Chtěl jsem se zeptat Vás zkušenějších na to, jestli si koupit radši ojetou Hondu CBR 125 nebo Romet soft chopper 125(hlavně kvůli jeho ceně)... Jsem student a proto by se mi hodilo něco max do 40 000 Kč. Nebo mi doporučte nějakou jinou 125 pod podmínkou, že to bude 4takt... Moto bych měl spíš na dojíždění do školy, takže žádný extrémní nájezdy.
Díky moc !
Jinak oboje bude lehke na udrzbu, Japonec drazsi dily, ale ne vzdy to plati. Navic Japonec bude mit vetsi vykon a v tehle kubature je kazdy KW dobry.
Alternativa muze byt neco od Kymca, coz je Taiwan, ale zalozeno Hondou a zvlada to v pohode dost veci http://www.motorkar...u-cast.-1-35915.html
Ale jedno je jisté, koupíš ojetého japonce a jako ojetého s minimální ztrátou po čase prodáš. koupíš novou čínu ( v podstatě cokoli nového ) a druhý den už prodáváš z výraznou ztrátou. . Zrovnaa to malý varadero co ti radí awaxcs je hodně dobrá volba, je to bezproblémová motorka a na tvoje většinové dojíždění hodně vhodná.Ani s CBRem nešlápneš vedle. Taky Yamaha YBR je dost dobrá http://www.motorkar...yamaha-ybr-125.html. A pokud máš v zadání, uvažuješ Romet soft chopper , tak koukni taky na http://www.motorkar...a-ca-125-rebel.html. Ale všeobecně, choper 125, to je taková spíš taková parodie , spor 125 mi přijde normální
1 reakcí na tento příspěvek Nové čínské moto nebo ojeté japonské
a originální stav bez "tuningu", Teď mě napadá, zkus sehnat motorku od holky, tam je předpoklad, že to nehonila,nevrtala se ní a nechala ji servisovat.
Dovozca v ČR
Benda - Czech Republik
Chrome Galaxy
Ostravská 83/2,
747 70 Opava-Komárov, Czech Rep.
Tel: +420 602 595 751
Naposledy editováno 16.02.2018 11:00:55
1 reakcí na tento příspěvek Nové čínské moto nebo ojeté japonské
neni o com diskutovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové čínské moto nebo ojeté japonské
když se ti povede tomuhle vyhnout, tak se na Cebru skvěle svezeš.
nová čína bude mít menší výkon a horší podvozek než CBR. Spolehlivosti bych se u dnes prodávanejch kusů moc nebál, ty fakt tragický kusy dávno nepropadly sítem času. Výhoda pro šťouraly je v dostupnosti spousty dílů, kterýma se dá čína vylepšit a v jednoduchosti konstrukce - takový novodobý Jawky.
jestli chystáš fakt nenáročný používání, tak na tomhle se za tu cenu snad ani nedá prodělat .
ale počítej s menším špičkovým výkonem, dieslovou charakteristikou motoru a jenom 4q převodovkou. na druhou stranu se to dá tunit dílama (nebo celýma motorama) z pitbajků, nebo derivátů Hondy Monkey
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové čínské moto nebo ojeté japonské
Ahoj,
řeknu Ti svoji zkušenost z rodiny, protože syn i dcera, když taky jako Ty byli ještě studenty, pořídili si taky tyto dvácy (125 ccm).
A taky vybírali, jestli jetýho Japonce nebo (novýho) Číňana. Jako jejich otci mi to nebylo jedno a radil jsem jim, ať jdou sice do jetých, ale dlouhodobě ověřených Japonců - mj. i kvůli tomu, že je pak budou po pár letech schopni prodat s minimální ztrátou. Dali si poradit - a možná i proto, že jsem já sám měl doma vedle silnějších motorek i výbornou a spolehlivou dvácu Honda CBF 125. Mám ji od roku 2009, kdy přišla na trh, tedy letos už 10. sezónu. Jejím dnešní nástupcem je lehce inovovaná Honda CB 125 F - liší se v podstatě jen tím, že má na palubovce navíc otáčkoměr a tuším snad ještě i hodiny.
Kluk si pořídil Yamahu YBR 125 a holka Hondu CBF 125 {dnes CB 125 F). Ačkoliv jsem spíš zastáncem kapalinou chlazených motorů, tak tady se jedná o jednoduché vzducháče a není se čeho obávat - jsou enormě provozně spolehlivé a velmi jednoduché na domácí servis. Oleje tam je na výměnu jednou za rok necelý litr 0.95 l) a i kontrola vůlí u pouhých dvou ventilů je jednoduchý úkon. A případné vymezení vůlí je šroubkem, ne podložkama, takže při nulových materiálových nákladech. Spotřeba paliva při normálním (klidném) sólo ježdění cca 70 kg jezdcem je okolo 2 litrů na sto, při jízdě na krev (stylem brzda-plyn a na rovinkách co to dá) do 3 litrů, naopak při snaze o vyloženě úsporné kochací courání se po okreskách se lze pohybovat i okolo 1.5 l/100 km, a to i při mých větších rozměrech a hmotnosti.
https://www.spritmon...n/detail/714409.html
Pro mladého chudšího studenta je takováto spolehlivá nenáročná dváca pro začátek ideální - samozřejmě pokud to nemá pro nahánění se s ostatníma po silnicích a pro poměřování pindíků. A je to sázka na co nejméně starostí, na spokojenost při minimálním riziku špatné koupě, a sázka na jistotu případného pozdějšího odprodeje s minimální finanční ztrátou...
Zlom vaz!
1 reakcí na tento příspěvek Nové čínské moto nebo ojeté japonské
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové čínské moto nebo ojeté japonské
Osobní zkušenost mám (měl jsem) jen s čínskou "Jawa" Betkou (50 ccm) - motůrek sice poměrně dobrej (celkem kvalitně obšlehnutý vzor od Hondy), ale jinak nic moc rám z šufánkový oceli, elektroinstalace horší jak z JZD a dílenské zpracování jakbysmet.
A švárovo čínskej skútřik s neustále se rozštelovávacím karbecem, nespolehlivým startováním, odfláknutým variátorem a velkou spotřebou byl pro něho dost drahým poučením.
Jsou samozřejmě i kvalitnější čínský přibližovadla (celkově se to postupně zlepšuje), ale je to stále dost loterie - typ od typu a kus od kusu... A hlavně pak ještě ty nervy při prodeji, když se potom toho ojetýho číňana snaží člověk zbavit...
Naproti tomu obě děcka pak po pár letech a nájezdech cca 17 a 24 tisíc km prodali ty svoje udržovaný japonský dvácy prakticky za nákupku, a tuším druhému plus prvnímu zájemci a asi do 14 dnů po podání inzerátu.
Ale samozřejmě ať si každý svobodně koupí, co chce - osobní zkušenost je nepřenositelná
Naposledy editováno 18.02.2018 18:02:24
1 reakcí na tento příspěvek Nové čínské moto nebo ojeté japonské
HonzaY>
Ano, to je jedna z několika funkčních variant - nová čínská se zárukou versus ojetá japonská.
To dilema výběru a následné dlouhodobější výhody+nevýhody jsou už právě naznačeno tím "nová čínská motorka se zárukou za cenu ojetého Japonce".
Lákavou výhodou, zvláště pro začátečníka, se jeví ta "papírová" záruka (může to ale také být spíš placebo pro uklidnění - to se uvidí, až půjde do tuhýho).
Nevýhodou novýho Číňana je pak (obecně) i to, že zatímco ojetý udržovaný Japonec koupený od prvního nebo druhého majitele si svoji nákupní cenu už víceméně drží, tak toho Číňana se člověk potom zbavuje za polovinu nebo i třetinu nákupní ceny, a ani přesto se moc těch koupěchtivých zájemců nemusí najít. Na to už pak většinou přijde každý sám.
Jistotu máš snad jen u čínské keeway a určitě u taiwanských kymco,sym. Za 40 máš hodně zachovalou hondu cbf.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R | lukyfrci | 3 | 27.8.2024 v 11:45 JirkaLN |
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 2 | 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff |
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R | sasasasa | 1 | 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf |
Bílý dým Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 17 | 17.7.2024 v 11:22 Medved |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 18 | 12.7.2024 v 15:24 Bo_bi_ka |