AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Bimbam píše: Jirka 4137 : mám dojem že dneska v motoservisech tyhle obyčejný motorky už neznaj, neuměj a nechápou je. Je to pár let co jsem pořídil Tasmánskýho čerta a za pár grošů - jenom proto, že pán co mu to spadlo do dědictví tomu za mák nerozuměl, tak to dal do motoservisu - bazaru , ať to opraví a prodaj. Bylo to dlouho na "krámu" cena klesala ale nikdo do toho nešel - protože prodávající nebo mechanik každýmu řekl že je to rozbitý a nejde to opravit. Tak jsem za majitelem došel, domluvil se s ním, on řekl krámskejm že si pro to přijdu aby to nemuseli vozit k němu a já zase od něj - Baterku tam ještě nabili , já to vytlačil ven a udělal pár jawích kejklů a mikliků a ono to párkrát škytlo a pak nastartovalo no a těch pár kiláků jsem na tom domů dojel už docela rozumně. Doma jsem to pak ještě trochu seřídil a dodneška to jezdí. Bylo tam jen pár drobností a je mi divný že na to nepřišli - volnej kabel u pojistky, povolený šroubky u kladívek a spečenej bordel kolem elektrody svíčky. Když jsem tam na tom před krámem chvilku kutil přišel tamní mekánik a co že to dělám, jak to dělám, že se v tom hrabali už tři ale ani jeden to neuměl rozhejbat. Přitom je to motoricky běžná třinda 634 .
Ahoj problém je v tom že dnes v servisech není žádnej mechanik ale samej měnič dílů. A ten pokud nemůže píchnout do stroje noťas kterej mu oznámí že je v hajzlu součástka B375/16J tak je v hajzlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Nemá Adenium stejný sedlo jako J 640?
nemá.... a ergonomie posezu není jen sedlo...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: nemá.... a ergonomie posezu není jen sedlo...
Nepovídej1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Nepovídej
Tož já bych s tím že posez není jen o sedle docela dost souhlasil - je to i o tom třeba pro mě jak jsou namontovaný stupačky a ono pár centimetrů kupředu či dozadu, nahoru anebo dolů udělá s mejma hnátama dost - ono ne vždycky se ale se stupačkama dá nějak víc laborovat, u něčeho vlastně vůbec ne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
BurnesOldman píše: Ahoj problém je v tom že dnes v servisech není žádnej mechanik ale samej měnič dílů. A ten pokud nemůže píchnout do stroje noťas kterej mu oznámí že je v hajzlu součástka B375/16J tak je v hajzlu
Tak oni tam ti mechanici byli zvyklí dělat cizí moderní motorky a zejména všelijaký čopry. Co třeba udělali na Yamaze, udělali perfektně. Jawu prostě neznali přitom nebyli zas tak moc mladí aby to nepamatovali na cestách - tak nějak kolem třicítky.
Bimbam píše: Tak oni tam ti mechanici byli zvyklí dělat cizí moderní motorky a zejména všelijaký čopry. Co třeba udělali na Yamaze, udělali perfektně. Jawu prostě neznali přitom nebyli zas tak moc mladí aby to nepamatovali na cestách - tak nějak kolem třicítky.
Třicetiletý už si Jawy nepamatujou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
V mém oboru - obchod - už je taky 90 % věcí jinak , dnes už bych prodavače do samoobsluhy asi dělat nešel. A pokud si něco málo udělám u Populara, tak u Opela si neudělám vůbec nic. Ani si nepromažu nápravu a dalších 36 míst , které pravidelně mažu u předválečného auta .
Naposledy editováno 14.06.2018 14:57:11
Také ti dokážu udělat servis postaru na starém autě. Ale pokud budu chtít přinést za měsíc domu rozumný obnos a tedy naúčtuji běžnou hodinovou sazbu, nedoplatíš se.
A jako poslední faktor: Ano, u škodovky si svisláky uděláš sám doma (přitom u Opla bys to udělal ještě snáz a s méně vercajkem) a jak dlouho ti vydrží? Na Leganze mám původní ložiska v kolech, na jedné straně původní poloosu (druhá měněná jen proto že to bylo snažší než měnit samotný kloub), a spoustu dalšího. Má najeto 283 000km. Spočítej náklady na provoz a údržbu Populara či Škodovky na 100 000km. U nového auta prostě mazat nápravu nemusíš. Čepy a klouby jsou namazané a vyjma pár míst co mažu i když nemusim na to nemusím sahat.
A u motorek to máš úplně stejné. Kdyby jsi se nebránil novému, zjistíš že rozdíl v rozebrání a složení motoru u motorky staré 10 let a u Jawy 500OHC (bereme 4T) je u té moderní dokonce jednodušší! A tedy to taky zvládneš doma.
A co se škol týče, to je na dlouhou diskuzi někde u piva... mám maturitu z mechatroniky a pak roční pomaturitní nástavbu na automechanika, a troufám si říct že z roční nástavby jsem si odnes víc zkušeností a informací o automechaničině než žáci tříletých oborů.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bimbam píše: Sema - Mně připadá jako nejpohodlnější sedlo stará kytara na kulaticích když není prosezená, pak je sedlo na 634 - to je taky pohodlný a sedla na 638-639 jsou sice o něco horší ale pohoda. Zatímco pekelná lavice na 477 a sedlo na mustangovi je fakt za trest, jak je to strašidelně tvrdý a docela nešikovně ani široký ani hubený. Smolík má sedlo sice dost podobný 477 ale asi ne úplně stejný - nebolí z něj tak moc pokračování zad .
Smolík má sedel několik druhů... ten úplně první, hnědo-okrovej a zeleno-zelenej má sedlo oproti 477 prodloužené, vepředu zůžené, nižší a tvrdší... je to horší sedlo jak na 477. Na 477 jsem měl sedlo předělané, rozšířené, s jiným polstrem i potahem (neklouzavým), i tak to nebylo nic moc, ale dalo se na tom ujet 30km sice s tím že prdel už pak bolela ale pořád líp než původní stav, kdy jsi po 50km z motorky odlézal po čtyřech jako pes... Na smolíkovi mám původní prkenici zachovanou a jak jsem zvyklej na široké a pohodlné sedlo Hondy, tak je to štos...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
U opla, favorita a obecně všech phersnů koupíš 2 kuláky po 300,- v lepší kvalitě, dvě horní uložení obsahující malé ložisko a dva silentbloky za podobnou cenu, k tomu dva silentbloky na spodní rameno po stovce až dvou a nakonec táhla stabilizátoru taky za pár stovek.... a po takovéto repasi to vydrží +-200 000km, během kterých to nepotřebuje jakoukoli údržbu a mazání.... Dražší to není, je méně pracné, geometrie se musí udělat u obojího a nakonec se to i na cestě líp chová...
Sema-mluvíš mě z duše to sedlo na 640 je děsné 639 na pohodu.
V r. 2003 se ještě dělaly pro Opel v kovárně VIVA ve Zlíně kované pouzdra silenbloku. Asi do 2005 a dlouho předtím. Poté to Opel nahradil něčím modernějším.......
https://www.motorkar...uchlaky&act=tema
Naposledy editováno 14.06.2018 23:03:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
BurnesOldman píše: Ahoj problém je v tom že dnes v servisech není žádnej mechanik ale samej měnič dílů. A ten pokud nemůže píchnout do stroje noťas kterej mu oznámí že je v hajzlu součástka B375/16J tak je v hajzlu
Odborně se jim říká výměníčkáři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
https://www.obautod...nal-prave-8520cz376/
Naposledy editováno 15.06.2018 10:34:30
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
a mizerný materiály kvalitními, je možnost postavit s menšími náklady auta v daleko větší kvalitě a nájezdu, ale nedělá se to..
S nástupem krize 2006 si výrobci uvědomili, že auto co vydrží 20 let nepotřebují a tak začali okrádat na maximální mez co jim techologie dovolí, aby nájezd byl dejme tomu 250tis. a výdrž do deseti let a pak do šmelcu.
A pokud sis dříve něco přebrousil, vytočil nová futra nebo něco vyrobil a nahradil, je to dnes problematičtější a mění se celé polosestavy dílů.
Krom cementování se nanáší a povlakuje nitrid titanu atd. Procesy jsou mnohdy v ochranné atmosféře
a repas pryžových dílů je nemožný, protože jsou ze speciélních termoplastických elastomerů, které doma nevyrobíš
a elektronika je na zakázku a schema ti nikdo nedá a díly jsou bez označení, tak ani nevíš, čím to nahradit i když najdeš co je po smrti.
Běžný člověk a to i ten šikovnější, co si kdeco opraví, či opravil je čím dál víc nucen staré zahodit a nové koupit.
A ruku na srdce, vydělávat tolik, že po pěti letech našetřím bez nějakého škudlení na novou pixlu, dělá to tak každý NORMÁLNÍ člověk.
Auta jako jedničková otule, filcka či jedničkový golf už nikdo vyrábět nebude. I když mají plnou hubu ekologie, raději to zabijou legislativou
a nařízeními o emisích potřebou Euro šestky atd., než aby už celkem pohodové a nesrající se motory nechali na pokoji.
Edit: Auta starší dvaceti let beru jako vraždy a skoroveterány, kdy pro provoz jsou nebezpečné majiteli i okolí,
jelikož nemají spoustu toho, co ty nové mají. Ano, dá se s nima jezdit, ale na dálnici bych s hundrtkou či užovkou nevyjel
a měl jsem až po oktávii z šedesátých let všechno co Boleslav porodila a nechtěl bych zpátky už nic. Vše nové bylo lepší. Z auta jsem měl radost, když jsem ho koupil a ještě větší, když jsem ho dobře střelil. ;)
Naposledy editováno 15.06.2018 13:14:25
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
A speciálně to platí pro ty ve velorexech.
Střet s SUV je tam fatální ve sto procentech. U stodváci či stovky je to o malinko lepší, ale taky nic moc.
Trabanta rozebírat ani nechci, měl jsem ho taky a to je zvláštní kategorie.
Po pár bouračkách a průšvizích co jsem viděl, bych už dnes nic dvoustopého, co není schopno z 50km/h zabrzdit dejme tomu do 20m
a vyvinout stabilní rychlost alespon 75km/h na silnici ani nepustil.
Tady nejde o toho v autě, ten si svůj osud vybral sám, ale jde o ty kolem.
A když někomu přejede děcko, protože to nebrzdí nebo nesvítí o jeho výmluvu bude těžko někdo stát.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: A k jízdě starým autem v běžném provozu asi tolik. Řidiče je možné nazvat odvážným sebevrahem.
A speciálně to platí pro ty ve velorexech.
....
Pod to se podepisuju, minulej víkend sem najel hadrákem 640 km a chvílema sem měl z tý jízdy opravdu strach Ale je to prostě zábava jak svině
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 4 | 24.10.2024 v 09:42 PetrL3 |
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |