Naposledy editováno 22.02.2018 13:24:46
Gahan37 píše: Jsem to celé pročetl a v zásadě ano, EK by měla být jen o základních úkonech .....ale taky to vypadá že že pokud je to jinak a technik se řídí platnými předpisy je to špatně když se to týká zrovna MĚ...a když si myslíš to co ja jsi v "pohode "....když ne jsi "ovce"
Vtipny......
vidím že mně znáš líp než se znám sám. Já jsem napsal dotaz a bylo mi odpověděno nějakou citací zákona místo rady co udělat,kromě toho že mám kupovat moto ve 100% stavu nebo před přihlášením do 100% stavu uvést. Já jsem koupil motorku, která jezdí, brzdí a je ve stavu motorky z výroby kromě 2 věcí. Předchozí majitel jezdil nejspíše sám a tak jako většina lidí co jezdí sami sundal zadní stupačky a sedlo nahradil krovkou. To že to byl blb který jezdí na slikách v provozu je jeho problém a moto jsme koupili protože se nám líbil technický stav a gumy budeme měnit a nemám s tím absolutně žádný problém. Žádný jiný problém jsem na moto nenašel a ani to není seskládaná motorka z několika různých kusů. Jsou tam doplňky co se mi nelíbí ale na bezpečnost mojí ani ostatních nemají vliv. STK pro motorky kontroluje nesmysly a je celkově zbytečná. Já v tuhle chvíli potřebuji přihlásit moto v termínu který mi stanovil zákon a EK mi toto znemožňuje protože dle jejich inteligence i když má moto platnou technickou tak evidenčkou neprojde. Na EK by dle mně technik měl řešit typ motoru a číslo rámu aby se nelegalizovaly kradené auta a motorky ale ostatní věci jsou závislé na TK. Takhle to bylo vždy a znova opakuji a prosím aby mi nějaký technik STK odpověděl. Když jsou údajně tyto požadavky výmyslem EU proč v Belgii není STK pro motorky?
agostini79 píše: to co je někde napsané v zákoně mně celkem nezajímá
Pokud tě nezajímá to co je v zákoně, tak proč řešíš těch 10 dnů? Já koupil motorku se zadřeným motorem a trvalo přes půl roku než sem ji dal dohromady a pak ji šel teprv přepsat a nikdo mi nic neřekl.
viz.clanek
Pro úspěšné absolvování evidenční kontroly je nutné předložit:
technický průkaz vozidla v originálu,
osvědčení o registraci vozidla v originálu (malý technický průkaz),
lékárničku s platným datem expirace.
Úkony prováděné při evidenční kontrole:
VIN (výrobní číslo vozidla)
číslo motoru a jeho typ - soulad podvozku a typu motoru dle výrobce (číslo motoru se kontroluje pouze pokud je uvedeno v TP)
barva karoserie
zápis tažného zařízení
počet míst k sezení
zápis ABS a řazení
výrobní štítek a jeho údaje
vybavení pevnou přepážkou oddělující nákladní prostor od cestujících (u nákladních a montážních vozidel)
tachograf (je-li předepsán)
rozměry ráfků
rozměry a typy pneumatik
Zalezi na koho narazis.No a pak si jedno nedej.
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola
Jenom pro inspiraci vám dám příklad za všechny. Dělal jsem technickou shodou okolností na STK v Horoměřicích protože jsem tam jezdil léta jak s motorkama tak s autama a nikdy jsem neměl problém. Vše se snažím mít v dobrém technickém stavu. Měl jsem na TK auto s r.v. 2000 na kterém nebyl jediný problém a technik nasraný že nejspíše nedostane za nic úplatek si mně vzal do šachty pod autem kde mi ukazoval na uvolněné stabilizátory na přední nápravě, které bohužel k jeho smůle byly fungl nové. Takže ve chvíli kdy jsem mu namítnul že nic takového tam není tak tento problém ani nezapisoval to kontroly ale musel si rýpnout ohledně údajné koroze karoserie podvozku a brzdy pod A lehké závady i když na autě není jediné rezavé místo a to ani na podvozku ani na karoserii a ani na ničem jiném. Auto je sběratelský kousek a bylo koupeno proto v jakém je celkovém stavu a že nevyžaduje až na pár drobností skoro žádnou renovaci.
Takže po poslední zkušenosti s moto na EK tam již nikdy nepojedu a ani z mojí rodiny a taky je nikdy nikomu nedoporučím.
tímto končím a děkuji všem za účast
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola
Naposledy editováno 21.02.2018 09:32:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
Michal1011 píše: já to spíš chápu tak, že mu šlo o to to přihlásit než ochcat, stav chtěl uvést do "normálu", jen potřeboval vědět/ujasnit, jistý rozkol mezi tím, jakou to má souvislost s přihlášením, pokud identifikační údaje korespondují s dokumentací.
Tak tohle celkem jasně vysvětlil už na začátku ...
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola
Eso_Rimmer píše: vilemx- pojede tam zcela zbytecne. jestlize nama platnou EP, vozidlo prepsat nelze. overeno primo na magistratu u spec.techniku. vyjimku by tvorila chybejici RZ, nebo nezapsane taz.zarizeni. to lze doresit.
Vyjímka z EK pro tažné je uvedena v zákoně? Není. Takže je úplně šumák, jestli vozidlo nevyhovuje z hlediska chybějící/přebývající koule nebo stupaček.
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola
Edit. Hrubky na telefonu nehodlám opravovat.
Naposledy editováno 21.02.2018 11:25:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
Eso_Rimmer píše: vilemx- asi jsme se nepochopili. to tazne lze na magistratu dopsat a vozidlo zle prehlasit. to same s chybejici RZ. rovnou se zazada o novou a v prihlaseni pak neni problem. v ani jednom z mnou uvedenych pripadu vozidlo nevyhovuje, presto to lze na miste doresit a prihlasit.
Máš pravdu v tom, že tažné lze vyřešit zápisem do TP zároveň při převodu - pokud ovšem k němu máš doklady. Ale tady to je o úroveň výše. Podmínkou pro přepis vozidla je platná EK pro vozidlo (musí sedět datum a VIN, aby bylo doloženo, kdy byla EK provedena a pro jaké vozidlo), nikoliv platná EK s výsledkem "vyhovuje".
Naposledy editováno 21.02.2018 11:43:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
vilemx píše: Máš pravdu v tom, že tažné lze vyřešit zápisem do TP zároveň při převodu - pokud ovšem k němu máš doklady. Ale tady to je o úroveň výše. Podmínkou pro přepis vozidla je platná EK pro vozidlo (musí sedět datum a VIN, aby bylo doloženo, kdy byla EK provedena a pro jaké vozidlo), nikoliv platná EK s výsledkem "vyhovuje".
jestli to mas nekde dolozene, hod sem tedy odkaz. jinak je to stale v polich spekulace. jak jsem psal - mluvil jsem jak s magistratem, kde z toho moc moudri nebyli, tak se spec. „tech.oddelenim" magistratu. tam mi bylo zcela jasne receno, ze jestlize vozidlo z hlediska EP nevyhovuje (mimo vyse uvedenych resitelnych veci a pripadnych jinych MALYCH detailu), vozidlo nelze prihlasit. to je pro me zatim nejrelevantnejsi informace. prijd s jinou.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
Eso_Rimmer píše: ................a pripadnych jinych MALYCH detailu .....
Jsou chybějící zadní stupačky malým detailem nepodstatným pro převod na nového vlastníka? Podle mě ano. Navíc celé to je z pohledu úřadu na vodě, protože nikde není uvedena definice "malého detailu".
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola
Gumy asi nevyřeším ale pokud technik nebude kokot tak nevidím jediný důvod proč by tam měl cokoli psát. Na slikách přítelkyni fakt jezdit nenechám a před začátkem sezóny určitě přezuji a pokud někdo bude mít zájem budu mít k dispozici celkem hezkou a ne moc ojetou sadu slicků
snad nenarazím na podobného zakomplexovaného technika co si musí honit ego nad holkou na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
vilemx píše: Jsou chybějící zadní stupačky malým detailem nepodstatným pro převod na nového vlastníka? Podle mě ano. Navíc celé to je z pohledu úřadu na vodě, protože nikde není uvedena definice "malého detailu".
znovu se te zeptam - mas to podlozene? mluvil jsi s nekym fundovanym? ne, mas to jen ze sveho uhlu pohledu. tim bych nasi diskuzi klidne skoncil, je zcela k nicemu.1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola
Musi sedet vin, cisla ramu...
Priklad-prepisoval jsem na sebe auto.Melo spz na prave strane, jiny kola. Ek nevyhovujici, prepis v pohode.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
Eso_Rimmer píše: znovu se te zeptam - mas to podlozene? mluvil jsi s nekym fundovanym? ne, mas to jen ze sveho uhlu pohledu. tim bych nasi diskuzi klidne skoncil, je zcela k nicemu.
Nejsi úředník? Máš zhruba podobnou dikci i logiku uvažování. Bude úředník za přepážkou opravdu schopen vydat rozhodnutí o zamítnutí žádosti na provedení zápisu změny vlastníka vozidla z důvodu předložení platného protokolu z EK, kde bude jako závada uveden nesprávný rozměr pneu a chybějící stupačky spolujezdce?
Asi ne. Ale pokud jen řekne: "pane, ta EK je špatně, tak nashledanou a další prosím," a človíček žmoulající doklady k převodu jen tiše sklapne podpatky, otočí se a studem zmizí, tak to velice rád udělá, protože si přičte další čárku vyřízeného případu za den.
Naposledy editováno 21.02.2018 12:27:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
Gumy asi nevyřeším ale pokud technik nebude kokot tak nevidím jediný důvod proč by tam měl cokoli psát.
on ten technik zas takový kokot není, pokut jsi se pozorně díval tak se všechno fotí i rozměr kol je na těch fotkách vidět, sedák a tupačky to ti nedá nikdo, kontrola pneumatik je jeho povinost,
pokud by ten technik kokot nebyl jak bys chtěl, tak se vystavuje pětiletému zákazu činnosti pokutě až 50.000 a stk až 5.000.000 kč proto ti to tam napsal, pokud si na jiném stk přečte ten tvůj protokol tak pochybuju že napíše že to máš OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
vilemx píše: Nejsi úředník? Máš zhruba podobnou dikci i logiku uvažování. Bude úředník za přepážkou opravdu schopen vydat rozhodnutí o zamítnutí žádosti na provedení zápisu změny vlastníka vozidla z důvodu předložení platného protokolu z EK, kde bude jako závada uveden nesprávný rozměr pneu a chybějící stupačky spolujezdce?
Asi ne. Ale pokud jen řekne: "pane, ta EK je špatně, tak nashledanou a další prosím," a človíček žmoulající doklady k převodu jen tiše sklapne podpatky, otočí se a studem zmizí, tak to velice rád udělá, protože si přičte další čárku vyřízeného případu za den.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
felixxx píše: [quote=agostini79]na evidenčku jdu dnes. Včera jsem ze staré motorky sundal stupačky a přehodil na novou i se sedlem (naštěstí stupačky ze staré Ninjy pasují i na novější model )
Gumy asi nevyřeším ale pokud technik nebude kokot tak nevidím jediný důvod proč by tam měl cokoli psát.
on ten technik zas takový kokot není, pokut jsi se pozorně díval tak se všechno fotí i rozměr kol je na těch fotkách vidět, sedák a tupačky to ti nedá nikdo, kontrola pneumatik je jeho povinost,
pokud by ten technik kokot nebyl jak bys chtěl, tak se vystavuje pětiletému zákazu činnosti pokutě až 50.000 a stk až 5.000.000 kč proto ti to tam napsal, pokud si na jiném stk přečte ten tvůj protokol tak pochybuju že napíše že to máš OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
vilemx píše: Nejsi úředník? Máš zhruba podobnou dikci i logiku uvažování. Bude úředník za přepážkou opravdu schopen vydat rozhodnutí o zamítnutí žádosti na provedení zápisu změny vlastníka vozidla z důvodu předložení platného protokolu z EK, kde bude jako závada uveden nesprávný rozměr pneu a chybějící stupačky spolujezdce?
Asi ne. Ale pokud jen řekne: "pane, ta EK je špatně, tak nashledanou a další prosím," a človíček žmoulající doklady k převodu jen tiše sklapne podpatky, otočí se a studem zmizí, tak to velice rád udělá, protože si přičte další čárku vyřízeného případu za den.