Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bago> fakt? takze to je normalni jo?...od 4-5 tis otacek uz jde pekne... akorad do tech 4-5 tis treba jemne s plynem... tim padem do toho nemam zbytecne vrtat?
Merki> no normální to asi není, ale jak mi radil odborník tak je celkem problém na týhle malý kubatůře seřídit karbůrátor tak, aby to pracovalo na 100%
mě zas studená neudrží volnoběh...a při prudkým přidání taky chcípne
neřešim to, prostě prudce nepřidávám a nějak to ani nepostrádám k dobrýmu zážitku z jízdy
jojo, za studena to dela i me, pac kdyz prudce pridam plyn, karbec tam nestaci nahnat dostatek vzduchu a motor si s tak bohatou smesi bez zahrati neporadi a udusi ho to (mam podtlakovej karbec - ne soupe)
Hele ja ji mam jeste porad taky a kdyz dam z volnobehu plnej tak to proste udusim kord dys je to studeny tak musim opatrne... Ale kdyz ten plyn pootocis jenom tak aby se napnulo lanko tak motor vyleze na nejaky 2tis otacek a pak uz za to muzes klidne zatahnout. Teda kdyz je to teply. Kdyz je to studeny tak musis proste pockat nez se to ohreje. Je to karburator no.