mám takový problém a zároveň žádost. Už zhruba 3 měsíce řeším neustálý problém s karburátorem. Mel jsem motorku u 3 servisů a nikdo nic nevyřešil, jen ztráta času.
Karburátor protéká, možná jehlový ventil, možná něco jiného. Já se v tom nevyznám, nikdy jsem nic takového nerozebíral, proto to nechci dělat sám.
Vzhledem k tomu, že servis nic nespraví, hledám nějakého garážníka nebo někoho kdo to dokáže opravit z Ostravska, Novojičínská. Více informací do zprávy.
Jedná se o Kawu ER5.
1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
Vadny palivovy kohout a jehlovy ventil potazmo hladina v plovakovce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
HornisGSX píše: Uzivatel507> a nejlip zackolik je cela motorka....
Vadny palivovy kohout a jehlovy ventil potazmo hladina v plovakovce
Je to stara mrdka, navic tuctovka. Majitel si na repas netroufa. Neni lepsi karburator kus za kus a na vyndanym zatim resit servis? Nemas k motorce v garazi nic v nahradnich dilech? Hlavne usetrit....
Jenze to Ti vetsinou nepomuze. Jak jsem psal, je to vetsinou kombinace vakuovyho ventilu, jehly a neporadku z nadrze. A kdyz vymenis jen jedno, tak to vetsinou nepomuze. Ja takto taky s ER5 bojoval. Nakonec jsem skoncil repasi kohoutu, vycistenim karbecu, instalaci filtru a tankovanim Vervy (jen a pouze). Pak to nezlobilo.
Novej kohout, nový jehlový ventily do karbeců, a hlavně, pořádně všechno seřídit! hladiny, pivoty, synchro. Motorka jezdí líp jak předtím...
Původně jsem koupil na kohout jenom repassadu, ale nepasovala, řešil jsem to z dodavatelem, oměřoval kohout, nakonec to neuměl sehnat (sešly se u kawy v jednom mr snad 3 provedení kohoutu a my měli to nejdebilnější), tak se u kawy holt koupil celej novej za cihlu zlata a byl klid.
P.S. hlavně si hlídej, kolik máš oleje v motoru, nám to z karbce prochcalo do motoru a pak jsem z toho vypustil 8l oleje s benzínem....
1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis
novy palivovy kohut - poliak ich ma relativne lacne 70- 80 €
kukni repas sadu karburatorov - mas tam tesnenia a ihly... karbece mas len 2 drahe to nebude cca 60€ .... + ultrazvukove cistenie karburatorov 40€ - popri tom by som este pozrel bohatost zmasy a samozrejme synchro...
za 200€ mas komplet repas karburatorov a vyrieseny ventil ... v BA poznam spickoveho mechanika....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
vagascan píše: To iste som riesil aj ja .... investicia v radovo par stoviek eur.. ale potom mas pokoj na par rokov...
novy palivovy kohut - poliak ich ma relativne lacne 70- 80 €
kukni repas sadu karburatorov - mas tam tesnenia a ihly... karbece mas len 2 drahe to nebude cca 60€ .... + ultrazvukove cistenie karburatorov 40€ - popri tom by som este pozrel bohatost zmasy a samozrejme synchro...
za 200€ mas komplet repas karburatorov a vyrieseny ventil ... v BA poznam spickoveho mechanika....
Ultrazvuk umim za cenu posty cca do tydne
1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis
Po bazarovem komplet karburátoru jsem se koukal, ale je otázka, jestli to neudělá za chvíli zase.
Teoreticky dokážu nastudovat všechno, repas palivového kohoutu zvládnu, ale karburátor jsem nikdy nerozebiral a nechci tam ještě něco posrat
Vyčistit nádrž bych taky zvládl, ale přece jenom bych ten karburátor přenechal někomu kdo už to dělal.
Jak tu někdo psal, ze mám vyměnit motorku. To je fajn názor a určitě s nim souhlasím, jen si myslím, že je lepší se naučit na ER5 než na něčem dražším
1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis
Kdyz nepropichnes membranu nebo neco v tom smyslu nemas tam co posrat. Neni to operace mozku.a kdyz si nejses jistej pri rozebirani pouzijes fotak nebo kameru. Do ultrazvuku se to dava bez gumicek. A ty stejne koupis novy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
Uzivatel507 píše: Ultrazvuk umim za cenu posty cca do tydne
na to bych neměl, Česká pošta je drahý podnik. Ani netuším, kolik má odhadní hodnotu
L89 píše: Diky za všechny komentáře
Po bazarovem komplet karburátoru jsem se koukal, ale je otázka, jestli to neudělá za chvíli zase.
Teoreticky dokážu nastudovat všechno, repas palivového kohoutu zvládnu, ale karburátor jsem nikdy nerozebiral a nechci tam ještě něco posrat
Vyčistit nádrž bych taky zvládl, ale přece jenom bych ten karburátor přenechal někomu kdo už to dělal.
Jak tu někdo psal, ze mám vyměnit motorku. To je fajn názor a určitě s nim souhlasím, jen si myslím, že je lepší se naučit na ER5 než na něčem dražším
Z rovnake peniaze si zrepasujes svoj a mas 100% istotu ze je tip top.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
Uzivatel507 píše: ..........Do ultrazvuku se to dava bez gumicek........
proc ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
cuir píše: proc ?
Protoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
Uzivatel507 píše: Protoc
tak pak neplacej nesmysly....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
cuir píše: tak pak neplacej nesmysly....
Hele bobane, delej si co chces jak chces a neplacej nesmysly. Mozna si pindis honika levou rukou pod pravym kolenem a ja davam karburator do cisticky bez gumicek. Tak to proste je ty nesmysle. Jestli ti to vadi tvoje minus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
Uzivatel507 píše: Hele bobane, delej si co chces jak chces a neplacej nesmysly. Mozna si pindis honika levou rukou pod pravym kolenem a ja davam karburator do cisticky bez gumicek. Tak to proste je ty nesmysle. Jestli ti to vadi tvoje minus
co si ty delas s gumickama je mi naprosto jedno.
Zeptal jsem se te normalne proc doporucujes nedavat gumove casti do ultrazvuku. Tvoje odpoved byla jak od debila z pomocne skoly.
Tim ze jsem se od tebe nic nedozvedel, tak jsem naznal ze placas nesmysly.
Svoji dalsi reakci jsi uz jen potvrdil svoji demenci a chory mozek, kde bych na zaver uz jen doporucil zajit si k lekari, protoze takove reakce jake tu predvadis nejsou zdrave.
A je pak otazkou jestli rady od takto nemocneho cloveka jakym bezpochyby jsi, jsou tedy skutecne radou dobrou ...to uz necham na posouzeni jinak kazdeho jineho zdraveho jednotlivce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis
karbce pre istotu vyčistiť, buď ultrazvukom a pracím práškom (keď to dokázalo vyčistiť 250 ročnú špinu z kresadlovej pištole, vyčistí aj 25 ročný karbec), alebo aspoň rozhodiť, naložiť do benzínu s Viff-kom na noc a potom poriadne vyfúkať.
Následne zložiť, nastaviť, jazdiť
PS: o-krúžky stoja doslova pár kaček. len kupuj tie do benzínu, inak ti spuchnú a budeš, kde si bol...
ten filtrík na benál hadicu je skvelá vec. Vrelo odporúčam.
1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis
Karbec důkladně vyčistil, vyměnil se hlavně jehlový ventil na jednom karburátoru, seřídily se hladiny plováků. Rozebral jsem ještě pro zichr palivový kohout a vyčistil jsem ho. Motorka konečně jezdí jak má Já se aspoň podíval jak se to všechno dělá a příště už z toho nebudu mít strach, takže jestě jednou chci poděkovat kuzmičovi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |