Díky za každý nápad, už si připadám jako pako - mám novou motku a neumím ji ani nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Doporučuju jiné svíčky.
milan1963 píše: I mně Jawa 650 studená chytá hůř. Mnohdy nechytla vůbec. Měl jsem svíčky NGK. Koupil jsem naše stříbrné Brisky a vše se o třídu zlepšilo. Nestane se, že by nechytla. Třeba musím déle mačkat startér, ale chytne. Teplá chytá hned.
Doporučuju jiné svíčky.
Právě, že mám s Briskama super zkušenosti!
Jeden čas(už je to dlouho-v 90´ )jsem měl stále problémy s NGK.Vždycky jich několik bylo vadných!!!Přešli jsme(bylo nás víc kamarádů se stejnou zkušeností)na Denso a byl klid.
Na několika autech jsme měli problémy s Boshkama a náhradou za Brisk super!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Nakonec jsem vyměnil svíčky za nové, dolil do nádrže 100oktanový benzín, a před prvním pokusem o start jsem nechal cca hodinku funět fén přímo na válce, takže jsem si ji nejdřív pěkně rozehřál. Pak stačilo vzít za startér a chytla na první pokus. Sice dlouho blafala na sytič, ale za deset minut se uklidnila a dal jsem prvních pár kilometrů na zkoušku, aby se prohřála pořádně.
Moc děkuju za všechny rady a doufám, že někomu dalšímu to spoustu starostí ušetří!
Edit: Po pěti hodinách ve vychladlé garáži už zase nechytá, ale už mě to tolik neděsí, prostě si v klidu počkám na příhodnější motorkářské počasí..
když jsem tohle řešil u malýho introše, tak jsem zjistil že je dost háklivej na stav baterky a VN části elektriky. Po výměně svíček, VN kabelů a fajfek to začalo chytat jak má, předtím to studený jen točilo motorem a sem tam trochu střelil jeden válec - teplý to bylo úplně v pohodě.
Baterka to samý, motor točí a zní to jako normálně, ale nechytne.
Samozřejmě předpokladem je funkční sytič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Zaměř se na ten sytič.Při studeným startu je opravdu třeba vytáhnout až na doraz a raději si to tam přidrž rukou.Na druhým konci těch lanek(už přímo v karburátorech jsou totiž vratný pružiny a ty mají snahu vrátit sytič zpět.Podrž to vytažený na max a bez přidávání plynu by to mělo čapnout(pokud je ovšem vše ostatní v pořádku,tak jak má být).
Naposledy editováno 19.02.2015 21:34:58
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
PS: Na obrázku je ta odklápěcí zarážka co jsem si udělal pro přidržení sytiče v té max.vytažený poloze.
Benzín obsahuje lehké podíly které zajišťují lepší zapálení směsi. Jsou to ale podíly, které se jako první odpařují a na jaře je z toho problém.
Dporučuji před prvním startem po zimě karebci vypustit a doplnit čerstvím benzinem ( já to dělal stříkačkou přes ty odkalováky).
Jinak zazimování se 100oktanovým benzinem není od věci, jak zde již někdo zmiňoval.
Jedné stopě zdar!
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Původní NGK svíčky vytaženy, očištěny, nahřáty a.....NIC!
Baterie dobita a překontrolována u odborníků-v pořádku!
Jelikož jsem nechtěl opakovat toto extempore vždy po delší odstávce, odmítl jsem koupit nové svíčky NGK!
Po super zkušenostech u aut jsem se zaměřil na české Brisk!
Na stránkách výrobce jsem našel osazovací tabulky a tam pro svůj Bandit 1200 svíčky BR 10S.Objednány-s velkými potížemi u výrobce a další den šok!Výrobce hlásí"Tyto svíčky nemáme!".
Pátrání na int.stránkách dopadlo úspěšně.Jeden z prodejců je měl .Objednány a dnes osazeny!Chytla téměř hned!
Ovšem běží a chcípá.Pokud dám pal.kohout na "PRI", tak bez problémů...Projeta.
Poté mi to bliklo a skutečně jsem našel vypadenou hadičku podtlaků...jak jsem tam cpal zpátky nádrž, tak se mi z karbce vyvlíkla.Dána zpět a šlape, jak švýc...japonská mašina!
Takže všem super sezonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
V přílohách je to nafocený
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Jo a ohledně studených startů a svíček. Napřed jsem používal NGK a ty stály úplně za prd, stačilo jedno až dvě ulití a byl s něma konec. Po sléze jsem zkoušel BRISK Super BR12YC-9 a ty byly určitě lepší než NGK, a měli šestihran na 16 klíč, což byla jejich výhoda, protože šli vyšroubovat klasickým prodlouženým ořechem z goly a cena je super. No a teď tam mám DENSO X24EPR-U9 (pač jak jsem měnil karbece, tak jsem přes zimu vytáhl i svíčky a někde sem ty BRISKy zašantročil a už nenašel) ty jsou taky v pohodě, ale jsou na 18 klíč, tudíž musí mít člověk trubkový klíč 18 jinak je nevytáhne (nebo ten origoš bazmek od Suzuki), koupil jsem je na zkoušku a zatím s nima jezdím, cena je taky dobrá, ale kdybych si kupoval svíčky znovu, tak asi zase BRISK, kvůli tomu šestihranu 16mm.
Ale pokud člověk ty svíčky uleje vícekrát po sobě, tak si myslím, že se pos..e každá svíčka, některá dřív a některá pozdějc, ale NGK ty fakt jsou na to hodně náchylný.
každé jaro stejné.
Ahoj, tak po delší době se sem vracím - po havárce byla Komtesa chvíli nepoužitelná, i do servisu "k lékaři" jsem ji musel poslat - ale ani on mi s původním problémem nepomohl, možná proto, že to nezlobí vždycky. Až po několika dnech jej napadla spásná myšlenka , vyšroubovat z fajfek odpory - a hle, projel jsem půl republiky a chytla vždycky jako z partesu!
Takže doporučuju vyzkoušet jako další možnost eliminace problému!
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
petr1989 píše: Jak dlouho jsi ji točil než si to vzdal a začal pátrat po příčině proč nechce naskočit? Ja v prosinci zkoušel startovat svého introše po tří měsíčním stání a musím říct že jsem na něm skoro vytřískal baterku.
Nevím jak má 800 řešené palivové čerpadlo, ale u 1400 je to třeba tak, že po delším stání startuješ bez vymáčklé spojky. Tím motor netočí, jen čerpadlo natlačí benzín do karburace. Pak spojku vymáčkneš a normálně nastartuješ. Pokud to tak není, je chyba ve spínači u spojky. Zkusit proklemovat a startovat, tím zjistíš zradu. Mový spínač je otázka 200 - 300,- kč.1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Naposledy editováno 06.01.2018 21:40:39
1 reakcí na tento příspěvek Studená - točí motorem, ale nenastartuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studená - točí motorem, ale nenastartuje
Naposledy editováno 17.02.2019 18:43:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |