1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
A ještě k osciloskopu, je to určitě výborný přístroj, ale podle mého názoru určený spíš pro sledovaní rychlých dynamických jevů, např.vstřkovače, indukční cívky, snímače otáček apod. Možná máš 4.kanálový, snad i více, ale vždy to znamená napíchnout se na prudko přímo na daný snímač nebo akční člen, tedy namotat na motorku hromadu kabelů. Oproti tomu diagnostika se připojí do jedné k tomu určené zásuvky a jseš jakoby v přímém přenosu, naživo sleduješ spoustu hodnot, můžeš si vybrat až z několika desítek parametrů. Ale v principu jde o to samé co píšeš, jen to mám za mnohem přehlednější.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
www.africatwinforum.com/forum/177-engine-technical-discussion/12697-stall-issues.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
NemaLbc píše: Dík za každý nápad. Myslím, že by bylo dobré, kdyby se zde přihlásilo co nejvíce majitelů Africy, kteří mají podobné zkušenosti. Protože pokud společně zatlačíme na zastoupení ať už v ČR nebo pro Evropu či přímo výrobce, šance na nějakou nápravu by se asi podstatně zvětšila. Honda prý spíš než přehrání mapy mění přímo ŘJ.
Určitě udělej samostatné vlákno, jinak v tom bude těžký zmatek.Zvol ideálně nadpis a určitě se někdo najde, komu to taky dělá.Nemyslím, že tohle je zrovna potřeba řešit v tomto vlákně. Jako ne že by to nešlo, ale bude z toho nesrozumitelný balast.
Dolph-cz píše: tohle je opravdu diskuze o hovně.
elektronický plyn dokáže škrtící klapku otevřít opravdu beskurychle a stejně tak vstřikovače dokážou poslat tolik paliva,že ten motor utopí.
pokud se ti někdy zdá,že je reakce na plyn opožděná,je to jen a jen tím,že to takhle výrobce naladil a to zřejmě především z důvodu plnění emisních norem a úspoře paliva.
každopádně u toho nikdy nedojde ke střelení do sání-pokud je vše v pořádku -a to je to,co se tady řeší !a protože si na tenhle problém, zde na fóru,stěžuje více majitelů afriky,je zcela zřejmé,že se jedná o vadu a né náhodu.
.........ještě si dovolím jednu věštbu-brzy přijde nový model,ten to bude mít snad vychytané a tím to celé zvadne.zákazník zase ostrouhá......
a sorry,ty to tady zasíráš kecama o nějakých korejských autech a reakcích na plyn,které jsou subjektivní,nebo vymyšlené.
a teď jsem zvědav,jestli uznáš chybu.
Tak já to bral jako celek(plyn i škrtící klapku) a i jsem psal, že to je kvůli emisím. Ono ne vždy se vyjadřuji přesně. Ale ok, chybu uznávám a pokusím se zlepšit.
Jinak já věřím že to Honda těm lidem spraví.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
https://camel-adv.co...ica-twin-camel-brace
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
T.E.CH píše: Tohle asi ne každý bude potřebovat, ale i tak co vy na to ?
https://camel-adv.co...-camel-brace [/quote]
140 USD + shipping za kus plechu.... Uff. Kdyby byl zájem a bylo víc lidí, tak vyrobím šablonu, okótuju, nechám to vypálit na cnc a ohnout. Věřím tomu, že se dostanu na 50% ceny když bude aspoň 10 ks.
https://www.ebay.com...R21214-/291698243582
pokud ano tak pošlete SZ, objednám to před začátkem sezóny abych to otestoval než pojedu na delší výlet
Přední
http://www.nahradnid...heel/65208#sch_65208 položky 14 a 15
Zadní
http://www.nahradnid...heel/65209#sch_65209 položky 15 a 19
On teda Ugo Filosa by stejně jezdil i na vratech od stodoly, protože zrovna v jeho případě je slabším článkem vždy motorka a ne pilot. Kouká se na to pěkně.
Naposledy editováno 10.03.2018 10:07:37
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
- hlavní stojan - MP-kovo, Miloš Patočka, tel.728260556, www.mpkovo.cz - 1900,- Kč + 200 doprava, u Hondy asi 4500,- Kč
- rozšíření patky bočního stojanu, cca 230,- Kč
https://www.ebay.com...p2060353.m2749.l2649
nebo na aliexpress.com, stejný výrobek se prodává pod značkou např. SW motech, má navíc jen logo a nevidím podstatnější rozdíl, pominu-li cenu ( SW motech kolem litru)...
prodloužení předního blatníku - cca necelých 450,- Kč
https://www.aliexpre...s.9042311.0.0.sjIl9r
Možná to někomu pomůže
Naposledy editováno 22.03.2018 10:15:06
Naposledy editováno 22.03.2018 10:26:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
mildafleck píše: Zdravím chtěl by jsem si pořídit boční kufry na Africu líbí se mi Touratech Zega pro2 ale bojím se celkové šířky 101cm při jízdě.Jaké máte zkušenosti.Děkuji
Jestli pojedeš do lehkého terénu, popřemyšlej o tomhle:
http://www.motorkaru...rf1000l-africa-twin/
https://www.motozem....-se-zapalovacem-12v/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
jets píše: 140 USD + shipping za kus plechu.... Uff. Kdyby byl zájem a bylo víc lidí, tak vyrobím šablonu, okótuju, nechám to vypálit na cnc a ohnout. Věřím tomu, že se dostanu na 50% ceny když bude aspoň 10 ks.
hmm a vystavis na to ucet ? ono je jednoduchy vzit nejakej "vymyslenej" produkt nekoho kdo se tim zivi, okopirovat ho jako "fusku" a tvarit se, jakej ten prvni je zlodej :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |