1 reakcí na tento příspěvek 3 takt
1 reakcí na tento příspěvek 3 takt
2 reakcí na tento příspěvek 3 takt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 takt
lukke46 píše: učitel se totiž se mnou hádá že ne existuje
A jak bys takovej motor definoval? Pistovy motor klasicke koncepce proste vykonava 4takty - sani, komprese, expanze, vyfuk. Motor kteremu rikame dvoutaktni vykonava vzdy dve tyhle faze soucasne. Jak si teda predstavujes, ze funguje ten tvuj 3takt?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 takt
assassin píše: A jak bys takovej motor definoval? Pistovy motor klasicke koncepce proste vykonava 4takty - sani, komprese, expanze, vyfuk. Motor kteremu rikame dvoutaktni vykonava vzdy dve tyhle faze soucasne. Jak si teda predstavujes, ze funguje ten tvuj 3takt?
To je přece zjednodušený Cimrmanův motor (sání, komprese, expanze, výfuk, odpočinek)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek 3 takt
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek 3 takt
ti co mě nevěří tak tady je popsaný a nazíváse Hujerův motor
a takové kecy typu že je mně 17 a vým vše nejlíp si nechte nevím vše nejlíp ale když mám důkaz že existuje tak se budu hádat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 takt
FiZzeR píše: To je přece zjednodušený Cimrmanův motor (sání, komprese, expanze, výfuk, odpočinek)
Cimrmanův byl šestitaktní a měl ještě taxt "mazání"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 takt
1100Virago píše: Cimrmanův byl šestitaktní a měl ještě taxt "mazání"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
lukke46 píše: https://www.stupidedia.org/stupi/3-Takt_Motor
ti co mě nevěří tak tady je popsaný a nazíváse Hujerův motor
a takové kecy typu že je mně 17 a vým vše nejlíp si nechte nevím vše nejlíp ale když mám důkaz že existuje tak se budu hádat
To se klidně hádej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Jo, a energii, kterou věnuješ hádání se s fyzikářem, bych primárně investoval do doučení češtiny, byť nejsem žádnej grammar nazi - tady to vyloženě bije do očí... a když už budeš v tom, nastuduj ještě pojmy "ironie" a "sarkasmus", v místních diskuzích se to bude hodit.
Naposledy editováno 15.05.2018 10:57:48
2 reakcí na tento příspěvek 3 takt
Lad22 píše: Učitel pouze žije minulostí a má v hlavě málo evropy. Třítaktní motor je součástí emisní normy EURO 10. V rámci dosažení nulových emisí evropská komise rozhodla, že motory splňující EURO 10 budou mít tři doby - sání, komprese a expanze. Technické řešení je nepodstatné a jako u ostatních EURO norem je to problém výrobců automobilů, jak toho dosáhnou. S Evropskou unií Kupředu lévá, zpátky ni krok!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Pětitaktní motor (sání, stlačení, výbuch, výfuk a odpočinek), později tento motor vylepšil o mazací dobu šestou (sání, stlačení, výbuch, výfuk, mazání, odpočinek). Při svých pokusech zjistil, že mazání pivem není vhodné u strojů, u sebe ovšem pozoroval pozitivnější vliv na výkon.
Autorem je rakouský Čech pan Jára /da/ Cimrman.
Fyzikář ho bude nejspíš znát.
1 reakcí na tento příspěvek 3 takt
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)