kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
...ale me to taky vsichni od nas co umi rikali a ja jim neveril, musel jsem si to zkusit na vlastni kuzi :D
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motoinze.../1005361-fe-250.html
tady ten Xtrainer
https://www.motoinze...003740-xtrainer.html
tohle by mě celkem zajímalo, Asiawing, snad licence Honda? měl to tu propagovat snad Bohouš Poslední a celkem to chválil, jen podvozek prej takovej nepoddajnej
https://www.motoinze...-pr5-250-enduro.html
nebo to AJP no...
https://www.motoinze...-pr5-250-enduro.html
DoktorARO píše: assassin> jo no s timto vsim samo pocitam, ted chci zkusi jestli me to vubec chytne a bude bavit. Ale podminky k tomu mam celkem dobre. Jeste je ve hre exc 250f , jako takovy asi adekvatni zacatek a ev to strelim bez nejake extra ztraty.
Takovou motorku jedině novou! 250/4T si hobík nekoupí, ten skočí do 350 a všechny jeté, bazarové 250/4T jsou olítané závodničky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To bych mel za cenu tunaka nevi o tom nekdo neco??? Spolehlivost, dily,atd...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.05.2018 06:51:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale když enduro tak jedině 300 2T, abys mohl jezdit jako Jonny Walker!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: DoktorARO> Tak co tedy tohle? To bych bral na polňačky já, i ta cena mi přijde gůůt www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-g-450-x/bmw-g-450-x-top-600-km-leo-vince-1296293.html
Nóó tohle i ta HUSQ 310, co jsi dával výš, je velmi zaručený způsob, jak si zadřít třísku do (_!_)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.05.2018 08:26:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To je,jako by někdo chtěl poradit dobrou moto na silnici, a já sem hodil odkaz na Aprilii RSV4 RF s odkazem na video s Maxem Biaggim v závodu
Naposledy editováno 17.05.2018 08:50:32
Naposledy editováno 17.05.2018 09:09:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: PETARDAK> jak to, tu HQ bych ještě pochopil, ale proč to BMW? To vypadá, že si nemá koupit vůbec nic, než nějaký elektrokolo Já měl onehdá samé KLRka, DRka atd. a tenkrát mi to na takový to, pole, louky, les, stačilo, Vy to hned hrotíte do vrcholovýho sportu
je to totiz skoro to same - je to bmw z doby kdy to byla v podstate ta italska HQV - dnes od toho dava pryc ruce jak husqvarna tak bmw.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jestli se to dobre servisuje a daji se sehnat dily v pohode, nevidim zadny problem... nechci na tom zavodit nebo skakat
strakon píše: PETARDAK> jak to, tu HQ bych ještě pochopil, ale proč to BMW? To vypadá, že si nemá koupit vůbec nic, než nějaký elektrokolo Já měl onehdá samé KLRka, DRka atd. a tenkrát mi to na takový to, pole, louky, les, stačilo, Vy to hned hrotíte do vrcholovýho sportu
Obé se (relativně) serou... to je diskutabilní a menší problém, ale na obě neseženeš NIC!!! Továrna HUSQ neexistuje, díly skoupil už dávno jeden Němec, a to Báwo je převlečená HUSQ, z doby kdy továrnu krátkou chvilku BMW vlastnilo... dnes se Číno/Taliáni pokouší staré modely oživit pod značkou SWM...
A s motorko kterou se učíš OFF, tak pereš o zem a koupeš v blátě, následně pereš wapkou... a spousta drobných i větších dílů potřebuješ a nejlépe rychle, ať můžeš trénovat dál... prostě pokud chceš rozumě jezdit+zkoušet enduro, nemáš bohužel, z dnešních moto, moc možností na výběr KTM (nebo jejich převlečená HUSQ), BETA a tím vcelku končíš... i GAS a SHERCO už je celkem na/za hranou... pokud chceš exota, aneb trpaslíka do zahrádky máš výběr širší...
edit.: ASSASSIN píše rychlejš a sručnějš
Naposledy editováno 17.05.2018 09:17:27
Naposledy editováno 17.05.2018 09:23:55
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Me z toho nejlepe porad vychazi bud KTM Freeride 350 - muj favorit, neboexc 250 2t. Ted babo rad. No a jsem v tom za kilo, coz me trochu taky stve. Ale freeride ma spz aspon.
To je extrém a extrém ... a mj. každé EXC má techničák+SPZ... a 100% počítej že EXC250 za kilo, přivezeš domů a bez svezení bude chtít tak komplet repas... je MEGA rozdíl koupit silnici za 40-50% ceny nové a koupit za 40-50% ceny, ostré enduro... FREE350 je fakt chcípák, který ti přestane stačit a bavit po 3-4 svezení... a až přijdeš na to šlápnutí vedle, tak se dost blbě prodává...
A na učení se s EXC už budeš mít lehce krátké nohy... Nech si poradit (takových adeptů přímo kolem mě prošly desítky...) a kup FREE2502T nebo BETA Xtrainer
Naposledy editováno 17.05.2018 10:05:51
DoktorARO píše: Me z toho nejlepe porad vychazi bud KTM Freeride 350 - muj favorit, nebo exc 250 2t. Ted babo rad. No a jsem v tom za kilo, coz me trochu taky stve. Ale freeride ma spz aspon.
Hele Freeridera jsem ti tipnul hned na začátku.A první myšlenka většinou bývá ta správná
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.05.2018 10:07:19
DoktorARO píše: PETARDAK> jako mě by ten chcipak asi nevadil
to není chcípák, ale extra chcípák ... a přece jenom, byť OFF a silnice je daleko, tak roky jezdíš na 100-150PS tak asi úplně "lévák" bez mozku nebudeš... to už bys dávno prošel péčí svých kolegů, nebo havranů... ale jistě občanku máš a kup si co chcešSvezeš se i na 450, i na 250. Na 250 budeš bojovat s dojmem nedostatku výkonu, na 450 s jeho přebytkem. Nicméně ze začátku se budeš buď jen vozit, nebo blít do helmy, když vyrazíš s někým, kdo to trochu umí.
Pomíjím 2T, které jsou samo super, ale pro někoho, kdo už trochu ví, o čem je řeč.
Edit: Freeridy u nás v partě jezdily, ale časem to vymizelo.
Naposledy editováno 17.05.2018 10:16:28