globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis - neservis
16.7.2018 v 07:49
Ahoj,
mám takový problém a zároveň žádost. Už zhruba 3 měsíce řeším neustálý problém s karburátorem. Mel jsem motorku u 3 servisů a nikdo nic nevyřešil, jen ztráta času.
Karburátor protéká, možná jehlový ventil, možná něco jiného. Já se v tom nevyznám, nikdy jsem nic takového nerozebíral, proto to nechci dělat sám.

Vzhledem k tomu, že servis nic nespraví, hledám nějakého garážníka nebo někoho kdo to dokáže opravit z Ostravska, Novojičínská. Více informací do zprávy.
Jedná se o Kawu ER5.

1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis

16.7.2018 v 08:10 | Nahoru | #1
Kouknul bych na bazar za kolik je celej karburator.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 08:18 | Nahoru | #2
Uzivatel507> a nejlip zackolik je cela motorka....

Vadny palivovy kohout a jehlovy ventil potazmo hladina v plovakovce

Servis - neservis

16.7.2018 v 08:19 | Nahoru | #3
Kombinace rzi/bordelu z paliva v nadrzi, spatneho tesneni ve vakuovem ventilu a mozna omackaneho kuzelu na jehlovem ventilku. Vymenit gumy ve vakuovem ventilku -30 min, vymenit jehly v karbecu - hodina. Nejvetsi oser je vycistit nadrz. A pokud to neudelas, tak budes mit problelmy furt. Taky se zamysli, co do toho lejes. U nekterych pump se da nabrat strasny hnus do nadrze. Taky se da hodit na hadicky z nadrze palivovy filtrik. ER5 nepotrebuje zase tak velky prutok, aby to delalo problemy ve vyssich rychlostech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 08:23 | Nahoru | #4

HornisGSX píše: Uzivatel507> a nejlip zackolik je cela motorka....

Vadny palivovy kohout a jehlovy ventil potazmo hladina v plovakovce


Je to stara mrdka, navic tuctovka. Majitel si na repas netroufa. Neni lepsi karburator kus za kus a na vyndanym zatim resit servis? Nemas k motorce v garazi nic v nahradnich dilech? Hlavne usetrit....

(reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 08:34 | Nahoru | #5
[quote=Uzivatel507]Je to stara mrdka, navic tuctovka. Majitel si na repas netroufa. Neni lepsi karburator kus za kus a na vyndanym zatim resit servis? Nemas k motorce v garazi nic v nahradnich dilech? Hlavne usetrit....[/quote

Jenze to Ti vetsinou nepomuze. Jak jsem psal, je to vetsinou kombinace vakuovyho ventilu, jehly a neporadku z nadrze. A kdyz vymenis jen jedno, tak to vetsinou nepomuze. Ja takto taky s ER5 bojoval. Nakonec jsem skoncil repasi kohoutu, vycistenim karbecu, instalaci filtru a tankovanim Vervy (jen a pouze). Pak to nezlobilo.

Servis - neservis

16.7.2018 v 08:55 | Nahoru | #6
tohle jsem řešil minulej rok na bráchové er5. nádrž rezavá nebyla, prostě se to pochcalo...
Novej kohout, nový jehlový ventily do karbeců, a hlavně, pořádně všechno seřídit! hladiny, pivoty, synchro. Motorka jezdí líp jak předtím...
Původně jsem koupil na kohout jenom repassadu, ale nepasovala, řešil jsem to z dodavatelem, oměřoval kohout, nakonec to neuměl sehnat (sešly se u kawy v jednom mr snad 3 provedení kohoutu a my měli to nejdebilnější), tak se u kawy holt koupil celej novej za cihlu zlata a byl klid.
P.S. hlavně si hlídej, kolik máš oleje v motoru, nám to z karbce prochcalo do motoru a pak jsem z toho vypustil 8l oleje s benzínem....

1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis

16.7.2018 v 09:13 | Nahoru | #7
To iste som riesil aj ja .... investicia v radovo par stoviek eur.. ale potom mas pokoj na par rokov...

novy palivovy kohut - poliak ich ma relativne lacne 70- 80 €

kukni repas sadu karburatorov - mas tam tesnenia a ihly... karbece mas len 2 drahe to nebude cca 60€ .... + ultrazvukove cistenie karburatorov 40€ - popri tom by som este pozrel bohatost zmasy a samozrejme synchro...

za 200€ mas komplet repas karburatorov a vyrieseny ventil ... v BA poznam spickoveho mechanika....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 09:21 | Nahoru | #8

vagascan píše: To iste som riesil aj ja .... investicia v radovo par stoviek eur.. ale potom mas pokoj na par rokov...

novy palivovy kohut - poliak ich ma relativne lacne 70- 80 €

kukni repas sadu karburatorov - mas tam tesnenia a ihly... karbece mas len 2 drahe to nebude cca 60€ .... + ultrazvukove cistenie karburatorov 40€ - popri tom by som este pozrel bohatost zmasy a samozrejme synchro...

za 200€ mas komplet repas karburatorov a vyrieseny ventil ... v BA poznam spickoveho mechanika....


Ultrazvuk umim za cenu posty cca do tydne

1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis

16.7.2018 v 10:25 | Nahoru | #9
Diky za všechny komentáře

Po bazarovem komplet karburátoru jsem se koukal, ale je otázka, jestli to neudělá za chvíli zase.
Teoreticky dokážu nastudovat všechno, repas palivového kohoutu zvládnu, ale karburátor jsem nikdy nerozebiral a nechci tam ještě něco posrat
Vyčistit nádrž bych taky zvládl, ale přece jenom bych ten karburátor přenechal někomu kdo už to dělal.

Jak tu někdo psal, ze mám vyměnit motorku. To je fajn názor a určitě s nim souhlasím, jen si myslím, že je lepší se naučit na ER5 než na něčem dražším

1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis

16.7.2018 v 10:41 | Nahoru | #10
V karburatoru je vsechno utazeny nadoraz, az asi na dva sroubky stelovani. Na partsdepot najdes rozkres. Takze situace ze bys nevedel co kam dat se nestane.
Kdyz nepropichnes membranu nebo neco v tom smyslu nemas tam co posrat. Neni to operace mozku.a kdyz si nejses jistej pri rozebirani pouzijes fotak nebo kameru. Do ultrazvuku se to dava bez gumicek. A ty stejne koupis novy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 10:53 | Nahoru | #11

Uzivatel507 píše: Ultrazvuk umim za cenu posty cca do tydne



na to bych neměl, Česká pošta je drahý podnik. Ani netuším, kolik má odhadní hodnotu

(reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 10:59 | Nahoru | #12

Lad22 píše: na to bych neměl, Česká pošta je drahý podnik. Ani netuším, kolik má odhadní hodnotu

ma vic dluhu nez majetku a dostal bys k tomu stiraci los a nabidku pojisteni :D

(reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 12:00 | Nahoru | #13

L89 píše: Diky za všechny komentáře

Po bazarovem komplet karburátoru jsem se koukal, ale je otázka, jestli to neudělá za chvíli zase.
Teoreticky dokážu nastudovat všechno, repas palivového kohoutu zvládnu, ale karburátor jsem nikdy nerozebiral a nechci tam ještě něco posrat
Vyčistit nádrž bych taky zvládl, ale přece jenom bych ten karburátor přenechal někomu kdo už to dělal.

Jak tu někdo psal, ze mám vyměnit motorku. To je fajn názor a určitě s nim souhlasím, jen si myslím, že je lepší se naučit na ER5 než na něčem dražším



Z rovnake peniaze si zrepasujes svoj a mas 100% istotu ze je tip top.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 12:02 | Nahoru | #14

Uzivatel507 píše: ..........Do ultrazvuku se to dava bez gumicek........



proc ?

Servis - neservis

16.7.2018 v 12:06 | Nahoru | #15
stáhni si odtud servisní manuál, a tam si přečti stať o karburátoru. Podle toho zhodnoť, jestli je to pro tebe zvládnutelné. Jde v podstatě o to, to rozebrat, vyčistit, pak zase namontovat, a seřídit. Na synchro budes potrebovat pripravek, kterej se da ale vyrobit vklidu za stokorunu. Hlavni je delat v klidu, nikam nespechat, a premyslet u toho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 12:08 | Nahoru | #16

cuir píše: proc ?


Protoc

Servis - neservis

16.7.2018 v 14:19 | Nahoru | #17
....to samé jsem u ER5 řešil, v servisu mi chtěli vnutit celý repas karbce, tak jsem odjel a doma vyndal bordel z ventilu plovákové komor a instaloval filtr benzínu a od téby už jenom jezdil.......Jo v servisu mi zato ulomili páčku startéru a slepili vteřiňákem ...tak přijeď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 14:35 | Nahoru | #18

Uzivatel507 píše: Protoc



tak pak neplacej nesmysly....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 14:44 | Nahoru | #19

cuir píše: tak pak neplacej nesmysly....


Hele bobane, delej si co chces jak chces a neplacej nesmysly. Mozna si pindis honika levou rukou pod pravym kolenem a ja davam karburator do cisticky bez gumicek. Tak to proste je ty nesmysle. Jestli ti to vadi tvoje minus

Servis - neservis

16.7.2018 v 15:05 | Nahoru | #20
pretoze detailing a doslednost prace (:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 21:59 | Nahoru | #21

Uzivatel507 píše: Hele bobane, delej si co chces jak chces a neplacej nesmysly. Mozna si pindis honika levou rukou pod pravym kolenem a ja davam karburator do cisticky bez gumicek. Tak to proste je ty nesmysle. Jestli ti to vadi tvoje minus



co si ty delas s gumickama je mi naprosto jedno.
Zeptal jsem se te normalne proc doporucujes nedavat gumove casti do ultrazvuku. Tvoje odpoved byla jak od debila z pomocne skoly.
Tim ze jsem se od tebe nic nedozvedel, tak jsem naznal ze placas nesmysly.

Svoji dalsi reakci jsi uz jen potvrdil svoji demenci a chory mozek, kde bych na zaver uz jen doporucil zajit si k lekari, protoze takove reakce jake tu predvadis nejsou zdrave.
A je pak otazkou jestli rady od takto nemocneho cloveka jakym bezpochyby jsi, jsou tedy skutecne radou dobrou ...to uz necham na posouzeni jinak kazdeho jineho zdraveho jednotlivce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis - neservis

16.7.2018 v 23:01 | Nahoru | #22
cuir: Při čištění karburátorů je dobré do lázně přidat rozpouštědla (kámoš třeba přidává aceton). Hádej, jak se z toho budou radovat gumové díly? Takže buď se to udělá jen v destilce a výsledek je nejistý, nebo se přidá chemie a má to neblahý vliv na nekovové díly, zato je čištění účinnější.

Servis - neservis

17.7.2018 v 00:34 | Nahoru | #23
Sazím na špatný palivový ventil...většinou nejsou špatně membrány - neprasknou, nezpuchri ani u 30 let staré mašiny, ale většinou se ucpe mikroskopická dírka ve zpětném ventilu, který je v dekliku podtlaku - ten zpětný ventil je tam patrně proti zpětnému slehnutí do sání - do podtlakové hadičky - asi aby se nepoškodily podtlakové membrány...a právě v tom zpětném ventilu (pouští vzduch ven - směrem k sani, ale ne v opačném směru) je mikroskopická dírka - ta defacto blokuje funkci zpětného ventilu,ale musí tam být,jinak nad membránou při vypnutém motoru zůstane podtlak a palivový kohout nezavre...stačí kohout rozdelat- sundat vícko podtlaku a tu dírku protáhnout drátkem z drátěného kartáče, nebo tenkou injekční jehlou...jinak repas sadu na karby ( nové jehlové ventily atd.) koupit samozřejmě jde - a na tvém místě bych ji koupil taky...ale podle mě to bude dělat palivový kohout....můžeš to zkusit - nastartuj motorku, chvíli ji nech běžet, pak to chcipni a sundej nádrž - resp. odpoj palivovou hadici, kohout by měl být zavřený - nic z něj nepotece (samozřejmě pokud je natočeny na polohu ON nebo RES), pokud z něj poteče benzín proudem, tak je KO...

(reakce na) Servis - neservis

17.7.2018 v 00:48 | Nahoru | #24
1100Virago> nejhorší humus, co nejde odstranit skoro jinak než mechanicky, zanechává krev v zámcích chirurgických nástrojů...krev má poměrně silné korozivní vlastnosti i na nerez chirurgickou ocel - asi je to kombinace pusobeni krve a vysoké teploty - ty nástroje jdou skoro každý den do sterilizátoru/autoklavu...do ultrazvuku se na to používají enzymatické čističe v sypké podobě, ale jsou drahé jako prdel... nicméně stejně dobře funguje i prací prášek, samozřejmě trochu teplá voda atd.- čistí to fakt suprově...jako klidně bych ty karby zkusil vyčistit v ultrazvuku s trochou pracího prášku, gumovým dílům by to nic udělat nemelo

Servis - neservis

17.7.2018 v 08:28 | Nahoru | #25
Stalo se mi to samé a byl to vadný palivový ventil a prochcal mi benzín do oleje. Zkus kontaktovat eab, ten mi to tehdy za pár kaček opravil.

Servis - neservis

17.7.2018 v 09:16 | Nahoru | #26
U mé ER-5 to taky začalo přeplavovat. Tohle není poprvé a ni po 10. co se tenhle problém u ER-5 řeší. Mě pomohlo pouze nainstalovat takovej ten obyč kuželovej filtr paliva. Od tý doby to neudělalo, dál jsem to neřešil. Po mě měl mou ER-5 kamarád 2 roky a v pohodě. Kup ten filtr za 30korun, bo kolik stojí a uvidíš

Servis - neservis

18.7.2018 v 01:03 | Nahoru | #27
moju Kawu to ešte obchádza, ale na Ére u kamoša sme to už riešili. Ventil nádrže ako radia otestovať, prípadne repasovať.

karbce pre istotu vyčistiť, buď ultrazvukom a pracím práškom (keď to dokázalo vyčistiť 250 ročnú špinu z kresadlovej pištole, vyčistí aj 25 ročný karbec), alebo aspoň rozhodiť, naložiť do benzínu s Viff-kom na noc a potom poriadne vyfúkať.

Následne zložiť, nastaviť, jazdiť

PS: o-krúžky stoja doslova pár kaček. len kupuj tie do benzínu, inak ti spuchnú a budeš, kde si bol...
ten filtrík na benál hadicu je skvelá vec. Vrelo odporúčam.

Servis - neservis

19.7.2018 v 00:23 | Nahoru | #28
Tak takýto servis by som si rozhodne dal robiť! https://www.afrodit...ll-servis-na-motorke

1 reakcí na tento příspěvek Servis - neservis

23.7.2018 v 21:14 | Nahoru | #29
Tak jinak oprava se povedla s velkou pomocí Kuzmiče tady z fóra
Karbec důkladně vyčistil, vyměnil se hlavně jehlový ventil na jednom karburátoru, seřídily se hladiny plováků. Rozebral jsem ještě pro zichr palivový kohout a vyčistil jsem ho. Motorka konečně jezdí jak má Já se aspoň podíval jak se to všechno dělá a příště už z toho nebudu mít strach, takže jestě jednou chci poděkovat kuzmičovi

(reakce na) Servis - neservis

23.7.2018 v 21:31 | Nahoru | #30
L89: Které byly ty tři servisy, které nedokázaly vyčistit karburátor a nedokázaly zjistit, že je zapotřebí vyměnit jehlový ventil a nevyměnily ho? To jsou dost základní úkony a dává jim to značně otřesnou vizitku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 12 21.4.2024 v 17:32 Pavel500
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist