Resi se tu politika, rodina a spolecnost obecne castejs nez motorky. Tak tady davam jednoho blazna, kerej si rika Murtanio a svoji R6 ma fakt pekne v pazourach. Porsche, Ferrari atd. polyka ke svacine a vubec se toho neboji.
Docela neprijemnej moment napr. v case 4.43
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
E:
Sleeper> ja tam praveze traťáku moc nevidel, to kdyz koukam na videa treba z Brna tak stojej v kazdy zatacce.. ale tohle ma 22km to je jasny, no..
Naposledy editováno 13.12.2017 12:33:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife
Sleeper: hele tak je jasny, ze se vic vyblbnes v moste, mejte, sosne... Za zlomek ceny, ale pro me je severni smycka takova meka petrolheadu, jde o tu atmosferu, videt/slyset ty kary na parkovisti nebo benzince, nebo i pokec s podobnejma magorama...
Tadaaa prave pristalo v mejlu, ze volant uz je na ceste (puvodne mel byt az koncem mesice) ... Kdybyste vedel nekdo o slusne skorepinove sedacce (klidne ze zavodaku s proslou homologaci) tak dejte vedet...
kerut píše: assassin> takze je to alespon hlidany aby tam nekde treba nevbehl najekaj magor (houbar, maminka s kocarkem..) - tak aspon tak.. ono to z tech videji vypada jak pise Rutan fakt docela punkove
E:
Sleeper> ja tam praveze traťáku moc nevidel, to kdyz koukam na videa treba z Brna tak stojej v kazdy zatacce.. ale tohle ma 22km to je jasny, no..
Občas tam skočí nějaká ta srnka
assassin píše: Kerut: jo je tam personalu (trataku) celkem dost, pristup na trat je taky docela slusne zamezen. Je to docela dobre organizovany - ikdyz to neni vrchol bezpecnosti, jak trat sama o sobe tak pomerne hustej provoz + mix ruzne vykonne techniky a ruzne schopnych pilotu. A magori co to jedou pod 8 dohromady s lidma co se nepriblizi deseti...
Sleeper: hele tak je jasny, ze se vic vyblbnes v moste, mejte, sosne... Za zlomek ceny, ale pro me je severni smycka takova meka petrolheadu, jde o tu atmosferu, videt/slyset ty kary na parkovisti nebo benzince, nebo i pokec s podobnejma magorama...
Tadaaa prave pristalo v mejlu, ze volant uz je na ceste (puvodne mel byt az koncem mesice) ... Kdybyste vedel nekdo o slusne skorepinove sedacce (klidne ze zavodaku s proslou homologaci) tak dejte vedet...
Zeptej se speedyho, jestli nemá něco na půdě
1 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife
Docela zajimavy vlakno mel na nekterym autickarskym webu jeden severan co se zblaznil do severni smycky a koupil kvuli tomu auto a postupne ho komplet prestavel na Ring toy - RNGTOY znacka - e30 m3 , engine swap za m3 z e36 s kompresorem... a postupne se dostaval az tusim nekam k 7:xx
Edit: https://www.pistonh...g/topic.asp?t=477949
Naposledy editováno 13.12.2017 14:29:05
assassin píše:
Sleeper: hele tak je jasny, ze se vic vyblbnes v moste, mejte, sosne... Za zlomek ceny, ale pro me je severni smycka takova meka petrolheadu, jde o tu atmosferu, videt/slyset ty kary na parkovisti nebo benzince, nebo i pokec s podobnejma magorama...
Ja to chapu, jak jsem psal, je to legendarni okruh, ale radeji bych (v aute) jezdil mokry Most, nez mokrou smycku.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Znamej tam byl s focusem st, zazitek asi dobrej, ale i sportovnejsi auta hned uvaris na olej a na brzdy. Napr. v Brne das 3 kola, nez budes muset zacit chladit motor, brzdy a gumy. Nekam na trat se pujdu sklouznout, ale urcite za mokra a rovinky hrotit nebudu, proste jen pekny slajdy.
Na motorku bude smycka dost slozita na nauceni, v nejakym rozhovoru (mozna, ze to bylo na top gearu) rikali bajkeri, ze tak 50-70 kol, nez se zacnes poradne chytat a docela tomu verim, ze se to na motorce za vikend nenaucis.
V aute prestrat najezd muzes, ale na moto, jak jsi moc dlouhej, neudelas nic a tady to bude fakt bolet.
Kdyby ta smycka aspon nebyla tak daleko, takhle mi to pro ten pocit, nejaky fotky, moc nestoji.
Treba volny v Brne. Jezdi tam spousty nezkusenych jezdcu, kteri jsou okoli fakt nebezpecny a jdou tam s tim, ze se chteji svezt na stejne trati jako Rossi a nebo sami sobe dokazi, ze tu jednu jizdu na okruhu zvladnou. A takovi lidi jsou fakt voser.
Na rovince, kde jede zx10 290 tacho oni jedou (stoji) neco pres kilo a pak nasledne zatacku krizuji. Takove veci se stat v Nemecku, si myslim, nemuzou.
kerut píše:
E:
Sleeper> ja tam praveze traťáku moc nevidel, to kdyz koukam na videa treba z Brna tak stojej v kazdy zatacce.. ale tohle ma 22km to je jasny, no..
Oni tam jsou, jen na tech on boardech nejdou videt. Mam pocit, ze v kazde ostre zatacce maji stanoviste.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Gahan37> tak kdybych na ni nesedel ja, asi by to projet i slo, neco malo pres 200 to (prej) jezdi i takhle nakraceny (-1/+3), a tech vylozene dlouhejch rovin kde jedou desitky vterin fakt na maximalce tam zas tolika neni jako treba na MANu .. to je teprve palba, kolem tech anglickejch zidek, plutku, a mihajicich se stromu..
E: hele jde to i na ninje 300 (a podle prezdivky je to ten samej typek co v uvodu.) dava to o neco pomaleji, pravda, ..ale rekl bych ze si to i tak docela uziva
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Rogerer> ta chtela tutove skocit na kapotu uz tomu prvnimu ale o peknej kus to nestihla
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 13.12.2017 21:38:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
_zdenda_ píše: Na moto mi to připadá moc velký okruh, ale kouká se na to pěkně. Ale na tohle to nemá
- pěkně s tím volantem škube
kerut píše:
E: hele jde to i na ninje 300 (a podle prezdivky je to ten samej typek co v uvodu.) dava to o neco pomaleji, pravda, ..ale rekl bych ze si to i tak docela uziva
9:25, hodne dobrej cas na ninju300.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Tahle motorka je sice hodne hrava na preklapeni do zatacek, ale s kolenem jde na zem hned i stupacka a navic brzdy jsou, asi pro abs, hodne gumove. Ta motorka me velmi mile prekvapila, ale je na ni poznat, ze nema "zavodni" komponenty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
GL1 píše: - pěkně s tím volantem škube
To je moc pekna jizda, skoda te stare videodokumentace. Se starou 911 to musi byt jizda a evidentne je.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
2 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife
respektive to auto ma spoustu trakce a stabilitu do okamziku kdy zjistis, ze jsi dlouhej a pustis plyn, v tu chvili se zadek utrhne a sbohem...
ostatne tohle uz ani nemuze nosit ofiko nazev porsche - ale jmeno sveho upravce (jako treba brabus, alpina apod) RUF CTR "yellowbird"
Naposledy editováno 14.12.2017 14:54:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
assassin píše: sleeper:
respektive to auto ma spoustu trakce a stabilitu do okamziku kdy zjistis, ze jsi dlouhej a pustis plyn, v tu chvili se zadek utrhne a sbohem...
Tohle co pises ale plati pro 4kolky, tam jak v krizi pustis plyn, jsi uplne v p.ci. U zadokolky se slape na spojku...
Nevim, samo jsme ty auta neridili, ale porad je to sportovni sportovni, tvrdej, podvozek s kratkym rozvorem, a tak si nemyslim, ze to bude nejak extra slozity na ovladani.
Ano turbo muze byt problem v prechodu na stredni otacky, ale od stredu nahoru ani ne...
assassin píše: respektive to auto ma spoustu trakce a stabilitu do okamziku kdy zjistis, ze jsi dlouhej a pustis plyn, v tu chvili se zadek utrhne a sbohem...
nejsem autista (BTW 4x4 sem ridil akorat v lese, a tam je celkem fuk jestli poustim nebo pridanym, stejne to fut nekam utika
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
jsem to nasel
1 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife
kerut: u motorek jde o smyk zadniho kola v dusledku velkeho brzdneho momentu motoru ... tady jde o uplne neco jineho... o "weight transfer" ve chvili kdy uberes plyn. auto co ma vetsinu hmotnosti za zadni napravou (stary porsche je papirak, vepredu neni skoro nic) tzn tady "antihopp" nema zadnej smysl...
1 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
kerut píše: assassin> jo takhle, no ja si prave rikal ze je divny ze by byl "zadni nahon" sam o sobe tak nesikovnej kdyz to maji i F1.. ale chapu.. ty formule maji motor a cloveka (tj. nejtezsi casti celyho auta) prakticky "uprostred" to jo no..
jj to je ten rozdil v umisteni motoru pred a za zadni napravou. v te dobe to byl u 911 docela problem, ziskala pomerne dost vykonu (treba u prvnich modelu turbo) a amici si zacali hromadne rozbijet drzky, u porsche dosli k nazoru, ze je to "spatna" koncepce a zacali od nuly designovat nastupce - moji oblibenou 928 - to byla revoluce, vodou chlazenej V8 vpredu, transaxle (prevodovka vzadu) .. dvojity lichobezniky vpredu, specialni viceprvkova (pasivne zatacejici) naprava vzadu. kult 911 uz byl v te dobe ale moc silnej a v porovnani se spartanskou a lehouckou 911 tezka 928 neziskala priznivce... tak holt porsche muselo tu "spatnou" koncepci "vylepsit" a delaji to tak doted. presto, ze je to pomerne "nestastne" technicke reseni, tak jejich auta drti konkurenci... ale neni to tou koncepci, to by ji nepouzivali temer sami
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 14.12.2017 18:18:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife
assassin píše: sleeper: ono nejde o tu zadokolku, ale o ten motor za zadni napravou. vzduchem chlazena 911 se chova opravdu vyrazne jinak nez "klasicka zadokolka" s motorem vpredu...
To co pises, mi moc smysl nedava, ale treba se mylim. Zadokolka s motorem nad zadni napravou preci bude mit po ubrani plynu mensi tendenci jit do pretaciveho smyku, nez zadokolka s motorem vpredu.
Jak rikam, 911 z 80. let jsme neridili, tak o tom muzeme leda tak polemizovat.
Na rizeni auta (a i motorky) jsem si docela jistej...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |