globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bishop's-zkousel nekdo
21.2.2018 v 09:17
Zkousel jste nekdo neco od Bishop's? Znam jeden pripad, kdy kuckala,blbla Ducna a ta vodicka ji tak procistila, ze uz neblbne.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 09:10 | Nahoru | #31
VlaHa> jo , pro mokré spojky jsou oleje specielně označeny. Termín "přidírací přísady" jsem neznal a je dost legrační. Ale přísada zde zmiňovaně firmy má tření snižovat. Źe by tam dávali jednu přísadu na snížení tření a jinou na zvýšení by bylo jemně řečeno podivné. Asi jako kdybych si polil tlačenku octem a pak posypal jedlou sodou.

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 09:10 | Nahoru | #32
..

Naposledy editováno 24.02.2018 09:11:47

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 09:15 | Nahoru | #33
se-se> Používal jsem to dvě sezony. Spojka neklouzala a vůbec žádný rozdíl, proti oleji bez přísady, sem nepozoroval. Dokonce se nedostavil ani placebo efekt

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 10:45 | Nahoru | #34
[quote=Marut]Ja vim jen o dvou pripadech kdy to fungovalo

já znám moc případů z vlastní praxe kdy přípravky zabraly na různé nemoci, sám různé aditiva a přísady používám, v tomto tématu si klasicky přečteš mnoho protichůdných názorů, což k ničemu nevede,
kdo má zájem at si sajrajt naleje, kdo je odpůce at si ho nedává,

pokud chceš číst odborný materiál k přísadám do olejů zajdi sem https://www.google....Jjq1vSqXqbMR9dO5VZzl

pokud se zajímáš oleje čti si ty mazivářřské mýty od prvního až po ? Ing. Jaroslav Černý, CSc.
Ústav technologie ropy a petrochemie, VŠCHT Praha to je špičkový odborník na tuto problematiku

Naposledy editováno 24.02.2018 10:48:07

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 14:49 | Nahoru | #35
se-se> Já to taky neznal,ale třeba bagry maj brzdový lamely v převodovce,a tohle se tam přidává aby neměli prokluz,zas na druhou stranu ta převodovka musí bejt mazaná,prostě si to odporuje,ale je to tak,no

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

24.2.2018 v 18:23 | Nahoru | #36
se-se> Na CBR som to do oleja dal (Liqui Moly pre mokré spojky) spojka nešmýka, príde mi jemnejšia, hladšia pri pomalom rozbiehaní napr. v kolóne, rychlosti mi išli pekne ľahko, ale s týmto prípravkom idú oveľa krajše a ľahšie.

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

25.2.2018 v 22:01 | Nahoru | #37

mito7 píše: Když jsem to popisoval, tak se tomu divili a chtěli to vidět. Když je to běžné, tak proč je povolené maximum 0,5 % a 0,3%. To potom mohou normu klidně o 3 řády přitvrdit. Proč existuje Euro 6? Tohle je auto s Euro 4.
Při prvním měření, když tam byl bishop dán jen jednou, tak tam ještě při zvýšených otáčkách bylo 0,02%. Později přes další najeté kilometry a opotřebení motoru, katu, lambdy atd. se emise snížily pod tisícinu %. Čím se to stalo?

Splnit emisní euro normu, zdaleka neznamená jen splnit toto měření(zkoušku vozidel v provozu), její splnění jen ověřuje že je vozidlo(mělo by být ) ještě technicky v pořádku a je schopné plnit všechny limity a podmínky daného eura, které se měří hlavně při jeho homologaci.Třeba diesel euro 6 dnes nemusíš měřit 5x ale jen 1x ověříš že tam není nic co ,,akreditovaná mašinka'' umí změřit ,ono by to prošlo i bez dpf a dokonce i bez vodičky co se ,,molekulárně váže na kov a prolíná do mezikrystalických prostor povrchové vrstvy''

1 reakcí na tento příspěvek Bishop's-zkousel nekdo

29.3.2018 v 09:30 | Nahoru | #38
David Minařík - motor 1,8 TSI umí pozlobit

Typická závada není rozhodně jedna. Rozdělil bych rád tuhle otázku na dvě části. Za prvé jsou to komponenty, které na motoru odchází a za druhé následek, co závada určitého komponentu způsobí.Komponenty, které prioritně odchází jsou: napínák rozvodů, rozvodový řetěz. Součásti motoru, které odcházejí jako důsledek závady něčeho jiného jsou: písty, turbo, vačky, ventily. Dalo by se říct, že čím dřív zajede uživatel při zjištění potíží s motorem do servisu, tím toho bude muset méně vyměňovat a opravovat. Je to sice hodně obecná formulace, ale pro základní představu výstižná. Jisté však je, že motor se extrémně karbonuje, karbon nám degraduje olej, ten pak nemaže a odejde k zapečení i tak konstrukčně nevyhovujících pístních kroužků k pístu a poškození turba. Opravou motoru sice odstraníme jeho nejslabší místa, karbonování motoru se bez přísad do oleje bohužel zabránit nedá. Tady platí pravidlo – jezdíme-li pomalu a šouračky, silně karbonujeme, jezdíme-li rychle, vytáčíme motor, pak karbonizaci omezíme. Rozhodně bychom měli do oleje lít Bishops na dekarbonizaci motoru, to funguje nejlépe.

(reakce na) Bishop's-zkousel nekdo

29.3.2018 v 09:31 | Nahoru | #39

mito7 píše: David Minařík - motor 1,8 TSI umí pozlobit

Typická závada není rozhodně jedna. Rozdělil bych rád tuhle otázku na dvě části. Za prvé jsou to komponenty, které na motoru odchází a za druhé následek, co závada určitého komponentu způsobí.Komponenty, které prioritně odchází jsou: napínák rozvodů, rozvodový řetěz. Součásti motoru, které odcházejí jako důsledek závady něčeho jiného jsou: písty, turbo, vačky, ventily. Dalo by se říct, že čím dřív zajede uživatel při zjištění potíží s motorem do servisu, tím toho bude muset méně vyměňovat a opravovat. Je to sice hodně obecná formulace, ale pro základní představu výstižná. Jisté však je, že motor se extrémně karbonuje, karbon nám degraduje olej, ten pak nemaže a odejde k zapečení i tak konstrukčně nevyhovujících pístních kroužků k pístu a poškození turba. Opravou motoru sice odstraníme jeho nejslabší místa, karbonování motoru se bez přísad do oleje bohužel zabránit nedá. Tady platí pravidlo – jezdíme-li pomalu a šouračky, silně karbonujeme, jezdíme-li rychle, vytáčíme motor, pak karbonizaci omezíme. Rozhodně bychom měli do oleje lít Bishops na dekarbonizaci motoru, to funguje nejlépe.


https://www.tipcars....si-umi-pozlobit.html

Bishop's-zkousel nekdo

9.11.2018 v 07:45 | Nahoru | #40
Další měření emisí a znovu stejný výsledek.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 TheCorpse 2 7.4.2023 v 14:35 eda
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 tonyyzf125 15 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 nicooo 8 27.5.2020 v 14:53 nicooo
Triumph Daytona startovaní Triumph Daytona 675 djgas 13 26.4.2020 v 21:55 djgas


TOPlist