AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 01.03.2018 22:54:40
V porovnání s tím, co lidi chtějí za "hadráky " , je Felicie i Rapid ještě za relativně normální peníze. Jak píše pech, s Velorexem je to tak trochu zvrácené.
Mám čerstvou nabídku koupit Rapida z roku 39, se SPZ, po částečné renovaci, nové chromy, výdřeva, čalounění, kompletní, jen dodělat a jezdit. Cena cca 300 tisíc. Když toto auto porovnám s Velorexem, je to nesrovnatelné.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
V porovnání s Hadráky je Felicie za půl mega skutečně ještě zcela smysluplná nabídka, ale za cenu té Felicie se dají koupit i lepší věci v dobrém stavu i v její kategorii čtyřmístný roadster.... Silnější, vyspělejší, z podobných let.... Jen nebudou české....
pech. píše: Milan: Velorex není lepší, Velorex je naopak strašný krám, ale víc lidí ho zná a je to hodně divné, tak se jim to zvráceně líbí... nepůvodní hadrák za půl mega je úlet, za to se dá koupit tolik krásných věcí z různých dob.... Můžeš za to mít ve slušném stavu třeba osmiválcový kabriolet Mercedes, lehkonohou Alfu Spider, Triumph TR4/6 nebo Spitfire nebo MGB, Datsuna 240, Corvette Stingray, Mustanga, BMW 635CSi, výběr různých amerik a dříve běžných aut z evropy od 50 do 80 let., nebo i auta předválečná jako jsou malé tatrovky a Aerovky...... v konfrontaci s tímto Velorexem už vyznívá dobře i naše původní Felicie z let 60, která je za tuhle cenu stále horší (slabší a podvozkově nedochůdná) proti jejím konkurentům z anglie a itálie... Ale to asi lidi lidi neví, myslí si že když se platí půl mega za hadrák a tři kila za tisícovku škodovku, že musí výše zmíněné věci stá bambilion... jenže nestojí... i za polovinu jeho ceny se dá koupit zajímavý samohyb, který udělá spoustu radosti, dobře povozí a nebude ani provozně drahý....
ona jedna věc je prodávat a jiná věc je opravdu prodat. hadráka za ty prachy nikdo nekoupí,protože komu půl mega připadá jako drobný,ten do toho v životě nesedne a pro fandu je to mocS tím, že Velorex by se mohl reálně prodávat do maxima 100 tisíc, souhlasím. A co píše Nemako, je taky pravda.
Z druhé strany jsem byl svědkem nejedné podobně nesmyslné, ale zrealisované koupě. Např. v roce 1990 jeden můj známý prodal Aero 30 s motorem W 353 za 300 tisíc člověku, který nutně chtěl Aero 30. Nic o něm ale nevěděl, jen se mu to auto líbilo. Reálně se tehdy Aera 30 prodávaly kolem 50 tisíc. Stalo se...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bláznů je hodně... ono je to stejné jako s kejchačkama a panelkama, mimo republiku po nich neštěkne pes,tady se to vydává za svatý grál, ačkoli jsou toho kvanta a prodávají se za nesmysl i totální bastly jenom proto, že lidi chtějí starou červenou jawu a jak to má skutečně vypadt tomu nerozumí... Často tomunerozumí ani prodávající.... Viděl jsem i inzeráty ve znění: "prodám Jawu 250 bez tp" a ona to byla půlbubnovka jawozetka s céčkovým motorem 150ccm.... Nebo: Prodám Jawu Pérák bez TP a ona to byla Čz 125C... Nebo inzerát: "Prodám Jawu 350 konopnici" a on to byl smolík pro rusáky, jindy zase 350 úplně jiného provedení (první 634, nebo zase 638)..... obvykle na tyto inzeráty odpovím, s vysvětlením o co se vlastně jedná.... Takže prodat nesmysl za nesmysl se asi fakt dá, neznalých je dost...
Naposled jsem byl u kamaráda a on říkal, jestli bych nezajel k jeho známému, že si koupil J350 a nedává mu jiskru, tak jsem tam sjel, on mi taky tlačil že je to konopnice a přiom to byl bastl, kdy na druhou serii J634 někdo napáchal plechařinu ze 638, takže z toho vzniklo cosi jako mezitypový bastard kdy se montoval motor 632 do podvozku 638... akorát ten podvozek byl starý... Dal za to 20000,-
Tipněte si co stálo za tím, že to nedávalo jiskru?
Mno tak a je to tady....
Nevěděl, že zapalování se zapíná zastrčením Bosháku do spínačky... měl spínačku přepnutou na 1 polohu s povytaženým Boshákem a šlapal, a šlapal, a šlapal a nic a nic a nic... po vysvětlení základních ovládacích prvků a zapnutí zapalování začal jeden válec házet, druhému se vyčistily kontakty a motor běžel normálně po 10 minutách práce.........
pech. píše: Mno jako Aero 30 s motorem z warana mohl být dobrý sprinter, nicméně původnost je nenávratně ztracena...
Bláznů je hodně... ono je to stejné jako s kejchačkama a panelkama, mimo republiku po nich neštěkne pes,tady se to vydává za svatý grál, ačkoli jsou toho kvanta a prodávají se za nesmysl i totální bastly jenom proto, že lidi chtějí starou červenou jawu a jak to má skutečně vypadt tomu nerozumí... Často tomunerozumí ani prodávající.... Viděl jsem i inzeráty ve znění: "prodám Jawu 250 bez tp" a ona to byla půlbubnovka jawozetka s céčkovým motorem 150ccm.... Nebo: Prodám Jawu Pérák bez TP a ona to byla Čz 125C... Nebo inzerát: "Prodám Jawu 350 konopnici" a on to byl smolík pro rusáky, jindy zase 350 úplně jiného provedení (první 634, nebo zase 638)..... obvykle na tyto inzeráty odpovím, s vysvětlením o co se vlastně jedná.... Takže prodat nesmysl za nesmysl se asi fakt dá, neznalých je dost...
Naposled jsem byl u kamaráda a on říkal, jestli bych nezajel k jeho známému, že si koupil J350 a nedává mu jiskru, tak jsem tam sjel, on mi taky tlačil že je to konopnice a přiom to byl bastl, kdy na druhou serii J634 někdo napáchal plechařinu ze 638, takže z toho vzniklo cosi jako mezitypový bastard kdy se montoval motor 632 do podvozku 638... akorát ten podvozek byl starý... Dal za to 20000,-
Tipněte si co stálo za tím, že to nedávalo jiskru?
Mno tak a je to tady....
Nevěděl, že zapalování se zapíná zastrčením Bosháku do spínačky... měl spínačku přepnutou na 1 polohu s povytaženým Boshákem a šlapal, a šlapal, a šlapal a nic a nic a nic... po vysvětlení základních ovládacích prvků a zapnutí zapalování začal jeden válec házet, druhému se vyčistily kontakty a motor běžel normálně po 10 minutách práce.........
MĚL SI KOUPIT VAPE
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
https://motorky.bazo...ILMASTER-NADOBKA.php
https://motorky.bazo...adrzka-oilmaster.php
Naposledy editováno 01.03.2018 21:27:50
Asi čtyři roky zpátky jsem měl nabídku na Rapida za 8 tisíc v parádním stavu jen lak měl hodně velkou patinu ale nikde známka rzi. Nevzal jsem ho kvůli tchánovi díky kterému nemá švára erko za 15 tisíc. Máš přece dvě malé děcka a nemáte postavený nový barák. Než toho blba poslouchat tak raději nic nemět.
Ze stejného důvodu už nemám ani 639 která by dnes měla dvakrát takovou cenu měl jsem ji v super stavu v originálu. Přece nebudeš mít dvě motorky .... Dneska když mě uteklo tolik věcí které jdou s cenou prudce nahoru může žvanit co chce ale je pozdě už to koupit nejde. Vzít jen toho Rapida tak mám za něj dnes kus baráku.
Čezeta mě taky vyšla na 8 tisíc. Práce lak a další věci na dalších deset ovšem přijde doba .....
Naposledy editováno 01.03.2018 23:16:42
Co se mi válelo po garáži bez užitku a věci co sem měl u ségry a nevešly by se mi dom a byly mi kničemu jsem pustil
a ceny, na které si to od stokoruny vytáhli sami dražitelé na aukru jsem civěl jak puk.
Jako dostat stolitr za péráka v bednách (byť kompletního) mi přišlo dost ujetý,
ale kupec byl šťastný jak blecha a já v podstatě taky. ;) Potřeboval jsem kačky na jiný věci a peráka jako fakt ne.
Výkonově, spotřebou a hlavně pohodlím jsem si zakázal jít pod rok 1958
Zde má zmíněný Velorex vyjímku, toho bych nechtěl NIKDY.
Jezdil jsem s tím do školy s kámošem dva roky (hlavně v zimě, byla to celkem pakárna na sněhu s jedním kolem a to i s řetězama)
Jediná výhoda oproti motorce je, že není taková kláda a neprší na tebe.
A dozadu na plato se vešlo hliníkový štěně piva.
Jinak vše ostatní bylo naho...
A střet s čímkoli na silnici takřka stoprocentně končí smrtí uprostřed uzlu z trubek a handry.
bimbo750 píše: Tak to sem si sedl na prdel........ co za to chce...
https://motorky.bazo...ILMASTER-NADOBKA.php
https://motorky.bazo...ilmaster.php [/quote] až se oteplí,narovnám sysláty na zahradu,nafotím a udělám si místo v garáži a bude na dovolenou v karibikumkdyž to tak pozoruju
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 02.03.2018 08:36:22
Úplně stejně byla jedna motorka v autosalonu vystavená jako ozdoba, každej ji chtěl koupit, tak se schválně nasadila cena, aby lidi neotravovali, že ji chtějí koupit a zároveň, kdyby se náhodou našel blázen co ji za tu nesmyslnou cenu vezme, tak by se holt prodala, protože by to byl prodej snů. Samozřejmě se neprodala, jako se na 99,99 % neprodá ten velorex, který není k prodeji ani určen.
Úplně stejně to dělám s panelkou. Prodat ji nechci, ale když se někdo zeptá, řeknu kilo (to je cena, za kterou by mi to uvolnění místa v garáži stálo) a jednou se málem prodala, takže věřím, že kdyby to člověk chtěl prodat, tak se někdo najde, kdo to i koupí.
Naposledy editováno 02.03.2018 09:12:14
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bimbam píše: Bimbo - vsadím se že kdyby tam ten expert měl wapeto, stejně by to nenašlápl, protože by nevěděl že kromě bošáku mívaj motorky s wapetem ještě tajuplnej čudlík zdechací-spouštěcí a jen málokterý maj to wape zapojený na spínačku . Wape není lék první volby na "nefungující" zapalování. Dyť ty máš to wapeto na všem a stejně ti to občas špatně chytalo i když to bylo elektricky asi tip ťop. Už aby bylo teplo, potřebuju se vrtat v konopnici a na 477 odhmyzit nádrž a dojet s ní na technickou Dneska ráno -10 a sněží. Fuj fuj, ani se mi nechtělo vylejzat z baráku a jít do práce
Jo Bimbam ,přesně...to ,,kup si vapeto ,, je jenom taková sranda o de mě...vždyť mě znáš...
Když uchlastáš motor ...tak je i Vapeto k hovnu......
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bimbo : holt pokrok,..
Bimbam: u hranatejch s cupováním opatrně, za tepla a vlažna rovnou, až když nejde, zkusti trochu cupnout, pak jde hned, cupovat tak aby se přeplavil karbec dirkou, to buď po hodně dlouhý odstávce, nebo za mrazu.. Ona 477 je přeci jen na ten malý objem dost narkmená aby dávala těch cca 15 koní, co je výkon srovnatelný s 250 panelkou a 350 kejvačkou..... 634 už je měrným výkonem proti 477 máslíčko - 477 má 90k/litr a 634 - 60k/litr....
Bimbam/Bimbo: pokud jde o toho expérta co nezapnul zapalování a divil se že to nechytá, tak ten vape neměl, motor byl v původním stavu a s původním zapalováním....
Ohedlně tajnejch čudlíků - Vapet jsem montoval dost a vždy bylo přání aby se to: "ovládalo normálně" tzn. chcípžíla na rozpínací relé a z hlediska uživatele beze změn.. Podmínkou je ale funkční akumulátor, jehož jedinou starostí pro start je dát 12V/50mA na přitažení jazýčku toho relé.......
Bimbam píše: No jo, ale to by mě nebavilo, jezdit na plastovým skůtru. Jezdí na tom sice půlka světa ale mě se na tom jede blbě. Kupodivu se mi o dost líp jelo na klasickým čezetím praseti. Bohužel ho nemám ve vlastnictví.
čezetí prase je to nejhorší,na čem jsem kdy seděl. co se týká jízdních vlastností1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 02.03.2018 15:13:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 Kývačka Jawa 250/353 Kývačka Jawa ČZ | Tom350354 | 4 | Dnes v 05:59 318is |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |