globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota
 
17.4.2008 v 10:11
Ahoj, mám dotaz, jaká je provozní teplota u týhle Suzuki. Běžně se při jízdě pohybuju kolem 100°C, a po městě to bez problému vyleze na 110°C což mi připadá hodně. Při kolika stupních má začít běžet ventilátor na chladiči? Mě se ani při těch 110 nezapl a dál už jsem to nechtěl zkoušet, protože bylo slyšet jak se tam ta kapalina vaří. Motorku mám asi tejden, tak zatim pořádně nevim co a jak, za každou radu budu vděčnej a omlouvám se za to, jestli už se to tu někdy řešilo, ale nic jsem nenašel, díky.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

4.1.2018 v 08:42 | Nahoru | #31

RadimGSXR píše: No něco se tam děje asi s elektrikou. Ale nevím zda je špatnej regulátor..stator nebo i čidlo teploty a nebo víčko na chladiči. Krom teploty mám.problem s praskáním pojistky atím že studená moto chytne hned ale po ohřátí se to chová jak vymlacená baterka-taky další moje téma .


Tohle mi SRAD dělá také. Nevím čím to je, tuším rámcově, že s teplotou někde vzrostl odpor, ale kde...? Za studena není problém, krásně otáčí startérem, chytne hned, vše v pořádku. Po jízdě, když zastavím, chcípnu motor a chci třeba za 30 vteřin zas jet, tak problém. Startér sotva otočí motorem. Nechám ji dvě-tři minuty vychladit a vše v pořádku, nastartuje. Ne nějak přeochotně, ale už nastartovat jde (opět, problém není v nechytání motoru, ale v tom, že s ním startér sotva otočí). Mimochodem jiný problém v elektrice nepozoruju, moto dobíjí, vše funguje. Teplota motoru také zcela v pořádku, za jízdy +- 85 stupňů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

4.1.2018 v 13:29 | Nahoru | #32
Bludevil> Taky mi za tepla chytá hůř. Já jsem o teda příčítal tomu, že kroužky na pístech udělají za tepla věší kompresi a tak nějak je to zaplněný a utěsněný olejem, takže to chce větší kroutící moment startéru na dosažení požadovaných otáček startu. Ale tohle mě vlastně ani nenapadlo, dobrej námět na úvahu .

(reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

5.1.2018 v 08:46 | Nahoru | #33

petr.machy píše: Bludevil> Taky mi za tepla chytá hůř. Já jsem o teda příčítal tomu, že kroužky na pístech udělají za tepla věší kompresi a tak nějak je to zaplněný a utěsněný olejem, takže to chce větší kroutící moment startéru na dosažení požadovaných otáček startu. Ale tohle mě vlastně ani nenapadlo, dobrej námět na úvahu .


To bych rovnou vyloučil, to by bylo skokové zvýšení tlaků tak na dvojnásobek, což by měl motor už asi svou kariéru dávno za sebou Tohle bude nějakej mizernej přechod, který se zahřeje a pak má odpor jak kráva.

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

16.1.2018 v 22:05 | Nahoru | #34
..Není divný že ty tři světlý cívky nemají vidět závity vinutí a místy je vidět holý drát?



Naposledy editováno 16.01.2018 22:26:09

GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.1.2018 v 09:27 | Nahoru | #35
Já bych to neřešil... Nejdůležitější jsou y hodnoty odporu jednotlivých vinutí a jestli to "nekostří". Tzn. z tohohle toho ti vychází kablík se třemi vodiči. Tam změříš odpor každého proti každému a mělo být řádově jednotky Ohmu. Dále každý vodič proti kostře a tam bys neměl naměřit žádný odpor (doufám, že se nepletu, kdyžtak mě někdo opraví, případně v manuálu je to znázorrněný). Já mám někde na půdě tenhle stator, tak ho můžu pro porovnání taky vyfotit. Ale nevim přesně, kdy se teď na chalupu dostanu.

(reakce na) GSX-R 750 srad 1997 provozní teplota

17.7.2018 v 09:06 | Nahoru | #36
Bubrak-ZX10R>
Take me to znepokojovalo, ale je pravda, ze ori pomale jizde treba na jednicku teplota vyroste pres 100° Ale pri tech zminovanych 107 ci 106 stupnich mi sepne ventilator a vse se zda OK. Take jsem si rikal, ze by bylo zdravejsi aby spinal na 90ti
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist