kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> tssss, mám ve sklepě 4 basičky
Chlape,drž se!!!Nevzdávej se!!!Vše se dá řešit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Například,že se to rozletí na trsátka - nesmysl,nebo srovnání s formulema - nesmysl,bo tam sou ty nosy dělaný uplně jinak,musej splňovat nárazový zkoušky.S tou destrukcí zároveň pohlcujou obrovskou energii.
Na trsátka se to rozletí za tím si stojím. protože je to voštinová konstrukce která je pevná jak sviň ale křehká.
Nárazový zkoušky musejí splňovat monokoky. Si to malinko pleteš kámo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> se s tím nějak poperu, půjdu do toho prsama
Tak hlavně bacha na prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Na trsátka se to rozletí za tím si stojím. protože je to voštinová konstrukce která je pevná jak sviň ale křehká.
Nárazový zkoušky musejí splňovat monokoky. Si to malinko pleteš kámo
Na trsátka si kámo psal v souvislosti se stračenovo klínem,kterej je z "plátna",takže blbost a ty čumáky kromě přítlaku nic nenesou a jsou voštinový právě kuli nárazu= pohlcení energie víš
1.40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: předek k monokoku který opravdu funguje jako deformační zóna
E1: a to "jen přítlak" je prdel protože ten jen přítlak je ve stovkách kil
E2: a trsátka z toho jsou
Naposledy editováno 21.12.2017 13:49:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty stovky kil sou pravda.Ve vysokejch rychlostech by vlastně ta formule mohla jet po stropě.
Když to veme stračena do ruky a flákne s tim vo zem,tak se to ale na žádný trsátka nerozletí,maximálně to odře,nebo napraskne,ale to jenom protože má ukrutnou sílu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: snad Strakoňova ozdoba není nosný prvek
Naposledy editováno 21.12.2017 16:41:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jasek píše: Tifone> a ty lodičky jak s nima kroužíte maj jaký složení....jestli to teda není tajná přísada zajišťující titul mistra světa.
každej má své na 100% správné složení ,ale nic není nezničitelné. zkoušelo a zkouši se všelijaká kombinace tkanin.nejčastěji se dává jako první vrstva skelná jemná potom buď samostatný uhlík a kevral a zase uhlík a zavřít sklem. většinou vše v provedení KEPR.U větších obsahů (moje parketa) se těch vrstev dává vícero.Na aktualní lodi mám karbonkevralovou tkaninu + kombinací uhlíku a skla. v 90% případů už se vakuuje a dopéká. Ale na autokláv máme asi tak 50let ztrátu (financujem ze svého)
Od té karbonkevralové už se ustupuje,protože ten vytvrzený karbon ,při nárazu prořeže ten kevral a tím vlastě ruší tu "neprůstřelnost".Lepší a samozřejmě dražší varianta je každý ten materiál ve své vrstvě. Voštinu jsme zatím dělali na menších lodích - příprava na samotný akt laminování je docela pakárna. protože to nejde moc tvarovat a musí se dělat střihy........Ale výsledek je super. Cena taky .