1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
RadimGSXR píše: No něco se tam děje asi s elektrikou. Ale nevím zda je špatnej regulátor..stator nebo i čidlo teploty a nebo víčko na chladiči. Krom teploty mám.problem s praskáním pojistky atím že studená moto chytne hned ale po ohřátí se to chová jak vymlacená baterka-taky další moje téma .
Tohle mi SRAD dělá také. Nevím čím to je, tuším rámcově, že s teplotou někde vzrostl odpor, ale kde...? Za studena není problém, krásně otáčí startérem, chytne hned, vše v pořádku. Po jízdě, když zastavím, chcípnu motor a chci třeba za 30 vteřin zas jet, tak problém. Startér sotva otočí motorem. Nechám ji dvě-tři minuty vychladit a vše v pořádku, nastartuje. Ne nějak přeochotně, ale už nastartovat jde (opět, problém není v nechytání motoru, ale v tom, že s ním startér sotva otočí). Mimochodem jiný problém v elektrice nepozoruju, moto dobíjí, vše funguje. Teplota motoru také zcela v pořádku, za jízdy +- 85 stupňů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
petr.machy píše: Bludevil> Taky mi za tepla chytá hůř. Já jsem o teda příčítal tomu, že kroužky na pístech udělají za tepla věší kompresi a tak nějak je to zaplněný a utěsněný olejem, takže to chce větší kroutící moment startéru na dosažení požadovaných otáček startu. Ale tohle mě vlastně ani nenapadlo, dobrej námět na úvahu .
To bych rovnou vyloučil, to by bylo skokové zvýšení tlaků tak na dvojnásobek, což by měl motor už asi svou kariéru dávno za sebou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)