Edit: A při synchronizaci hned poznáš který válec to dělá, třeba to je jenom rozhozený
Naposledy editováno 13.12.2017 22:46:19
Svíčky jsou vyměněny, příští týden to dávám na podtlaky, nechám zkouknout ještě ty karbce, směs atd. Servisní manuál mám, ale takový ventily jsou vypodložkovaný ne? takže bez sady pdoložek toho doma moc nezmůžu. Jinak pokud sundám lištu s karbcema můžu něco podělat? Mám u motorek zkušenosti hlavně s 2T a většinu jednoválec.4T a čtyřválec mám porpvé, takže se nejdřív raději zeptám. Vím že na podtlaky potřebuju budíky, který nemám takže toho moc nezmůžu. jediný co jsem zjistil, že první válec měl svod o hodně chladnější než zbytek, ale po opětovném navrknutí byly teplý všechny stejně. Najeto má 59 a o historii toho moc nevím, můžou to dělat starý rozvody? Asi bude nejlepší to nejdřív všechno seřídit a pak kdyžtak řešit co dál že?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki srad 600 problém na volnoběh
Sehnal jsem tedy zdrave ventily a nechal je zabrousit na puvodni sedla v hlave (ty jsou z tak tvrdeho materialu, ze byly netknuty). Tohle reseni mi zatim vydrzelo doted a vic nez 10000km jsem zatim na vule nemusel sahnout.
Jo a taky jeden karbec mel spatne poskladany system volnobehu. Musi to byt sesazeno v poradi 1.sroubek,2.pruzinka,3.podlozka a 4. tesnici o krouzek.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki srad 600 problém na volnoběh
Kdybys potřeboval na vyzkoušení ty vysokonapěťový cívky, ty se mi někde váli doma (neorigo od Ignitechu), na vyzkoušení ti jí klidně pošlu.
Jinak si přesně pamatuju, jak se mi to chovalo. Buď to bylo ve vysokých nebo v nízkých otáčkách, nebo to houpalo. Během vyjížďky jsem to kolikrát na křižovatce šteloval tím kolečkem u expanzky, ale dělalo si to co chtělo. Jo a taky jsem měl v airboxu naflusáno víc benzínu, než bylo zdrávo. Prostě to foukalo zpět do airboxu a kdoví co všechno tim bylo následně rozhašeno, možná proto to tak haprovalo naprosto náhodně na ten volnoběh. Myslim, že bys tu případnou ztrátu komprese měl celkem spolehlivě poznat pouhým točením startérem, dělalo to zvuk něco jako vu-vu-vuuu-vu-vu-vu-vuuu-vu... a ještě spolehlivěji měřákem komprese .
A nakonec ani to sundání hlavy nebylo tak hrozný. Dokonce jsem tam nechal původní těsnění pod hlavou a funguje doteď.
Ale jak jsem psal už dřív, snad to bude jen banalita a sundání hlavy je až to poslední .
Naposledy editováno 15.12.2017 08:21:52
Stechy643 píše: Dobře, tak to sundám, nechám vyčistit ultrazvukem, všechno nastavíme a uvidí se. Jinak k tomu výkonu, co jsme četl tak rok 1997 měl nižší výkon a od 98 už měl mít 81, tak jen jestli se to lišilo typem motoru nebo pouze osazením sání atd. Jinak zatím díky, během příštího týdne to okoukneme a dám vědět. Je teda pravda, že v otáčkách to jde normálně.
N714 je už novější typ. Starší byl tuším N716...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki srad 600 problém na volnoběh
Civka dokaze byt taky peknej previt, ale ta by ti odstavila v pripade poruchy vzdy dvojici valcu a to uz je neomylne poznatelnej zvuk. V tvym pripade byc hadal nejvic ten ucpanej kanalek volnobehu, nebo netesnici jehlovy ventil u plovaku.
Taky jsem jednou zazil, ze byla zpuchrela a praskla hadicka podtlaku k palivovemu kohoutu, takze nejen ze si to zcela nahodne prisavalo falesnej vzduch, ale jeste to taky poradne neotevrelo kohout paliva.
Ten jehlovej ventil karbu je to, co je ovládaný plovákem, takovej váleček se špičkou na konci a je na tom nasazená takovej gumovej bazmek. Myslim si,že nejčastější příčinou nefunkčnosti jehl. ventilu je nečistota. Ještě jsem snad neviděl, že by byl vymačkanej. zkus si změřit hladiny. Já jsem si dal karby do svěráku, ve stejné poloze jako jsou na moto a ze zhora jsem lil trychtýřem benzín. Z odkalovacího kanálku karbu jsem dal průhlednou hadičku a ta mi ukázala hladinu. Správnou hodnotu si najdeš v manuálu. Tohle je ze 750, ale princip je stejnej. Kdyby se hladina v hadičce zvyšovala, je jasný že ti t netěsní. Když bude hladina jiná než má, tak opatrným ohýbáním plíšku na plováku to seřídíš do správný hodnoty.
A k těm cívkám, na sekundární straně cívky (strana vysokého napětí) jsou dva vývody na VN kabely. Když na ně šáhneš Ohm Metrem, naměříš na Primární straně jednotky Ohmu cca 3 Ohmy Odpor a na sekundární straně cca 35kiloOhm odpor. Svíčky jsou řazeny do série pro dvojice válců 1-4 a 2-3.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki srad 600 problém na volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki srad 600 problém na volnoběh
Jinak bylo to rozhozený dost, byl ovidět že ten první válec je fakt uplně mimo ostatních. Po seřízení líp chytá, i za tepla. Jde neskutečně do otáček, předtím jsem si myslel, že jde rychle, oproti tomuhle šla pomalu. A pokud to máš starší karbcový CBR, tak známý ho má taky, takový ten model s dírkama v masce a po delším stání mu to chytne na dva, pak na tři a po chvíli se přidá i ten čtvrtej. Říkal, že to může být cokoli, od podtlaků po hladinu nebo ventil v krbcích...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 | Strom96 | 70 | 27.8.2024 v 15:29 raidercz |
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 | borec638 | 7 | 27.8.2024 v 14:02 Milos1 |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |