AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ve firmě manželky mají asi 6 osobních aut. Všechny diesel. Předloni v zimě udeřil mráz , ani jedno auto nenastartovalo. A to tankují zimní naftu. Manželka měla jet jedním z nich na cesty, nakonec jela naší stodvacítkou . Jo, to víte, že jsem měl velkou radost, když stará 120 jede a nový Rapid Spaceback ne. A v létě ? Čištění filtrů a vstřikovačů či čeho - neustále.
Jejich bývalý služební řidič Volhy 24 vzpomíná...to prý se mu nikdy nestalo a to se o Volhu staral sám, ne servisy, jako ted'.
Prostě - já bych domů naft'áka nechtěl - tedy vlastně ano, motorku. Indický RA na naftu je velmi zajímavý stroj.
Buď berou naftu na nejhorší benzínce v republice či tam lejou olej z friťáku nebo ty auta před mrazem stály alepsoň měsíc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: Čmoud> Máš pravdu, a já dodám bohužel. Sice je to můj názor, můžete mi oponovat, ale podle mně nafta patří do kamen a do traktoru. Ne do osobáku, zvlášt' ne moderního.
Ve firmě manželky mají asi 6 osobních aut. Všechny diesel. Předloni v zimě udeřil mráz , ani jedno auto nenastartovalo. A to tankují zimní naftu. Manželka měla jet jedním z nich na cesty, nakonec jela naší stodvacítkou . Jo, to víte, že jsem měl velkou radost, když stará 120 jede a nový Rapid Spaceback ne. A v létě ? Čištění filtrů a vstřikovačů či čeho - neustále.
Jejich bývalý služební řidič Volhy 24 vzpomíná...to prý se mu nikdy nestalo a to se o Volhu staral sám, ne servisy, jako ted'.
Prostě - já bych domů naft'áka nechtěl - tedy vlastně ano, motorku. Indický RA na naftu je velmi zajímavý stroj.
No jo když pořádný auto má ve výbavě....to to...[img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/25/446269_dda18dfa2
Naposledy editováno 18.06.2018 13:06:39
Ale je třeba si držet kvalitní kusy. Ne, jako když tady jeden kolega tvrdil, jak dala litrová oktávka na dálnici na prdel dvoulitrové PDI a pak z něj vypadlo, že to srovnávané auto mělo problém jet 200, takže nějakej vylágrovanej křáp. Lepší je to moc nezobecňovat, uvidíme, kam se vývoj motorů bude ubírat a jaký budou mít vlastnosti.
Jen taková perlička. Příbuznej si chtěl kouopit služební octu RS s benzinovým motorem, ale nebylo mu to umožněno, protože O2 je prej děsně ekologická firma a naftová verze má lepší emise Tak jezdí taky dehtama.
Naposledy editováno 18.06.2018 13:15:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jenže toto moderní auta nemají. Jako motorky nemají startpáku. Škoda, mechanika má vždy navrch. Elektrika zklamat může, ale ruku či nohu má každý motorista.
Já u své 120 ale kliku nemám. Má závěs. Kliku může mít jen auto bez závěsu. Populara startuju většinou klikou. Když to je někde mimo domov, tak většinou lidi zírají, jako by to v životě neviděli. Přitom startování dvoudobé Jawy / ČZ nikomu divné nepřipadá. Dnešní auta s motory vepředu by kliku mít mohla. Jako mají třeba žigulíky. Stačí díra v nárazníku.
K naftě : škodovák - tankují kde se dá. I u nás v bývalém JZD, ale těm traktory jezdí a startují dobře.
Naposledy editováno 18.06.2018 14:45:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: bimbo750>
Jenže toto moderní auta nemají. Jako motorky nemají startpáku. Škoda, mechanika má vždy navrch. Elektrika zklamat může, ale ruku či nohu má každý motorista.
.
No, bratrancovi kdysi na kx500 stratpáka upadla, já už ji taky na shercu urval, některé motory nakopnout není žádná prdel, je to umění a vyžaduje cvik. Třeba když zajedeš s nějakým endurem někam do bahna, plácneš sebou a motrka chcípne a ty máš teď jednoválec 660 ccm nastartovat nakopávačkou od bláta, nic moc.
Druhak naftová auta v zimě normálně startují, pokud se o to uživatel alespoň trochu stará, druhak š120 sice ve velkých mrazech taky spolehlivě nastartuje, ale to není žádný zázrak to je naprostá samozřejmost... Nafťáky mívají problémy tak pod -20 a většinou především lemplovitostí uživatelů ve stylu dlouho neměněný filtr paliva plný vosku, zanedbaný stav žhavičů, celkové opotřebení motoru, nebo málo provozované werky kloboučníků co nejsou schopni vyjezdit nádrž za měsíc a když už ji nevyjezdí, tak ji nedopřejí additiva...... Benziňák má méně rizik ohrožujících start, ale i ten nastartovat nemusí, pokud uživatel zanedbá péči o aku nebo elektroinstalaci.... Problémy s vodou benzínu byly právě přidáváním biolihu takřka odbourány...
teď zas psali o nějakým návrhu, že maj mít nový auta už i airbagy pro chodce, takže vystřelí někde z masky nebo z pod kapoty airbag, když nabereš srnu nebo prase, aby nás ta oprava vyšla co nejdraž... samý hovadiny vymejšlej
e: a naftu berte u eurooilu, tam je k dostání bez ekosraček z hmotných rezerv státu (musej obnovovat)
Naposledy editováno 18.06.2018 21:02:28
Kazde ma to svoje. Uplne stejne to funguje ale treba u mobilu. Ja mel celou dobu android a byl spokojeny. Pred rokem jsem hledal telefon aby mel 4 palce a byl slusne vybaveny. Na trhnu byla jen plastova Xperie compact za 14000 nebo Iphone SE 128GB za 14000. Tak jsem Iphona zkusil a nemam proti tomu zadnou vyhradu. A nerikam ze android je super a ios shit a naopak. Proste jsem chtel jen malej telefon co ale neni za opicema. A je mi jedno jakej ma system a nebo vyrobce. A pritom internet je plny kecu jaky je Iphone shit. A ajfonaci zase ohrnuji nas nad Androidem. A tady to je zase opet Felda VS moderna a Nafta VS benzin..... no porad dokola . Ale zase co by potom clovek resil ze jo. My se tahle v praci dohadujeme denne.
Řeknu to takhle: Už mi rukama nějaké to auto prošlo a auta co jsou alespoň většinu života používaná na to k čemu byla vyrobena nemaj problém ani v zimě nastartovat ani v létě chladit a ani kdykoli zabrzdit. Samozřejmostí je údržba bez které nic nebude fungovat dlouho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: Sema> Nic ve zlém - u nás se běžně říká, že v benzinu i v naftě je řepka. V benzínu je prý 5 % ethanolu, ale my to nerozlišujeme - je to prostě hovorově -řepka.
Tak skus do benzínu dávat tohleJá to kupoval někdy loni a vydrží mě to dlouho. Dneska jsem koupil nový a stojí 230 kč.Nemam zkušenosti jestli to opravdu pomáhá ale mam dobrý pocit že jsem něco pro auto udělal.Párkrát jsem měl s ním tu čest a je neskutečnej pohodář.
Není to Jawa, ale nějaké nápady se hodí na jakoukoli motorku. Teď pojede do Iráku . ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
kehaj píše: Nedávno jsem frčel Plzeň - K.Vary a zamnou se dost urputně držel kamion, no a co čert nechtěl musel jsem dost intenzivně brzdit abych nepřipravil o život zajíce nebo zaječici to v tom fofru nešlo poznat , no a samo že ten kamion taky. A když byla za mnou slyšet ta směs hukotu s hvízdánímbrzd tak mi později napadla otázka jak jsou na tom dnes kamiony potažmo náklaďáky s ABS. Naposledy jsem řídil náklaďák před 40lety (Praga 706RT) a od těch do se vozový park dost změnil. A jelikož se tu neodvíjí diskus jen o motorkách tak mě třeba někdo poučí.
ABS už měl LIAZ někdy okolo roku 1995. Dnes je to standart u všech... A pozor, ABS nezkracuje brzdnou dráhu. Pouze umožňuje do určitých okolností při brzdění ovladatelnost vozu.Naposledy editováno 19.06.2018 20:39:36
Naposledy editováno 19.06.2018 22:53:07
Podobně (i když k jiným věcem - všelijakým systémům v pohonu) se vyjadřují i lidé, pohybující se okolo aut, skutečně v terénu jezdících - že redukce a mechanické špéry diferáků se jimi nahradit nedají...
Pro ty, kdo o svůj verk moc nedbá, tak v originálním Návodu k použití k níže zmíněnému gazíku je napsané - že auto jede aj bez údržby, otázkou je, jak dlouho...
No a kdo startuje kliků - je dobré se napřed přesvědčit, jestli tam je opravdu neutrál - sám sem se gazíkem přejel .
Nastartovat dýzlák kliků je už vůbec úkol pro opravdového chlapa - u nás na dědině jeden je, ve svých nejlepších letech udivoval (a taky vyhrál dost sázek) tím, že takto startoval pětadvacítku Zetora .
PetrL3 píše: No, bratrancovi kdysi na kx500 stratpáka upadla, já už ji taky na shercu urval, některé motory nakopnout není žádná prdel, je to umění a vyžaduje cvik. Třeba když zajedeš s nějakým endurem někam do bahna, plácneš sebou a motrka chcípne a ty máš teď jednoválec 660 ccm nastartovat nakopávačkou od bláta, nic moc.
Mladej že se sveze na Jáwě (soutěžní půllitr = 360ccm, dvoutakt).
Tak sem mu řekl, že když si to nastartuje, tak može.
Nikam nejel...
Pro nás, pravověrné, je červený čudlík sprosté slovo...nicméně když někde na motorce ve výjezdu visíš za řídítka, zmáčkneš spojku, čudla a ono to vrčí - k zahození to néni .
Navíc nekeré motorky v koleji nejdů vůbec nastartovat, páč startpáku nesešlápneš - ozub sotva zabere a si s nohů na zemi...takže motorku vydolovat z drážky, nastartovat a jet...zlatá Jáwa .
U pořádné motorky to udělat třikrát po sobě a máš dozávoděné...
Kliku jsem měl naposled na Olcitu a nebylo to zas tak špatné auto. Pohodlné, velký průjezd terénem,velký rejd, zadní dveře se otevíraly pěkně vysoko a po složení zadních sedaček slušný pick-up. Klikou jsem v mrazu 1x protočil naprázdno motor a jak s tím člověk pohl chytlo vše nadrc. Navíc žádný stres s tím že zamrdne chladič.
Doba pokročila ale ta stodváca doma je fajn. Když nachlope hodně sněhu má slušný průjezd. Jinak spotřeba u naftˇáka většinou je mnohem lepší než u benzínu.
Dneska jsem si na Č.Rozhlasu poslechl že počet slunečních dní v roce se má v prům. dostat o 6 navíc. tak je zase o důvod víc držet motorku.
Pragy S 5 T. Auto nastartovalo, přijelo k nám k expedici - a už neodjelo. Jenže - bylo to opravdu konstrukcí aut ? Já k Aviím nemůžu říct křivé slovo. Proti Ivecu, které majitel koupil místo Avií, je Avia vzorem spolehlivosti - a hlavně přetížení jí nevadí tolik, jako Ivecu . Při její nosnosti 2,6 tuny klidně odvezla 4 tuny masa a uzenin. U Iveca jsme to zkusili jen jednou...
Držet motorku - ano, ano. Já právě ladím pionýra. Jezdí dobře, ale měl mušky v elektrice. Dnes jsem je vychytal, pionýr ( 20 ) chytá skvěle, svítí, což se mu moc nechtělo, prostě dělá mi radost. Naštěstí jeho elektrika je pochopitelná i pro ryzí amatéry. To se o Jawě 660 bohužel říci nedá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |