kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Když jezdila moje polovička se svojí Yamahou XJ6 za mnou s Tuonem s GPR-kem ,tak mi říkala,že nikdy neslyšela motor,jen poznala podle otáčkoměru,že je nastartovaná
Naposledy editováno 22.03.2018 18:18:08
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ted jsem tak chvili jezdil na tiche motorce a je to fakt super....
assassin píše: zalezi jakej stroj a na co ho kdo pouziva ... jezdit se projet o vikendu na superbiku, tak proc ne. ale mit tu motorku na jezdeni do prace, nebo vubec do mesta.. tak urcite neco ticheho... ja treba kdyz jsem jezdil do prace na TL tak jsem musel motorku ze dvora odtlacit 100m na hlavni, abych nevzbudil vsechny sousedy, to same i jen rano/vecer vyrazit pro rohliky/na kafe...
ted jsem tak chvili jezdil na tiche motorce a je to fakt super....
Není. Když se jedu, jak píšeš, o víkendu provětrat na superbiku, jsem za ty laufy docela rád. Budí to respekt, je o mě vědět a to je při mém stylu jízdy docela fajn. Taky jsem to kolikrát řešil a upřímně, nějaký velký rozdíl origo-laďák v průběhu nebo chování jsem nikdy moc nezaznamenal. S originálama vše vždycky fungovalo na 100% a s otevřenýma laufama tak na 90%. Úplný spodek je s otevřenýma koncovkama v piči, ale střed a vrch je v pohodě. Jednotky, ladění, průběhy, nevim, jsem hovno jezdec a jestli mám 155 a nebo 160HP, nejsem schopen poznat.
Ivošu! Ty koňu! Ty máš fakt SF?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.03.2018 19:10:49
Co bylo ale blbý, že to na pootevřenej plyn nedobře cukalo. Jízda ve městě byla fakt o citlivým zápěstí, nebo hroznejch cukancích...teď je ten motor fakt vyrovnanej. Fakt se to hodně zlepšilo
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.03.2018 20:32:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: assassin> Ty se bojíš, že tě budu ráno když jezdím kolem tvýho baráku do práce budit viď
bydlim ted na druhem konci horo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> jsi tam něco přikůpil?
jen platim najem nekomu jinemu stehoval jsem se kvuli garazi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Se nechcu nikeho dotkut ale kupit 959 a bastlit to cinou a ""nejaku trubku" a nejak to doladit je chujovina. Ne ze by to neslo, ale bude to stat love cas mrdani objevovani ameriky a nakonec picuzryzu. Nemluve o celkovem efektu. Jinak RP jakozto Robert je odbornik 1A ale to taky znamena ze to je za penize. Kor kdyz budes prvni jakoze nejspis s 959 budes. Nejsou pripravky vykresy atd. Dekat pocitej s dokladem tak 8-10litru. Za par papiru Ti to naohyba enom nejaky lulda v dilne po smene ale taky enom tak "nejak". Prinos samotne koncovky je vetsinou o nicem. Maximalne odlehceni plus zvuk a mensi akumulace tepla. S katem pryc napr u nekolika mych bmw mam nejlepsi mozne zkusenosti ale full ooen to bylo dole nervozni. Tah jak pica ale pri konstantni rychlosti 50-60 nervozni jak zbicovany pitbul na voditku.
To co pises dava smysl, ale pokud koncovka nema az takovy vliv (cina vs znackova), tak soudim ze hlavni gro je ve svodech (pokud se bavime o HW a ne SW) A pak tedy je az takovy problem udelat kopii mezikusu ala akrapovic? Samozrejme nevim zda ta alrap “trubka” (daval jsem na ni odkaz) nema jeste neco v sobe uvnitr, co neni videt. Ale pokud nema, tak dle meho je to jen kus obycejne nerezove trubky za par korun a ne za 420€. Ostatne jako mnoho veci na motorky. Viz prepalene ceny za drzaky SPZ, padaci protektory, zrcatka s homologaci, atd
Naposledy editováno 22.03.2018 21:49:10
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Frennky> Japonci to mají se zvukem trochu jinak,tam je to zase extrém. Tam je sériový výfuk nastaven pro běžné používání ve městě,do podzemních garáží a na brzké ježdění do práce a poslední,s čím chtějí komplikovat prodej jejich motorek je jejich hluk. Každý japonec potřebuje laďák
Když jezdila moje polovička se svojí Yamahou XJ6 za mnou s Tuonem s GPR-kem ,tak mi říkala,že nikdy neslyšela motor,jen poznala podle otáčkoměru,že je nastartovaná
TomaxMoto
Domů
Motoprodej
Výfuky
Kontakt
Motosport Vajda
Skůtry i pro Vás
Kontakt
Firma: Tomáš Vajda
IČ: 42074622
Sídlo: Ruská 48
747 06 Opava, Czech Republic
Kontakt: vajdamoto@seznam.cz
Mobil: 608 727 973
2010 © by Matěj Mainuš | Email WWW
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
strakon píše: Pěkná, co? www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-996/ducati-996-1273261.html
Jj, však byla pořízená pro sběratelskou sbírku , ...pokud je to opravdu téměř "nový", tak cena ok, ale já bych ji chtěl v origo stavu....třeba bez brzdovky gilles
Ono i ta motorka jsou nehorázný vyhozený prachy za nic,když ti stačí jezdit na Hyosungu,ale ty vysolíš raketu za nějakou italskou předraženo ludru
Tak ono kazda motorka jsou vyhozene love pokud te nezivi nebo nenapomaha k prijmum.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tady už dva dny sněží a je tu kosa jako svině
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: Frennky nechceš posunou termín akce?
Tady už dva dny sněží a je tu kosa jako svině
Jak Vás tu sleduju, tak přeci nejste měkejši a nevzdáte to.
A hlavně má se to prý možná lepšit. Alespoň doufám zítra musím na STK s moto.
Naposledy editováno 23.03.2018 11:23:59