chci si pořídit novou, případně předváděcí, Kawu Z 900 . Má někdo zkušenosti s prodejnou a servisem K2 Moto v Praze? Dá se trochu srazit cena, připadně nějaké origo díly k motorce? Za další, jak se vyřešil problém ohledně svolávačky na uchycení zadního tlumiče? Mají nové ročníky už upravený rám, nebo se stále instaluje úprava, která je tady na motorkářích? https://www.motorkari.cz/tema/?t=202743
Případně nějaké další postřehy od majitelů?
Naposledy editováno 25.05.2018 20:03:08
ale mezi námi, předváděčku bych si já osobně nekoupil, a to ze dvou hlavních důvodů
1. každej tomu dává na prdel
2. nevidím žádný razantní cenový zvýhodnění. to si raději těch 20 tkč přidám a mám novou
2 reakcí na tento příspěvek Koupě nové Kawasaki Z 900, K2 Moto Praha
To "mára929r" : Trochu se mi nechce do procesu zajíždění... . Jezdíš tam i na servis?
tak jasný, v době záruky snad i musíš u nich servisovat. jsou drahý jak prase, ale to je asi každej značkovej (někdy i neznačkovej) servis. jinak jak skončí záruka, běžný úkony si budu dělat sám
je pravda že jezdím třetí sezónu a mám najeto jen cca 8 tkm, takže s mim nájezdem ještě větší servis neproběhl, ten mě čeká až ve 12 tkm. ale i tak teď poslední garančka někdy v dubnu mě stála cca 4,5 tkč (a to jsem chtěl vyměnit jen olej + filtr a vyměnili mi brzdovku, nic víc)
Byl jsem si půjčit ER 6N jako takový předskokan na vyzkoušení motorky pro manželku. V den, co jsem si pro ní přišel tam právě dávali značku a na tachu bylo 12 km. ( Slovy dvanáct ). Jel jsem s tím jak posraný kvůli novým gumám, ale mít to nějaký střelec, tak to klidně může vytáčet de červeného. A jestli jsi byl na nějaké testovačce tak víš jak se s tím jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové Kawasaki Z 900, K2 Moto Praha
Prvních 800 km točit do 4000 ot/min, krátkodobě 5000 ot/min
V 1000 km výměna oleje + tam dotahujou šrouby.
Do 1600 km točit max 6000 ot/min.
Brejlovec píše: K tomu zajíždění. Například Kawa Z650.
Prvních 800 km točit do 4000 ot/min, krátkodobě 5000 ot/min
V 1000 km výměna oleje + tam dotahujou šrouby.
Do 1600 km točit max 6000 ot/min.
tak ty max. ot. budou na té předváděčce dodržené
2 reakcí na tento příspěvek Koupě nové Kawasaki Z 900, K2 Moto Praha
Co se týká svolávačky, jde na netu dohledat kterých VIN se to týká. Obecně lze říci, že se jedná většinou o rok výroby 2017 (ne všechny), když se to vyrábělo někde v Thajsku. Od r.v. 2018 přenesli výrobu do Japanu, a ty jsou snad v pohodě. Tvrdí to i K2 a nepodezírám je z blafování. Já mám na rámu Made in Japan. Co se týče servisu při koupi, byl jsem spokojen, dost jsem si navymýšlel a vše splnili v termínu, který slíbili (koncovka, páčky, pneu, hefty, krovka ... ).
Ceny v servisu, co dodat. Když jsem měl Hondu CB1000r, ulomil jsem hlásič náklonu a já vůl jsem koupil originál Honda. Byl to šroub M8 a stál 150 Kč. Ve Feroně za tu cenu koupíš 1 kg stejných šroubů. Tak asi tak. Pokud chodíš do značkových servisů, moc si nevybereš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové Kawasaki Z 900, K2 Moto Praha
1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové Kawasaki Z 900, K2 Moto Praha
máte pravdu. Když se rozpomenu, jak jsem jel na převáděčkách já...vezmu si přece jen novou U Kawasaki nabízejí prodloužení záruky Warranty Plus?Jaký na to máte názor? Stojí to na 2 roky 10 000 kč.
Naposledy editováno 02.06.2018 19:29:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové Kawasaki Z 900, K2 Moto Praha
(reakce na) Koupě nové Kawasaki Z 900, K2 Moto Praha
Pavel_SRO píše: Jarin55> Vím, že asi nemáš ještě tolik najeto, ale jak jsi s ní zatím spokojen? Oproti třeba původní Hondě?
Papírově jsou na tom obě motorky co se týče výkonu i kroutícího momentu úplně stejně (125 k/99 Nm).
Kawa je lehčí, s Akrapem 205 kg a o 5 k větší výkon (130 k). Pocitově je Kawa ve výkonu dravější, a oproti Hondě lehkonohá. Honda se mi teď zdá, že byla těžkopádnější. Mám najeto něco přes 1400 km, tak sem jí dnes už trochu popustil uzdu a jela jak z praku. Kolem 5000 1/min jsou tam lehké vibrace, ale dál táhne jak ďas.
(reakce na) Koupě nové Kawasaki Z 900, K2 Moto Praha
Pavel_SRO píše: U Kawasaki nabízejí prodloužení záruky Warranty Plus?Jaký na to máte názor? Stojí to na 2 roky 10 000 kč.
Nevim jak u kawasaki,ale pri konci zaruky u porsche to same,jen za 100k,nabidli kamaradovi.Ten odmidl a o nekolik tydnu pozdeji se cayenne posral za 150k,takze to minimalne stoji za uvahu
Ted jsem na to koukal,je to prenosny na dalsiho majitele,takze treba jako bonus pro tebe pri moznem budoucim prodeji..Po trech letech se muzes jeste ohanet rocni zarukou.Deset uz se v cene novy motky schova