafoukal sprej pěny a vyjel jsem 50 km pro novou gumu. Tu jsem koupil ve velký firmě Nord bikes v pět odpoledne (tedy přístupem k zákazníkovi je každý český obchod strčí do kapsy). Servis mají ale přezutí na počkání ani náhodou. Pěna nějak držela ale na 270 km do dalšího ubytování jsem to neviděl, tak jsme se vydali hledat nocleh. Ani náhodou nikde nic (teda nevím kde spěj ti co jezdí na blind). Takže pomalu 70 až 80 vpřed. Po 50 km vyletěl ten špunt nebo co tam dal ten odborník. U pumpy našli tubu lepidla tak jsem tam nacpal 3 knoty a jel jsem. Po dalších 60 km to ušlo náhle během 1km na dálnici (no je pravda že jsem zkoušel jet 90, což jsem asi neměl). Nemají tu krajnice a při prázdný gumě je bočák moc dlouhej a nebylo na co najet ani kam pomalu doťapat (přede mnou bylo zůžení do jednoho pruhu, stát se to o 300m dál zablokoval bych dálnici). Seděl jsem tedy na motorce, nastartovaný motor, blikačky, zadní mlhovky - 3 hodiny) Volal jsem 112(třikrát) ale prostě nijak nepomohli. Zkusil jsem tedy českou asistenci ( platím si havarijko) a ejhle oni to ve 3 ráno zařídili. Odtahovka mě dovezla před pneuservis kde mě ráno gumu přehodili.
Blbá zkušenost. Jako první opatřenî tedy hledám na kolik to foukat, aby to vydrželo víc. Ta dírka byla v tom zeslabeným boku. Na další dluhou cestu zadní novou sebou.
Co myslíte, na kolik se dá ta zadní hustit?
Naposledy editováno 07.07.2018 23:46:05
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
splasenytrubky píše: no, tak jo, upřímnost se u tebe asi nosí, budu s tím trochu pracovat. Tak tím jsi to povýšil na další level. Kdo nejezdí jako my, není kámoš, kdo si dělá co chce, není kámoš, ........ nikdo by si jeho motorku nepůjčil......
Co tam máš dalšího? Nějakej echt nápad? Co začít u sebe? Dej manželku do půjčovny, a pak dej vědět, jednak co tomu ona říkala, a hlavně kolik chlapů si ji chválilo. Pokud teda přežiješ.
Tak upřímně, co je ti do jeho motorky, a kdo by si ji půjčil?
Hele Sese.Normálně se musím teď zastat 507 protože Splašenétrubky byly první které se tady začaly ohánět manželkou v půjčovně!!!A to si myslím je víc urážející než řečnická otázka jestli byla panna když jí poznal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Ivos píše: Hele Sese.Normálně se musím teď zastat 507 protože Splašenétrubky byly první které se tady začaly ohánět manželkou v půjčovně!!!A to si myslím je víc urážející než řečnická otázka jestli byla panna když jí poznal.
v tom pripade jsi nepochopil kontext. A rozdil mezi prirovnanim motorky a manzelky v NAVRHU dat neco do pujcovny s naslednym konkretnim utokem na tu moji. Ale verim tomu, ze kdyz si to prectes znovu, tak ze to pochopis. A kdyz si k tomu prectes jeste to permanentni provokovani 507 ohledne motorky se-seho, cimz se tady uz tento uzivatel bavi uz nekolik dni, tak mozna pochopis i mou uprimnou reakci, na jeho vysirani a vyzvy k "uprimnosti". Takze cti vic, a ne jen poslednich par prispevku. Sve jsem k tomu rekl, a vic se k tomu vracet nebudu.Máš pravdu že jsem to tady celé nečetl a ani nebudu protože vždy kde uvidím v nějakém tématu příspěvek od 507 tak pelasim pryč Nejsem jeho fanda ale ani váš a ty jsi byl první prostě kdo se s tou manželkou oháněl a basta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Harry007 píše: fockewulf> hever... jakejkolí nůžkáč (je lehčí, jak hydraulika
lehčí možná, ale pro se-seho zbytečně jednoduché...leda by na to přidělal el. motorek poháněný solárním panelem, který by byl součástí horního víka kufru...a kdyby bylo pod mrakem, tak by z kufru bylo možno vytáhnout lampu napájenou z el. soustavy motocyklu, která by zajistila dostatečné množství energie pro daný panel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Harry007 píše: a když nad tím celým tak přemýšlím, tak bych hodně zvažoval právě tu několikrát zmiňovanou hmotnost. Onehdá jsem si kupoval novej stan a vzal jsem si větší a těžší, protože to prostě uvezu. Ale když bych vozil takovou miliardu zlepšováků, fakt bych řešil každý kilo. Jenže v domácích podmínkách si dural každej nesvaří... to je pako takovej začarovanej kruh...
Já to nesvařuju sám, to mě všechno dělá profi firma, takže dural není problém. Mám to ale z příslušně tenčího nerezu a ty díly mají vždy odlehčení. Dílů s tlouštkou větší než 2 mm moc není a jsou to vždy díly, které musí být opravdu pevné. Je to především konstrukce pro závěs vozíku a nosič horního kufru. Ty opravdový kila dělá ten obsah zavazadel a kanystry.
se-se píše: Já to nesvařuju sám, to mě všechno dělá profi firma, takže dural není problém. Mám to ale z příslušně tenčího nerezu a ty díly mají vždy odlehčení. Dílů s tlouštkou větší než 2 mm moc není a jsou to vždy díly, které musí být opravdu pevné. Je to především konstrukce pro závěs vozíku a nosič horního kufru. Ty opravdový kila dělá ten obsah zavazadel a kanystry.
No, vždyť jsem ti to už psal. Prostě máš jen moc velké kufry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Takový stav už to chtělo řešit dřív ne?
Příjde mi že na tu váhu co veze byla podhuštěná(to jsi potřeboval vědět viď )
Co vymyslet nějaké podpěry na té konstrukci vzadu že by moto vůbec nepotřebovala stojan. Prostě zastavíš, spustí se něco jako boční kolečka(nohy, tyčky...) a moto stojí. Samo motorka se hodí sama do váhy abys nemusel řešit náklon...
Jinak k té dálnici. Moto bych příště raději opřel o sloup,značku, svodidla než na ní seděl a čekal co se stane
Za mě tvému kutilství zdar. Kdo nechce hledá problém, kdo chce hledá cestu
2 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
hagrid.hagrid píše: Vezeš 90% naprosto zbytečných věci i tím pádem přetížená motka a pak se divíš nad výsledkem zadní pneumatiky. To to mě hlava nebere.
Tak to máme s manželkou zbaleno na 11 dní do Chorvatska,
no mě zas hlava nebere, jak se stále a znovu někdo cítí povolán k tomu rozhodovat, co pro MĚ!! zbytečné
syrrius píše: se-se> Hele četl jsem to sice celé ale uniklo mi zda se ta pneu takto blbě sjela postupně nebo během “chvíle”...
Takový stav už to chtělo řešit dřív ne?
Příjde mi že na tu váhu co veze byla podhuštěná(to jsi potřeboval vědět viď )
Co vymyslet nějaké podpěry na té konstrukci vzadu že by moto vůbec nepotřebovala stojan. Prostě zastavíš, spustí se něco jako boční kolečka(nohy, tyčky...) a moto stojí. Samo motorka se hodí sama do váhy abys nemusel řešit náklon...
Jinak k té dálnici. Moto bych příště raději opřel o sloup,značku, svodidla než na ní seděl a čekal co se stane
Za mě tvému kutilství zdar. Kdo nechce hledá problém, kdo chce hledá cestu
Samozřejmě že se sjela postupně, ale problém byl v neodborně opraveném defektu a ne v opotřebení. Nebýt blbě opraveného defektu, tak na ní v naprosté pohodě domů dojedem. Na tu váhu fakt zřejmě byla podhuštěná, chtělo to tak o 0,5 bar výš. Ten stojan už se svařuje. Ne žádný kolečka ale umožní větší toleranci náklonu při odstavení. To, co nazýváš konstrukcí vzadu je odnímatelné a na stojan ne dost robustní. A nebylo o co opřít, svodidla uprostřed, nejbližší značka se sloupkem v pangejtu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
2 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
osiris píše: ...čoveče to já bych nechtěl v norsku trávit 11 dnů v plavkách a sandálech
jasně já taky ne, bylo to myšleno obrazně a ne doslova, ale jak se-se rozepisoval co veze mě osobně přijde přehnané ale to je jen můj názor a vím že každý má jinou potřebu co si zbalit.Co mě celkem ale udivuje je že ty jako konstruktér nemáš problém s tim přetížit motorku o nevim ?100?kg... To vlastně zpochybňuješ praci jinejch konstrukterů co tu motorku "stavěli" na nějakou zátěž
2 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Za mě vyměnit bandita za goldwinga a koupit pořádnýho páva (myslim toho s kolama, ne čouda . ) a nebo i dva a udělat s toho jednostopej road train
Naposledy editováno 19.07.2018 12:18:04
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
selkie píše: chápu, že ho pak serou karavany, když nemá výkon je normálně předjet
Na předjetí soupravy auta s karavanem mi stačí bohatě výkon motoru 1.4 OHV, co mám ve Fabii (kdybych s ní jezdil, jezdím na motocyklu), ale když se za tu soupravu s karavanem zařadí zhruba deset až dvacet vemen s výkonnými auty a jedou za ním jako buzeranti a nedokážou ho předjet, tak potom na zatáčkovité silnici, kde není moc daleko vidět, nestačí na předjetí této skupiny ani elektromobil Tesla se zrychlením z 0 na 100 km/h za 1,9 s a maximální rychlostí 400 km/h (Tesla Roadster).
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Hostmir píše: Maxipes_Fík> sorry za offtopic.. ty jedna Fabio 1.4 ... Podle tvyho nazoru se teda radim do skupiny buzerantu s vykonnym autem, kterej neumi na zatackovite silnici predjet karavan.. za me teda mozna obcas lepsi byt buzerant nalepenej na prdeli soupravy s karavanem nez jako frajer zdechnout
Na předjetí jednoho auta s karavanem není potřeba vidět tak daleko do protisměru jako na předjetí kolony vemen, co jsou nalepení na sebe jako buzeranti a zabírají třeba šedesátimetrový úsek silnice.
Edit.
V čele kolony samozřejmě nemusí být karavan, stačí ultravemeno se sólo autem, které jezdí v obci 30 km/h a mimo obec 60 km/h.
Naposledy editováno 21.07.2018 18:55:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |