bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pekelník s R6 na Nordschleife
12.12.2017 v 18:25
Nejak to tady na M.cz upada s podobnym zamerenim. Kde sou ty nekonecny diskuze auto vs moto, hadky a moralizovani pod videem naky palby v provozu apod...
Resi se tu politika, rodina a spolecnost obecne castejs nez motorky. Tak tady davam jednoho blazna, kerej si rika Murtanio a svoji R6 ma fakt pekne v pazourach. Porsche, Ferrari atd. polyka ke svacine a vubec se toho neboji.

Docela neprijemnej moment napr. v case 4.43


3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 12:31 | Nahoru | #31
assassin> takze je to alespon hlidany aby tam nekde treba nevbehl najekaj magor (houbar, maminka s kocarkem..) - tak aspon tak.. ono to z tech videji vypada jak pise Rutan fakt docela punkove

E:
Sleeper> ja tam praveze traťáku moc nevidel, to kdyz koukam na videa treba z Brna tak stojej v kazdy zatacce.. ale tohle ma 22km to je jasny, no..

Naposledy editováno 13.12.2017 12:33:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 12:53 | Nahoru | #32
kerut> To by jsi si na NC30 moc neuzil

2 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 13:20 | Nahoru | #33
Kerut: jo je tam personalu (trataku) celkem dost, pristup na trat je taky docela slusne zamezen. Je to docela dobre organizovany - ikdyz to neni vrchol bezpecnosti, jak trat sama o sobe tak pomerne hustej provoz + mix ruzne vykonne techniky a ruzne schopnych pilotu. A magori co to jedou pod 8 dohromady s lidma co se nepriblizi deseti...

Sleeper: hele tak je jasny, ze se vic vyblbnes v moste, mejte, sosne... Za zlomek ceny, ale pro me je severni smycka takova meka petrolheadu, jde o tu atmosferu, videt/slyset ty kary na parkovisti nebo benzince, nebo i pokec s podobnejma magorama...

Tadaaa prave pristalo v mejlu, ze volant uz je na ceste (puvodne mel byt az koncem mesice) ... Kdybyste vedel nekdo o slusne skorepinove sedacce (klidne ze zavodaku s proslou homologaci) tak dejte vedet...

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 13:21 | Nahoru | #34

kerut píše: assassin> takze je to alespon hlidany aby tam nekde treba nevbehl najekaj magor (houbar, maminka s kocarkem..) - tak aspon tak.. ono to z tech videji vypada jak pise Rutan fakt docela punkove

E:
Sleeper> ja tam praveze traťáku moc nevidel, to kdyz koukam na videa treba z Brna tak stojej v kazdy zatacce.. ale tohle ma 22km to je jasny, no..



Občas tam skočí nějaká ta srnka

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 13:30 | Nahoru | #35
Gahan37> ale tak ja myslim ze ano, teda az na tech par rovnejsich useku...
A ten moturek by asi dostal trochu zabrat...

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 13:41 | Nahoru | #36

assassin píše: Kerut: jo je tam personalu (trataku) celkem dost, pristup na trat je taky docela slusne zamezen. Je to docela dobre organizovany - ikdyz to neni vrchol bezpecnosti, jak trat sama o sobe tak pomerne hustej provoz + mix ruzne vykonne techniky a ruzne schopnych pilotu. A magori co to jedou pod 8 dohromady s lidma co se nepriblizi deseti...

Sleeper: hele tak je jasny, ze se vic vyblbnes v moste, mejte, sosne... Za zlomek ceny, ale pro me je severni smycka takova meka petrolheadu, jde o tu atmosferu, videt/slyset ty kary na parkovisti nebo benzince, nebo i pokec s podobnejma magorama...

Tadaaa prave pristalo v mejlu, ze volant uz je na ceste (puvodne mel byt az koncem mesice) ... Kdybyste vedel nekdo o slusne skorepinove sedacce (klidne ze zavodaku s proslou homologaci) tak dejte vedet...



Zeptej se speedyho, jestli nemá něco na půdě

1 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 13:47 | Nahoru | #37
Fizzer: to je fakt, ten by mohl mit, diky

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 14:07 | Nahoru | #38
Já když čtu "Nordschleife" a vidím odtamtud videa, vždycky si vzpomenu na tu Sabine Nevímjakou, která tam v Top Gearu drtila mrdaly ve sportovních autech a na mašinách za volantem Fordu Tranzit Omluvou jim budiž, že ona to tam má ve všem možném najeté fakt festovně.

1 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 14:09 | Nahoru | #39
Sabine Schmitz - jezdi tam jako jedna z ridicu ring taxi, takze okdrouzeno tam ma fakt dost

Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 14:12 | Nahoru | #40
Tyvole srnka ve videu a hned se tu objevi Fizzer to nemuze bejt nahoda!

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 14:14 | Nahoru | #41
assassin> jj , taky má i nějaký traťový rekordy , myslím že s M5 vozí lidi

Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 14:26 | Nahoru | #42
Jj jako ringtaxi jezdi M5ky
Docela zajimavy vlakno mel na nekterym autickarskym webu jeden severan co se zblaznil do severni smycky a koupil kvuli tomu auto a postupne ho komplet prestavel na Ring toy - RNGTOY znacka - e30 m3 , engine swap za m3 z e36 s kompresorem... a postupne se dostaval az tusim nekam k 7:xx

Edit: https://www.pistonh...g/topic.asp?t=477949

Naposledy editováno 13.12.2017 14:29:05

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 20:03 | Nahoru | #43

assassin píše:

Sleeper: hele tak je jasny, ze se vic vyblbnes v moste, mejte, sosne... Za zlomek ceny, ale pro me je severni smycka takova meka petrolheadu, jde o tu atmosferu, videt/slyset ty kary na parkovisti nebo benzince, nebo i pokec s podobnejma magorama...



Ja to chapu, jak jsem psal, je to legendarni okruh, ale radeji bych (v aute) jezdil mokry Most, nez mokrou smycku.

Znamej tam byl s focusem st, zazitek asi dobrej, ale i sportovnejsi auta hned uvaris na olej a na brzdy. Napr. v Brne das 3 kola, nez budes muset zacit chladit motor, brzdy a gumy. Nekam na trat se pujdu sklouznout, ale urcite za mokra a rovinky hrotit nebudu, proste jen pekny slajdy.

Na motorku bude smycka dost slozita na nauceni, v nejakym rozhovoru (mozna, ze to bylo na top gearu) rikali bajkeri, ze tak 50-70 kol, nez se zacnes poradne chytat a docela tomu verim, ze se to na motorce za vikend nenaucis.
V aute prestrat najezd muzes, ale na moto, jak jsi moc dlouhej, neudelas nic a tady to bude fakt bolet.

Kdyby ta smycka aspon nebyla tak daleko, takhle mi to pro ten pocit, nejaky fotky, moc nestoji.

Treba volny v Brne. Jezdi tam spousty nezkusenych jezdcu, kteri jsou okoli fakt nebezpecny a jdou tam s tim, ze se chteji svezt na stejne trati jako Rossi a nebo sami sobe dokazi, ze tu jednu jizdu na okruhu zvladnou. A takovi lidi jsou fakt voser.
Na rovince, kde jede zx10 290 tacho oni jedou (stoji) neco pres kilo a pak nasledne zatacku krizuji. Takove veci se stat v Nemecku, si myslim, nemuzou.

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 20:05 | Nahoru | #44

kerut píše:
E:
Sleeper> ja tam praveze traťáku moc nevidel, to kdyz koukam na videa treba z Brna tak stojej v kazdy zatacce.. ale tohle ma 22km to je jasny, no..



Oni tam jsou, jen na tech on boardech nejdou videt. Mam pocit, ze v kazde ostre zatacce maji stanoviste.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 20:56 | Nahoru | #45
Assasin, Sleeper> jj, asi jo, ono to zdani klame.. jak je clovek zmlsanej tema zaberama z motogp tak tohle vypada na prvni pohled trochu jak opustena dalnice na konci sveta

Gahan37> tak kdybych na ni nesedel ja, asi by to projet i slo, neco malo pres 200 to (prej) jezdi i takhle nakraceny (-1/+3), a tech vylozene dlouhejch rovin kde jedou desitky vterin fakt na maximalce tam zas tolika neni jako treba na MANu .. to je teprve palba, kolem tech anglickejch zidek, plutku, a mihajicich se stromu..


E: hele jde to i na ninje 300 (a podle prezdivky je to ten samej typek co v uvodu.) dava to o neco pomaleji, pravda, ..ale rekl bych ze si to i tak docela uziva

Rogerer> ta chtela tutove skocit na kapotu uz tomu prvnimu ale o peknej kus to nestihla

Naposledy editováno 13.12.2017 21:38:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

13.12.2017 v 22:33 | Nahoru | #46

_zdenda_ píše: Na moto mi to připadá moc velký okruh, ale kouká se na to pěkně. Ale na tohle to nemá



- pěkně s tím volantem škube

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 07:03 | Nahoru | #47

kerut píše:

E: hele jde to i na ninje 300 (a podle prezdivky je to ten samej typek co v uvodu.) dava to o neco pomaleji, pravda, ..ale rekl bych ze si to i tak docela uziva



9:25, hodne dobrej cas na ninju300.
Tahle motorka je sice hodne hrava na preklapeni do zatacek, ale s kolenem jde na zem hned i stupacka a navic brzdy jsou, asi pro abs, hodne gumove. Ta motorka me velmi mile prekvapila, ale je na ni poznat, ze nema "zavodni" komponenty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 07:04 | Nahoru | #48

GL1 píše: - pěkně s tím volantem škube



To je moc pekna jizda, skoda te stare videodokumentace. Se starou 911 to musi byt jizda a evidentne je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 12:47 | Nahoru | #49
SLEEPER> To není "jen" stará 911 - to je odlehčená oturbená potvora s jiným podovzkem co má snad 500 koní

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 13:06 | Nahoru | #50

Babicka33 píše: Z mého pohledu čoprbuzny byla celá ta jízda jeden nepříjemnej moment .
Ale klobouk dolů před pánem ...

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 14:20 | Nahoru | #51

_zdenda_ píše: SLEEPER> To není "jen" stará 911 - to je odlehčená oturbená potvora s jiným podovzkem co má snad 500 koní



A ja si rikal, jak to, ze jde porschak porad bokem, kdyz jsou znami svoji genialitou podvozku.

2 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 14:52 | Nahoru | #52
sleeper: no zrovna tyhle starsi generace diky sve koncepci "potrestaly" docela dost ridicu a spoustu z nich i smrti. jezdit dverma napred v tomhle aute neni vubec easy a rekl bych ze zakladu tohodle auta - seriove carrera turbo se rikalo widowmaker...

respektive to auto ma spoustu trakce a stabilitu do okamziku kdy zjistis, ze jsi dlouhej a pustis plyn, v tu chvili se zadek utrhne a sbohem...

ostatne tohle uz ani nemuze nosit ofiko nazev porsche - ale jmeno sveho upravce (jako treba brabus, alpina apod) RUF CTR "yellowbird"

Naposledy editováno 14.12.2017 14:54:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 16:15 | Nahoru | #53

assassin píše: sleeper:

respektive to auto ma spoustu trakce a stabilitu do okamziku kdy zjistis, ze jsi dlouhej a pustis plyn, v tu chvili se zadek utrhne a sbohem...



Tohle co pises ale plati pro 4kolky, tam jak v krizi pustis plyn, jsi uplne v p.ci. U zadokolky se slape na spojku...

Nevim, samo jsme ty auta neridili, ale porad je to sportovni sportovni, tvrdej, podvozek s kratkym rozvorem, a tak si nemyslim, ze to bude nejak extra slozity na ovladani.
Ano turbo muze byt problem v prechodu na stredni otacky, ale od stredu nahoru ani ne...

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 16:37 | Nahoru | #54

assassin píše: respektive to auto ma spoustu trakce a stabilitu do okamziku kdy zjistis, ze jsi dlouhej a pustis plyn, v tu chvili se zadek utrhne a sbohem...



nejsem autista (BTW 4x4 sem ridil akorat v lese, a tam je celkem fuk jestli poustim nebo pridanym, stejne to fut nekam utika ) ale neni to co popisujes prakticky to samy jako u motorek s malym poctem + velkym objemem valcu ? tj prakticky me napada i stejny reseni problemu: antihop + vysokej volnobeh ...to jen tak uvazuju nahlas, koncepci nahonu v zadu maji vsechny formulovy tridy zejo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 17:08 | Nahoru | #55
SLEEPER> co jsem koukal nejakej on board stary audi quattro tak tam musel brzdit levou nohou aby vubec zatoci, audi je extrem s tim motorem vepredu ale u ostatnich ctyrkol je to jinak?
jsem to nasel

1 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 17:30 | Nahoru | #56
sleeper: ono nejde o tu zadokolku, ale o ten motor za zadni napravou. vzduchem chlazena 911 se chova opravdu vyrazne jinak nez "klasicka zadokolka" s motorem vpredu...

kerut: u motorek jde o smyk zadniho kola v dusledku velkeho brzdneho momentu motoru ... tady jde o uplne neco jineho... o "weight transfer" ve chvili kdy uberes plyn. auto co ma vetsinu hmotnosti za zadni napravou (stary porsche je papirak, vepredu neni skoro nic) tzn tady "antihopp" nema zadnej smysl...

1 reakcí na tento příspěvek Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 17:34 | Nahoru | #57
WHTRDR: zavodni auta a vubec cele jejich nastaveni... docela obsahla diskuze. pokud mas 4x4 nastavene pro max trakci a aby te predek tahal ze smyku, nechce se tomu moc zatocit, proto slape do plynu brzdu, tim udela z 4x4 zadokolku (zjednodusene) a auto zatoci ochotneji... dnes tohle cele jde zaridit elektronikou + aktivnimi diffy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 17:46 | Nahoru | #58
assassin> jo takhle, no ja si prave rikal ze je divny ze by byl "zadni nahon" sam o sobe tak nesikovnej kdyz to maji i F1.. ale chapu.. ty formule maji motor a cloveka (tj. nejtezsi casti celyho auta) prakticky "uprostred" to jo no..

(reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 18:18 | Nahoru | #59

kerut píše: assassin> jo takhle, no ja si prave rikal ze je divny ze by byl "zadni nahon" sam o sobe tak nesikovnej kdyz to maji i F1.. ale chapu.. ty formule maji motor a cloveka (tj. nejtezsi casti celyho auta) prakticky "uprostred" to jo no..



jj to je ten rozdil v umisteni motoru pred a za zadni napravou. v te dobe to byl u 911 docela problem, ziskala pomerne dost vykonu (treba u prvnich modelu turbo) a amici si zacali hromadne rozbijet drzky, u porsche dosli k nazoru, ze je to "spatna" koncepce a zacali od nuly designovat nastupce - moji oblibenou 928 - to byla revoluce, vodou chlazenej V8 vpredu, transaxle (prevodovka vzadu) .. dvojity lichobezniky vpredu, specialni viceprvkova (pasivne zatacejici) naprava vzadu. kult 911 uz byl v te dobe ale moc silnej a v porovnani se spartanskou a lehouckou 911 tezka 928 neziskala priznivce... tak holt porsche muselo tu "spatnou" koncepci "vylepsit" a delaji to tak doted. presto, ze je to pomerne "nestastne" technicke reseni, tak jejich auta drti konkurenci... ale neni to tou koncepci, to by ji nepouzivali temer sami

Naposledy editováno 14.12.2017 18:18:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pekelník s R6 na Nordschleife

14.12.2017 v 18:20 | Nahoru | #60

assassin píše: sleeper: ono nejde o tu zadokolku, ale o ten motor za zadni napravou. vzduchem chlazena 911 se chova opravdu vyrazne jinak nez "klasicka zadokolka" s motorem vpredu...



To co pises, mi moc smysl nedava, ale treba se mylim. Zadokolka s motorem nad zadni napravou preci bude mit po ubrani plynu mensi tendenci jit do pretaciveho smyku, nez zadokolka s motorem vpredu.
Jak rikam, 911 z 80. let jsme neridili, tak o tom muzeme leda tak polemizovat.

Na rizeni auta (a i motorky) jsem si docela jistej...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0
Yamaha R6 chcípá Yamaha YZF-R6 LukeyR6 7 11.10.2023 v 17:47 LukeyR6
R6 2002 25kW, A2 Yamaha YZF-R6 Dandos489 4 13.9.2023 v 06:57 ja1


TOPlist