globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vlni sa robi osmicky
4.4.2018 v 23:18
zdravim pani potrebujem radu, vlni sa mi motorka pri hocijakej rychlosti ked pridam tak to prestane jak drzim rychlost robim na ceste osmicky neda sa drzat stopu, lozisko v krku riadenia aj tlmice pretesnene novy olej lozisko v prednom kolese vymenene nic nepomohlo pneu dobre dofukane nestretol sa s tymto este niekto? Naozaj si uz neviem rady kolesa niesu krive tiez odsledovane.

2 reakcí na tento příspěvek vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 19:22 | Nahoru | #1
No toto vsetko som uz skusal dokonca mi to robil mechanik co opravoval motorky na zavody nasteloval tlumice krk riadenia mi praveze dotiahol lebo bol povoleny aj zadny tlumic nastavil tlmice boli repasovane nedavno nic nepomohlo

(reakce na) vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 20:00 | Nahoru | #2

Majkl50 píše: No toto vsetko som uz skusal dokonca mi to robil mechanik co opravoval motorky na zavody nasteloval tlumice krk riadenia mi praveze dotiahol lebo bol povoleny aj zadny tlumic nastavil tlmice boli repasovane nedavno nic nepomohlo



Tak jestli na to nepřišel ani mechoš, co opravoval závodní moto, tak zdejší atomový inženýři na to přijdou, to si piš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vlni sa robi osmicky

5.4.2018 v 21:42 | Nahoru | #3

Majkl50 píše: No toto vsetko som uz skusal dokonca mi to robil mechanik co opravoval motorky na zavody nasteloval tlumice krk riadenia mi praveze dotiahol lebo bol povoleny aj zadny tlumic nastavil tlmice boli repasovane nedavno nic nepomohlo


Vsadím se, že to přitáhl moc, pokud to předtím nedělalo. Chce to povolit řízení, případně i promazat. Když zkusíš otáčet řízením na místě, poznáš, že to jde ztuha. Pneumatika musí mít samozřejmě správný tlak a pěkný kulatý nebo vejčitý profil. Pokud ji máš sjetou jen uprostřed, tak je na výměnu, to nespravíš.
Za jízdy, když jde řízení volně a guma nemá plošku uprostřed, funguje samořízení a motorka nebo bicykl jedou skoro rovně - i při nepatrném bočním náklonu způsobí závlek předního kola natočení řízení na stranu náklonu a dojde srovnání směru jízdy. Čím jde ložisko řízení víc ztuha, tím horší je odezva na náklon, a jedeš ty "osmičky". Nebo v případě plošky na gumě, je ta odezva na naklonění příliš velká a přehodí tě to na obrácenou stranu apak zase zpátky, pořád dokola.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 kw110 8 26.12.2023 v 11:07 past92
Přídavná světla na motorku má někdo... Triumph Tiger 1050 wall0 1 19.11.2023 v 09:11 Destroyer
dotaz Triumph Tiger 1050 wall0 12 6.11.2023 v 16:54 ja1
Mechanicky tempomat Triumph Tiger 1050 codriver 26 19.10.2023 v 09:59 Krautkopf
Ukazatel paliva Triumph Tiger 1050 Absik 4 7.4.2023 v 18:29 Absik


TOPlist