1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bishop's-zkousel nekdo
já znám moc případů z vlastní praxe kdy přípravky zabraly na různé nemoci, sám různé aditiva a přísady používám, v tomto tématu si klasicky přečteš mnoho protichůdných názorů, což k ničemu nevede,
kdo má zájem at si sajrajt naleje, kdo je odpůce at si ho nedává,
pokud chceš číst odborný materiál k přísadám do olejů zajdi sem https://www.google....Jjq1vSqXqbMR9dO5VZzl
pokud se zajímáš oleje čti si ty mazivářřské mýty od prvního až po ? Ing. Jaroslav Černý, CSc.
Ústav technologie ropy a petrochemie, VŠCHT Praha to je špičkový odborník na tuto problematiku
Naposledy editováno 24.02.2018 10:48:07
mito7 píše: Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?
1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo
Typická závada není rozhodně jedna. Rozdělil bych rád tuhle otázku na dvě části. Za prvé jsou to komponenty, které na motoru odchází a za druhé následek, co závada určitého komponentu způsobí.Komponenty, které prioritně odchází jsou: napínák rozvodů, rozvodový řetěz. Součásti motoru, které odcházejí jako důsledek závady něčeho jiného jsou: písty, turbo, vačky, ventily. Dalo by se říct, že čím dřív zajede uživatel při zjištění potíží s motorem do servisu, tím toho bude muset méně vyměňovat a opravovat. Je to sice hodně obecná formulace, ale pro základní představu výstižná. Jisté však je, že motor se extrémně karbonuje, karbon nám degraduje olej, ten pak nemaže a odejde k zapečení i tak konstrukčně nevyhovujících pístních kroužků k pístu a poškození turba. Opravou motoru sice odstraníme jeho nejslabší místa, karbonování motoru se bez přísad do oleje bohužel zabránit nedá. Tady platí pravidlo – jezdíme-li pomalu a šouračky, silně karbonujeme, jezdíme-li rychle, vytáčíme motor, pak karbonizaci omezíme. Rozhodně bychom měli do oleje lít Bishops na dekarbonizaci motoru, to funguje nejlépe.
mito7 píše: David Minařík - motor 1,8 TSI umí pozlobit
Typická závada není rozhodně jedna. Rozdělil bych rád tuhle otázku na dvě části. Za prvé jsou to komponenty, které na motoru odchází a za druhé následek, co závada určitého komponentu způsobí.Komponenty, které prioritně odchází jsou: napínák rozvodů, rozvodový řetěz. Součásti motoru, které odcházejí jako důsledek závady něčeho jiného jsou: písty, turbo, vačky, ventily. Dalo by se říct, že čím dřív zajede uživatel při zjištění potíží s motorem do servisu, tím toho bude muset méně vyměňovat a opravovat. Je to sice hodně obecná formulace, ale pro základní představu výstižná. Jisté však je, že motor se extrémně karbonuje, karbon nám degraduje olej, ten pak nemaže a odejde k zapečení i tak konstrukčně nevyhovujících pístních kroužků k pístu a poškození turba. Opravou motoru sice odstraníme jeho nejslabší místa, karbonování motoru se bez přísad do oleje bohužel zabránit nedá. Tady platí pravidlo – jezdíme-li pomalu a šouračky, silně karbonujeme, jezdíme-li rychle, vytáčíme motor, pak karbonizaci omezíme. Rozhodně bychom měli do oleje lít Bishops na dekarbonizaci motoru, to funguje nejlépe.
https://www.tipcars....si-umi-pozlobit.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36006 | Dnes v 14:50 Helitechnic |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 | nicooo | 8 | 27.5.2020 v 14:53 nicooo |