Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady
Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21
matware píše: Já kontroloval čísla těch trysek a jestli nejsou ucpaný, ale neporovnaval jsem je opticky. Aspoň jsem se něco přiučil. Proč proboha někdo převrtal volnobeznou trysku? Hlavní bych ještě pochopil.
Pokud první válec bereš vlevo ve směru jízdy, tak ti to povím úplně přesně. Na levé straně je totiž stojánek
Nevím proč to tak je, ale hodněkrát už jsem se setkal s karbcema ucpanejma po zimě, a vždycky ba tom byl nejhůř ten levej, a vždycky na tom byla nejhůř volnoběžná tryska. A bývá dost obtížné ji i kompresorem profouknout, čili je dost možný, že do ní někdo něco strkal.
Špendlík je moc tlustej.
2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
Po rozchození motorky jsem najezdil cca 350km a těšil se na sobotu kdy bylo pěkné počasí. Domluvil jsem se s kamarádem že vyrazíme do Jíčína na vyjížďku a po obědě jsme vyjeli. Motorka šla krásně a já si cestu užíval. Asi po 40km (za Poděbradami) jsem najednou uslyšel takový divný zvuk (přerušované syčení) a motorka jela na 3 válce. Tak jsem zastavil a šel zjišťovat co se děje. Hned jsem věděl, která uhodila. Ta slavná svíčka z prvního válce vyletěla ven ze závitu. Takže následovala cesta domů na 3 válce s ,,úžasným zvukem" za kterým se všichni po městě otáčeli. Po příjezdu následovalo odstrojení plastů, nádrže, chladiče, ventilového víka a hlava dolů. Měl jsem štěstí že v pondělí ráno jsem mohl navštívit pana Smetanu z Čáslavi, který mi ten závit opravil a odpoledne jsem si hlavu vezl domů za 300,-
Teď čekám na těsnění pod hlavu a doufám, že to do víkendu dám dohromady. Jen mám trochu strach z nastavení rozvodů, ale než jsem sundal vačky, tak jsem si na ně udělal značky, tak to snad správně sesadím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
matware píše: _Michal> Přesně tak, nikdy jsem si nemyslel že se až tak podrobně seznámím s každým dílem této motorky. Teď váhám, jestli ještě nevyměnit rozvoďák. Napínák je do 2/3 vytažený, ale peníze dochází a tak to asi nechám na jindy. Kolik tisíc km ještě asi vydrží?
jeste asi tak 20-40tis km
Naposledy editováno 25.04.2018 16:43:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
ZX6R 2005 - lehké klepání ve stupač... Kawasaki ZX-6R Ninja | BlazeCZ | 6 | 6.9.2024 v 09:02 kuddla |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |