kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: VikousS4> Multoska určitě no uvidíme
Prubni starou a za pár chechtáků se budeš chechtat
t_freedom píše: Ivos> on to spíáš tady nikdo moc neznal...a nevěděl co s tím... ani v motoArte v DC nevěděli... Benelli bylo jak šafránu, tak se nevyplatilo školit techniky....
Většina oprav byla pokus omyl na základě servis manuálu...
Přesně tak On to měl funglovku a kousek do Rakouska kde snad taky pracoval.Tak asi jezdil tam.....Pamatuju že snad furt v tom servise přehrával řídící jednotku a jestli něco dalšího nevím Šlo by to zjistit ale to snad jen kdyby to opravdu bylo nutné!!!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Fando Smoulo MG nebrat,budeš nasranej.Si zvyklej na lehko ovladatelnou motorku a to Stelvio uplně není.. Asi bude nejlepší ve finále MTS 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 07.02.2018 06:55:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 07.02.2018 07:18:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: fsmoula> Tifáč Ti jí prodá a koupí si novou a má i hezkou barvu
Sice to píšeš jako prdel, ale ono to bude asi co nevidět reálný jak znám Petra. Zase se zamiluje do nějakejch udělátek a hračiček na novým modelu a bude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: ok díky, to bylo spíš takový zbožný přání, že by to mohlo fungovat...mám totiž 1000, rv. 2004
velice chytře jsem to koupil bez červeného klíče a jeden černý jsem ztratil , tak jsem si říkal, že bych šel cestou komplet zapalování, ale tolik do toho cpát nechci
imo je asi vypnutý, ale čekat, že se to nějak posere a já pak neodjedu...krom toho, podsedlovka je předělaná a sedlo zamčené, zámek tam není, takže nejde sundat...tedy asi by šlo, ale můj styl ala karboflex nechci realizovat, šoupnu to někam do Ducati, nebo k Vám na sraz a třeba z toho bude kůlnička na dříví...
v Praze mi udělají kopii černého za litr, asi mi to bude stačit, tohle pak prodám a koupím beztak s2r, nebo s4rs...
a omluva za pravopis, píšu ve spěchu....
No nevim, jestli Ti pomuze to soupnout do Ducati. V pripade ztraty cerveneho klice existuji dve alternativy. 1) (tu Ti radi za pade udelaji v Ducati) vymena imobilizeru a ridici jednotky, ktere si pri prvnim zprovozneni zapamatuji novy cerveny klic a 2) vypnout imobilizer v mape a kaslat na to (maximalne jeste odpojit LEDku na pristrojovce, aby neblikala za jizdy. To mas asi tak vyreseny Ty. Pokud ne a cerny klice Ti stale funguji s imobilizerem, tak ti novy klic nebude fungovat.
Edit: Jeste at je info kompletni i pro ostatni, tak mapa se da prehrat jen na nekterych jednotkach. Da se to zjistit podle cisla na jednotce.
Naposledy editováno 07.02.2018 09:07:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Sice to píšeš jako prdel, ale ono to bude asi co nevidět reálný jak znám Petra. Zase se zamiluje do nějakejch udělátek a hračiček na novým modelu a bude.
Už sem se zamiloval dávno jen teď musim poplatit a abgrejdnout ještě jiné věci
fsmoula píše: Nazdar bando co vy nato?. Sháním informace tak se pochlapte
Motor je držák, když koupíš novější kousek nebo nějaký s udělanými upgrady, tak už stačí pohlídat vcelku jednoduchou elektriku.
Oproti Corsaru chybí pár koní a přebývá pár cm zdvihu odpružení, oboje je na normální silnici přínosem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Casem to prodam a priste nebudu myslet prdeli.
Diky
kokonhead píše: DrDNA01> jo, tak to presne nekdo vyresil zpusobem 2, imo neblika a v mape by mel byt vypnuty. Necham tedy vyrobit 1 cerny nahradni a kaslu na to.
Casem to prodam a priste nebudu myslet prdeli.
Diky
No ono je to mozna i vyhoda. Mas na motorce o jedno kurvitko mene a v CR se stejne nikdo nebude obtezovat startovat pri kradezi motorku. Soupnou ji na dodavku a v garazi pak prehraji mapu, nebo vymeni jednotku. Takze cela saga imobilizeru na motorkach je spis k vzteku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja ti rozumim, jen to podle me nema smysl - rychlici nepotrebujou retro vzhled a hipsteri zas nepotřebuji 150koni...
V motorkach uz nehodlam delat kompromisy, sport na sport, stara motorka na kafickovani, ostrý enduro do lesa, motard na trat :) a TeLe na hraní - no takze mi jeste 2motorky chybi :(
Výjimky se najdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja ti rozumim, jen to podle me nema smysl - rychlici nepotrebujou retro vzhled a hipsteri zas nepotřebuji 150koni...
Ja si nemyslim ze mezi rychlikem a modernim vzhledem bude nejaka prima umera, treba ta nova kawa z900 je neco podobnyho a myslim ze to je povedenej stroj co bude mit uspech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.02.2018 08:02:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit. Mmt, z900 je manga... Co je to "retro" co je teď nový?
Naposledy editováno 08.02.2018 10:57:16