kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.04.2018 18:12:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: pokus č.1.: protočil se čtyřhran v ořechu
no nic uděláme větší
Když ta matka má 12 hran, povoluj to jen 12 hranem , přenese větší moment
Naposledy editováno 19.04.2018 19:52:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Jeden má malou vůli, druhý větší a cinká to, je to takový blbý... Není to nic tragickýho, ale dám to do kupy když to budu nechávat přezouvat.
Máš závodní kotouče, ty musí cinkat. Máš ten druhý zatuhlý, vyčisti nýty a nech to cinkat....
Škoda ničit dobré kotouče!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: dakarista> To ano, ale na tom jednom je vůle moc velká.
Co to dělá? Dělá to něco? Drnčí to do páčky? Má to nějaký funkční neduhy? Neser se do nejtování... radím ti fakt dobře... Nikdy to není jako origo. A nejty můžou bejt klidně volnější, když to nic nedělá
Naposledy editováno 20.04.2018 06:03:17
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
pokud to nic nedělá, nesral bych se do toho... to ti radím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
hele nevím... já tu zkušenost mám blbou. Vyhodil jsem asi 1600CZK za nic... a nakonec mě stejně Línejmrdač musel sehnat kotouče...
t_freedom píše: miki83> nebavím se o páčce...to by byly křivý...ale mě různě vytlačený nejty začaly házet kolem brnět v podélný rovině na směr jízdy (dopředu/dozadu) ...vymlátilo to uložení krku a potom co jsem ho nechal udělat jsem to nechal přenýtovat ... bylo to o dost lepší, ale za 1000km to začalo kopat znovu...
pokud to nic nedělá, nesral bych se do toho... to ti radím...
A to jsi nechal dat jen nyty nebo se upravovalo i jejich ulozeni?
t_freedom píše: assassin> po těch 300km za rok cos najel ?
hele nevím... já tu zkušenost mám blbou. Vyhodil jsem asi 1600CZK za nic... a nakonec mě stejně Línejmrdač musel sehnat kotouče...
ja na nich uz najel docela dost - je to na kolech od Milka co mam na TL - jsou to renovovane braking kotouce, prebrousene + prenytovane, tusim, ze to delali v motokotouce.cz, ale jiste to nevim, nechaval to delat jeste Mileek.
Ale muze to byt, ze jsou to prenytovane aftermarket kotouce a ne OEM
kazdopadne stev ma od nich cele kotouce na zakazku - a tam uz ty nyty taky drzi nekolik let.
jo a moc neverim, ze vule v radialnim smeru (dopredu-dozadu) udela cukani pri brzdeni. mel jsem na predchozich kotoucich stejnej problem a nebylo to vuli ale vybrzdenym mistem na kotouci - rozdilna tloustka, staci i par setin... tzn by pomohlo spis prebrouseni (u toho se to stejne musi roznytovat)
Naposledy editováno 20.04.2018 09:07:42