1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Uzka, rozbita, cesta, kolem stromy a hlavne kratky zatacky. Jsem nemohl riskovat trapas a hlavne tvoje zdravi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: matt> Tak zase na podzim, az se prestane litat na masinach.
e: Po Brne jezdi krasna blondynka v GTRku s spz "princess1". Jsem se do ni zamiloval, ale jeste jsem ji nechytil pri parkovani, abych ji oslovil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: ty jo GTR - chjo - proč sem tak chudej
Na jedne svatbe jsem slysel takovou "chytrou" radu, samozrejme to byl forek.
"To, co nevyženíš za 5min, na to za celej život nevyděláš."
Preber si to jak chces.
Naposledy editováno 08.06.2018 13:44:47
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Matte, na SO projizdce jsme potkali znamou tvar z kawasaki. Jel na zx10r 2016 a sam mi nabidl, at si ji vyzkousim.
Co me dost polekalo, byly brzdy. Motorka brzdila jak drak, o tom zadna, ale nastup byl nekde mozna az za polovinou kroku packy. Samozrejme, ze jsem si to nevyzkousel a hned tomu daval.
Motor ma super zvuk, QS radi, ze o zmene kvaltu pomalu ani nevis a vsechno funguje nejak samo a to perfektne, ale bawo je takova hrubsi, syrovejsi motorka. Motor jde vic za plynem a to hlavne ve strednim pasmu a ted po repasi, mi jde brzda taky hned a pekne zostra, podvozkove taky mnohem tvrdsi, ale ja to mam nastaveny na sportovni jizdu.
ZX10R fakt super, ale cekal jsem mozna vic. Kazdopadne me hodne bavila pristrojova deska a jinak je to proste moderni, super motorka. Jen jsem ji cekal takovou prisnejsi a ono je to hodny i kdyz ukrutne rychly, kotatko.
Kazdopadne se s nami borec kousek na Bystrici svezl. Je to cesta, kterou uz docela znam, on tam teda bydli, takze prohlasil, ze zatacky jako vlastni boty, ale aby mi nekdo odjizdel a byl oblecenej vyletne do trika, kratasu a tenisek, tak to jsem fakt jeste nezral.
Se mi leva bota zasprajcla do motorky (nevim proc, ale u bawa se mi to stava), musel jsem na 5s polevit, abych ji vyndal a pak uz jsem nemel sanci se na nej pritahnout. Ja bych to bral, dobrej jezdec, domaci trat, ale to obleceni, to bylo na moc a fakt to byla palba
Ale v ten den bylo mistama mokro, takze jsem to na SC1 neprehanel a drzel se zpatky. Od Noveho Mesta pak misty sterk, na kterym mi ujel predek, nastesti jsem mel motorku v tahu, jinak bych lezel. Dost mi to ujelo, neprijemny, ja ten bordel v tom cernym plexi na prilbe blbe vidim.... Vysrabnul jsem a hodne zpomalil, aby mi zustal stroj na patecni jizdy na okruhu v poradku.
Cestou dom jsme projeli kolem Baikere, ale ten nam z okna nezamaval.
Naposledy editováno 11.06.2018 09:01:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Takže jizdy proběhnou v pátek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Ja nakonec ve CT musim na poradu do Prahy a nemam sanci to stihnout, ze ja jedine v patek...., Psena taky rikal, ze ve CT nemuze...
Ja bych se i na tu Prahu vysral, ale par lidi me nasralo tim, ze me tahaj mezi svoje zabo-mysi valky, ktery mame v managmentu, takze je tam do jednoho zmrdam, dam jim loket a pojedu dom.
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Jak mi pri chuzi taha do rozkoroku tu snad ani popisovat nebudu, ale desne se mi klouze prdel na sedle. Z toho normalne na dromu plynule vyjedu hned v zatacce Frantiska Stastneho.
Ale slusi mi, to je hlavni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Jo jeste mam takovej poznatek z novy kombozky.
Jak mi pri chuzi taha do rozkoroku tu snad ani popisovat nebudu, ale desne se mi klouze prdel na sedle. Z toho normalne na dromu plynule vyjedu hned v zatacce Frantiska Stastneho.
Ale slusi mi, to je hlavni.
Jsou tu vlákna o klouzání na sedle (a potažmo drcení koulí o nádrž ..a ano proto si je samozřejmě pamatuju já ! ) a rada zní - odmastit sedlo a posypat práškovou kalafunou, popř. zajít do koňskýho shopu a koupit protikluzovou mast na sedla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
baiker píše: SLEEPER> On-line prodej už je uzavřen takže mi je jedno jestli ČT nebo PA. Na pátek hlásí lepší počasí. Jen se mi nechce stát pos.rana fronta.
To chapu, ale ja tam prijedu driv a budu sefovat lidi, ze se listky budou kupovat v tom porad, v jakym jsme prijeli. Minuly rok mi to docela fungovalo a ani mi nechtel nekdo dat po tlame. Mylim teda.
Uprimne jsem moc potesen, ze se zajimas o peci panskych kouli.
Komba mi sedi fakt dobre, na motorce se v ni dobre hybu, ale je to vel. 52 a ta je proste delana na mensi lidi (54 uz mi je volna na pajsl, rit i stehna). Takze kdyz slezu z motorky, naprimim se, lehce me taha za ramena a trochu vic do koupi. Kratsi nohavice schovam do bot a nejde nic poznat.
Prej by se mohla trochu vytahnout. Kdyz tak si v ni vlezu do vanu a nasledne v ni budu chodit tak dlouho, dokud nepovoli.
Na motorce se snazim sedet vzadu a nohama se opiram do stupacek, takze zadne drceni genitalii nehrozi.
Jo napadaly me ruzne varianty, ale preci nebudu mit na baworaku poblity sedlo kalafunou...
Uvidim co na okruhu. Casy zajet stejne nepujdou, pac tam budou lidi z cele CR, kdyz je to v PA, takze se nebudu vymlouvat ani na klouzkou kombu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Na jedne svatbe jsem slysel takovou "chytrou" radu, samozrejme to byl forek.
"To, co nevyženíš za 5min, na to za celej život nevyděláš."
Preber si to jak chces.
ty tak to si měl super srovnání
bohužel ta 2016 už je emisní norma euro 4 a jde to znát na tom jak píše (nízké a střední otáčky). já nemohu porovnat. na bawu sem nejel. taky hodně v recenzích píšou že má zbytečně moc dlouhé kvalty a tím ještě ten střed zhoršuje.
pravda je že jsem jel na dvou rozdílných 2016.. jedna seriova to fakt byla hruza ty nízké otačky a pak tam byla druha asi o měsíc pozdejí a ta měla vykuchaný kat a jinej výfuk (nevím jeslti i svody) a to byl masakr - úpe jiná motorka.
stou brzdou to taky zminovali v testu, že ač stejná technika jako na panigale, ale učinek o horší, prostě prý to japonci maji horší jak evropští výrobci. vzadu pod sedalem se zacvakává flaska na úpravu brzd - ale co to přesně dělá nevím
já jsem 2016 projízděl (tu upravenou) z nmnm na křižanov - jak jsem jel posledně s váma - tu samou trasu a právě ten podvozek na normální silnice upe neco užasného - dal sem si tam i koleno a to se mi třeba na 08-ce nepovedlo - prostě jsem od toho cítil že to je top - ale nevím jak to bylo nastavený - mám někde i video z toho
no tak to je mazec jet pilu v kratasích a tričku - to bych určo nedal - na to se mám rád.
hele nechce ji prodat
SLEEPER píše: To chapu, ale ja tam prijedu driv a budu sefovat lidi, ze se listky budou kupovat v tom porad, v jakym jsme prijeli. Minuly rok mi to docela fungovalo a ani mi nechtel nekdo dat po tlame. Mylim teda.
tak to by bylo super, kdyby se neběhalo2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: teď jen někoho sehnat
Vždyť se dobře ozenis, jsi říkal.
Jo jedinou výtku jsem mel k te brzdě, mel jsem z ni pocit, ze bych ji na okruhu uvařil, jak zabírala pozdě.
Na motor je brambore ostřejší, ale na vrchu maji možná stejnej vykon, to v provozu poznat nejde.
Je to brambora 2015, designove ma jinou asymetrii, ale když jsme na ne na MOLCce cumeli, neřekl bych, ze starší je serednejsi. Kazda ma něco do sebe.
Motory jsou stejný az do r. 2016, 2017+ je o 2-3 koně slabší kvůli emisím.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Vevercak> Jasný, já brzdy na r1/k6 (stejně brzdice neřešil). Stacila jen kapalina a desky s karbonem a jak si to brzdilo.
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: Jo, není nad poctivou kombinaci packa-pumpa-hadice-brzdic
Vidis, ani sem se pak nezeptal jestli sme to dobre odvzdusnili, ale nestezoval sis, tak predpokladam ze jo
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Já jsem třeba měl na Sůze origo třmeny, jen hadice a pumpu z R1 (16mm) a desky SBS sitr. a nebrzdilo to vůbec špatně, ani když jsem jezdilů v Mýtě tak to nějak moc nevadlo, kdo na tom jel musí potvrdit jak sůza nebrzdí, tak moje brzdila a u FZ1 to mám přesně naopak tak prej to brzdí dobře, ale mě přijde že moc ne i radiání pumpou + hadice a nic....Pokud všechno půjde dobře a motorku na podzim prodám, tak snad MT-10 nebo Superduka 1290..už asi seru na sporta, ale na koníky ne
Jsem driv myslel, ze FZ1N ma brzdice z R1 model rn12, pak by jsi nemel zadnej problem, tady nevim.
Jo, pokud Suza zvladla zahul v Myte, mela by fungovat i v Brne.
Superduka 1290, ale verzi GT si ted koupil kamos, ale uplne novou. Verim, ze v Rku to bude naprosta pecka, ale je to Kazdej Tejden Montuju.
Ve freemotu jeden je. Jedem pro nej? Jsem s nima desnej kamos.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Vždyť se dobře ozenis, jsi říkal.
Jo jedinou výtku jsem mel k te brzdě, mel jsem z ni pocit, ze bych ji na okruhu uvařil, jak zabírala pozdě.
Na motor je brambore ostřejší, ale na vrchu maji možná stejnej vykon, to v provozu poznat nejde.
Je to brambora 2015, designove ma jinou asymetrii, ale když jsme na ne na MOLCce cumeli, neřekl bych, ze starší je serednejsi. Kazda ma něco do sebe.
Motory jsou stejný az do r. 2016, 2017+ je o 2-3 koně slabší kvůli emisím.
hele k té pření brzdě - to mám i u zx10r 2008 - na místě je taková jalová, ale když jedeš brzdí to parádně..
hele na te 16-ce když sem jel, tak sem snad asni s brzdama problém neměl - že by to dělalo nějaké psí kusy... ale pravda je, že na normální silnici nebrzdím přední brzdou v náklonech - já obecně v provozu moc brzdy nepoužívám
jinak se vší úctou když sem slyšel nastartovanej motor na té bramboře, myslel jsem si že je po smrti - takovou mechanickou hlučnost sem neslyšel (krom duc), ale uklidnil sem se, když si říkal, že si slyšel ostatní S1000rr a že to je stejné
ono pocit klame když jedu na 04 tak se mi oproti 08 zda že jede o dost líp, ale opak je pravdou 08 je na tom lépe - ale neporovnával jsem to na obou motorkach vedle sebe jet neumím (jako bych to někde slyšel)
šerednější to ani ne - když vyjela na svět, tak ano - nelíbila se mi a teď sem si zvykl a už se mi i líbí a na živo je o dost hezčí
a to je jak u GSXR - nerozeznáš pouhým okem jestli to je je to 2007 - 2012 a jeslti to je 750, 600 nebo 1000 - proto se mi suza nikdy nelíbila něco jako VW (pořád stejný dezign)
ale to je věc názorů - 08 se mi taky moc nelíbíla- ale hlavně kvuli origu výfuku to je fakt hnus největší - jinak se mi hrozně líbí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |