2 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky
1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky
Majkl50 píše: No toto vsetko som uz skusal dokonca mi to robil mechanik co opravoval motorky na zavody nasteloval tlumice krk riadenia mi praveze dotiahol lebo bol povoleny aj zadny tlumic nastavil tlmice boli repasovane nedavno nic nepomohlo
Tak jestli na to nepřišel ani mechoš, co opravoval závodní moto, tak zdejší atomový inženýři na to přijdou, to si piš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlni sa robi osmicky
Majkl50 píše: No toto vsetko som uz skusal dokonca mi to robil mechanik co opravoval motorky na zavody nasteloval tlumice krk riadenia mi praveze dotiahol lebo bol povoleny aj zadny tlumic nastavil tlmice boli repasovane nedavno nic nepomohlo
Vsadím se, že to přitáhl moc, pokud to předtím nedělalo. Chce to povolit řízení, případně i promazat. Když zkusíš otáčet řízením na místě, poznáš, že to jde ztuha. Pneumatika musí mít samozřejmě správný tlak a pěkný kulatý nebo vejčitý profil. Pokud ji máš sjetou jen uprostřed, tak je na výměnu, to nespravíš.
Za jízdy, když jde řízení volně a guma nemá plošku uprostřed, funguje samořízení a motorka nebo bicykl jedou skoro rovně - i při nepatrném bočním náklonu způsobí závlek předního kola natočení řízení na stranu náklonu a dojde srovnání směru jízdy. Čím jde ložisko řízení víc ztuha, tím horší je odezva na náklon, a jedeš ty "osmičky". Nebo v případě plošky na gumě, je ta odezva na naklonění příliš velká a přehodí tě to na obrácenou stranu apak zase zpátky, pořád dokola.
2005 Yamaha FJR1300 Feedback: While testing the tires, squaring was minor. The handling settled into a somewhat heavy steering feel and it did require a bit of input to initiate turns. Once into the turn, the bike held a good line with no real weave and was stable. Traction was good. As mileage went higher, the steering got heavier. Still not as bad as some other tires, and I am certain had there been a more equal twisty-to-straight ratio, it would not have gotten as heavy. Both front and rear developed ridges at the compound transitions, normal on dual-compound tires, but I would have expected the Metzelers to have much more pronounced ridges based on the type of riding they were subjected to. These wear pretty evenly and consistently.
Naposledy editováno 06.04.2018 19:48:27
1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky
Řetěz tahem vychyluje kolo v ložiskách, proto ta reakce v tahu a bez tahu v odezvě na plyn. I napínák se může přidat.
Mě například větší opotřebení levé strany přední gumy dělaly vychozené ložiska a čep kardanu.
1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlni sa robi osmicky
Majkl50 píše: zistili mi ze mam velmi volne kotuce na nitoch az cvakaju moze to mat niaky suvis? pri vecsej rychlosti som si vsimol ze mam aj vibracie do packy mierne
Neřeš dvě věci najednou, pak nezjistíš příčinu. Povolené kotouče na nýtech dělají jen nepříjemnou zvonkohru na nerovnostech.
Selským rozumem, jestli se to vlní na reakci na plyn, tak hnané je zadní kolo. Tam bude problém s uložením, krouťák tahaný řetězem si jen s tou vůlí pohrává a mašina pod tebou dělá vlnky. Příkladně, když bude ložisko u rozety vyčvachtané 0.5 mm tak se při akceleraci pohne o 0.5mm, když plyn uberešt , tak se vrátí, ale na druhou stranu o 0.5 mm . V součtu to bude lítat 1mm , k tomu ještě poloměr kola a jsi na 4-8 mm vyosení. V praxi to znamená přidám plyn a mašina sama jede de leva, uberu a již se naklání v pravo.
1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky
Naposledy editováno 07.04.2018 22:36:41
1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky
1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky
Koukám na Tvoji fotku a porovnávám s tímto obrázkem:
Kdyby jo, tak by to způsobovalo naklonění moto dopředu a strmější řízení.
EDIT:
1. Umístěte vidlici uvnitř třmenu tak, aby okraj vnější trubky, nikoliv horní kryt, byl vyrovnaný s plochým horním povrchem horního třmenu, jak je znázorněno níže.
Další mě napadlo vymačkané ložisko řízení.
Kuličky (válečky) pak mají tendenci se držet v těch vymyčkaných důlcích a pak to takhle může zlobit.
Naposledy editováno 11.04.2018 15:50:03
1 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 | Diglet | 2 | 11.5.2024 v 16:18 Diglet |
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 | kw110 | 8 | 26.12.2023 v 11:07 past92 |
Přídavná světla na motorku má někdo... Triumph Tiger 1050 | wall0 | 1 | 19.11.2023 v 09:11 Destroyer |
dotaz Triumph Tiger 1050 | wall0 | 12 | 6.11.2023 v 16:54 ja1 |
Mechanicky tempomat Triumph Tiger 1050 | codriver | 26 | 19.10.2023 v 09:59 Krautkopf |