Mám cca 1000km po výměně oleje (celkem najeto 27.000) a zatuhla mi řadička a nevrací se sama do střední polohy. Když chci přeřadit, musím jí nohou vrátit do střední polohy a pak zařadit jde. Táhlo, promazaní, atd v pořádku.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?
díky
Láďa
1 reakcí na tento příspěvek Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
Ale věřím že v DK moto se budou dušovat že o ničem nevědí a že to máš vykešovat
Díl číslo 12
Stojí 3 USD, kdyby ti to v Triumphu neopravil v rámci svolávačky
Naposledy editováno 07.04.2014 18:45:53
1 reakcí na tento příspěvek Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
Seikos: máš s nima nějakou svojí zkušenost? Myšleno přímo svou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
mateSAS píše: Tiger: a motorku máš ještě v záruce, nebo už je po?
Seikos: máš s nima nějakou svojí zkušenost? Myšleno přímo svou?
Naposledy editováno 08.04.2014 10:14:41
seikos píše: Svou osobní ne. Jen kamaráda nevybíravě vypoklonkovali s Thunderbirdem v záruce. Že nemá motorku od nich a ať si řeší záruku kde chce, někde jinde. Zbytečně se dovolával na to, že mu Trumpeta přislíbila celosvětovou záruku. Od té doby jezdí do Drážďan a chrochtá si spokojeností (motorka je dovoz nového kusu z Anglie). V Drážďanech ochota a pohoda.
DK Racing - klasika jejich profesionalniho chovani!!! Duvod jak se ke mne choval DK Racing byl i jeden z duvodu proc jsem si XCecko nekoupil...
1 reakcí na tento příspěvek Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
To ti ho odmítli prodat, či co? Výkřik bez vysvětlení je tak nějak o ničem, chtělo by to upřesnit. A jestli je to klasika?
Moje zkušenost je taková, že jsem přijel po otvíračce, ukázal jsem na streeta, řek TOHO CHCI a po pár hod. jsem s veškerejma dokladama odjížděl po ose k domovu. Takže max. spokojenost při nákupu i s veškerým následujícím jednáním, servis, dodávka příslušenství atd.
Tímto nechci někoho napadat, ale nic není černobílé. Takže s tou KLASIKOU bych to neviděl tak zle.
Hlavně kolama dolu, zdar.
koupi píše: Jenik789
To ti ho odmítli prodat, či co? Výkřik bez vysvětlení je tak nějak o ničem, chtělo by to upřesnit. A jestli je to klasika?
Moje zkušenost je taková, že jsem přijel po otvíračce, ukázal jsem na streeta, řek TOHO CHCI a po pár hod. jsem s veškerejma dokladama odjížděl po ose k domovu. Takže max. spokojenost při nákupu i s veškerým následujícím jednáním, servis, dodávka příslušenství atd.
Tímto nechci někoho napadat, ale nic není černobílé. Takže s tou KLASIKOU bych to neviděl tak zle.
Hlavně kolama dolu, zdar.
Zkus si něco nekoupit primo u nich, ale uplatňovat záruku Triumph a uvidíš.
Pro opravu řazení u Tiger 800xc je opravdu svolávačka, v rámci které se bezplatně vyměňují následující díly:
1 x T1193333 Spring, Gear Change Return
1 x T1260141 Gasket, Clutch Cover
1 x T3502535 Circlip, Dia 14.0
1 x T1170091Washer, Belleville
1 x T1170101 Nut, 22 mm
Zatím čau a ať to jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
Naposledy editováno 12.10.2017 22:10:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
Naposledy editováno 19.11.2017 01:57:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger 800xc - řadička se nevrací do střední poloh
Jen by mě zajímalo, na co je tam ten řetízek?
karf píše: HAPO>
Jen by mě zajímalo, na co je tam ten řetízek?
...skoro na nic, nemá to žádné šponovák, blemcá to tam jak řetízek od kapesních hodinek a pohání to olej. čerpadlo.... Nejhezčí byl po rozdělání pohled vpravo na část klikovky, ojnici a pravý píst ze spodu a dolů na hladinu oleje.... Skoro všecko na pohled pohromadě.
to: JiriBN Přes ofic. dealera, k tomu "otvíráku" byl automaticky přiložen i modifik. díl, který je pod ním: to ozub. kolečko, které se při řazení pootáčí a aretuje rychl. stupně.... O to to bylo o pár set dražší. Materiál za celkem cca 2000,-... bez práce. Prostě takový lehký domácí úkol, "kurvítko" od výrobce, co dostatečně při vývoji nepodchytil a musí to řešit následně na základě většího náporu stejného druhu závady.... Prostě pilovat a pilovat...
Naposledy editováno 21.11.2017 23:08:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cesta kostí, Stará Kolymská trasa d... Triumph Tiger 800 XC | ZdendaZB | 27 | 4.6.2024 v 22:47 ZdendaZB |
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC | karosa | 7 | 7.5.2024 v 08:39 Radek_S |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC | bity | 10 | 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER |
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC | Rvn | 44 | 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf |