Naposledy editováno 19.02.2018 21:53:11
1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty
Ty lamináty co od nich mám by předělat šli docela dobře, světlo a podsedlovka. Myslím že u karbonu to půjde taky ale bylo by mi líto do něj říznou.
1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty
1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty
Poptej se na Motoforze
1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty
kerut> Určitě chci karbon, ne laminát. Když už mám dát něco lepšího, než originál plasty, tak karbon. Jinak je tam nechám. Původně jsem chtěl dávat závodní karbon kapoty od Yoshimury, ale už se na K5/6 nedají sehnat. Navíc bych asi brečel, když by se měly vyřezávat díry na světla, atd.
Naposledy editováno 20.02.2018 21:25:48
gagtoy píše: není to problém ani v pohledovém uhlíku (dělal jsem to pár let) ale to co chceš je už pro svět motogp... určitě by ti je udělala i nějaká firma ale musíš hledat kdo už má hotové formy (aby to nebyl jen překup) a ta firma musí také zvládat dělat pohledový uhlík po tom si myslím, že by kapoty mohly vyjít na pouhých 30 tisíc??
No právě, někoho sehnat. Dávej tipy...
gorkin píše: Formy určitě mají... skus se poptat popř ať ti udělá nabídku za kolik by ti ji v karbonu udělal
Poptej se na Motoforze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty
crowack píše: Chlapí, to je překlep, on nechce karbon, on chce karton! Nevíte o někom, kdo by mu uměl nastříhat a nalepit pěkný kartonový kapoty?
Ještě si dělej srandu z toho, jakou z toho mám hlavu
1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty
Naposledy editováno 20.02.2018 21:42:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty
DucS píše: Poptal bych se u Sebimoto, p. Šembera....dělali kapoty už v době, kdy ostatní ještě tahali kačera
To už jsem taky řešil. Světla by zvládli, ale otvírání podsedlovky asi ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty
Nebo třeba oslovit kluky z Nortonu, vyklepali by ti něco z hliníku, s tou jožinovou nádrží by to byl šajn
Ono se mi zdá, že jsi zde trefil slepé místo, když už někdo dělá lamináty, dělá je na okruh, kopyta něco stojej, musí se zaplatit = musí být odbyt. Kdo by si dával laminát/karbon na street use motorku, to se moc nevidí, není poptávka, a tak lidi co dělaj kapoty nemaj kopyta. Bo by se nezaplatily. Yoshi si ty svoje suší v archivu, a vytáhne je třeba až za dvacet let, aby je strčil do muzea
Takže ať se na to koukám zleva nebo zprava, mám obavu, aby to nakonec nebyl bastl, po tom jak jsi vyšlechtil ten zbytek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty
BlackSabbath píše: To už jsem taky řešil. Světla by zvládli, ale otvírání podsedlovky asi ne.
nebo se na tu podsedlovku se vykasli, ono by to i divne vypadalo.. ja se pod tu svoji taky nedostanu bez sroubovani, doklady das do naprsni kapsy
crowack> taky si rikam, u tech malejch VFR/RVF/CBR je to spis vyjimka potvrzujici pravidlo, resp. nahoda ze to je v ty malaisii (nebo vodkud ta tyga vubec je.. me to slo tenkrat s malaise) frci/frcelo jako velika moda protoze vetsi motorky tam asi omezuje zakon.. u jinejch modelu a vetsich kubatur se street laminaty moc nedelaj
a ještě tě poopravím v pojmech Kopyto- ( má stejný tvar jako výslední díl slouží k výrobě formy)
Forma- ( nalaminovaný materiál na kopyto, z formy se pak původní kopyto vyndá a laminuje se do formy... ) hodně zjednodušeně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty
Pak v provozu, je to ale neskutečně háklivé, i malé ťuknutí/zapružení, ti v pryskyřici udělá neodstraniteného pavoučka...
Jsou tři pořádní výrobci, chce to obvolat a podebatit kdo má, právě pro tvůj model nejkvalitnější formy (ideálně orig verzi se světly) a troufne si (a je ochotný si vyhrát) a udělat kvalitní "pohledové" karbony... je to něco jiného, než dělat karbony kvůli váze, ale pod lak... já spolupracoval se Sebimoto cenově, to katastrofa úplně nebyla
https://www.sebimoto.cz/
http://www.bikesplast.cz/
https://www.motoforza.cz/
Je to "historie" skoro 25let a lepší fota nemám
edit.: a proč se ty fotky, otočily na stojato to už vůbec nepobírám sry. já su mechanik, né ajťák, ani fotograf...
Naposledy editováno 21.02.2018 09:08:42
1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty
Naposledy editováno 21.02.2018 14:09:54
1 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty
2 reakcí na tento příspěvek Karbonové kapoty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35747 | Dnes v 12:28 Veverčák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |