Téma: jak se pozná jestli jsou v háji ložiska na řízení
12.11.2017 v 13:33
Nazdárek borci. Rád bych se zeptal , jak se pozná jestli jsou v háji ložiska na řízení, nebo vidle. Když zatlačím na předek se zabržděnou brzdou, prohoupne se to, tak tam cvaká. Myslel jsem, že to mohou být volné desky, ale opakoval jsem to bez brzdy, a dělá to pořád. Tak asi víc možností tam snad být nemůže než tlumiče nebo řízení. Tak se ptám jak zjistit, co to je?
1 reakcí na tento příspěvek jak se pozná jestli jsou v háji ložiska na řízení
V tlumicich by si mohl mit akorat vybehany pouzdra, ale to by ti tlumice nefungovali a nejspis i tekly.
Co se tyce krku rizeni. Na bocnim nebo hlavnim stojanu jeden zvedne predek do vzduchu. A druhej vezme za tlumice a vyzkousi vuli v krku.
PS: muze cvakat i v kotoucich nebo trmenech
Co se tyce krku rizeni. Na bocnim nebo hlavnim stojanu jeden zvedne predek do vzduchu. A druhej vezme za tlumice a vyzkousi vuli v krku.
PS: muze cvakat i v kotoucich nebo trmenech
Zdar borci. Tak jsem to zjistil dle vašich rad, je to v krku. A teď jestli to stačí dotáhnout, nebo vyměnit. Spíš si myslím že by to mohlo stačit dotáhnout. Snad! Jak na to? Nechám si poradit,kdo jste to už dělal.Nevím, nikdy jsem to nedělal.Nevím , jestli sundat řiditka , nebo....
Stahni si tady v motodatabazi manual, a studuj .... kdyz to nebudes goumat zajed do servisu. Osobne si na motoru udelam vsechno, ale rizeni a tlumice nechavam na odborniky. Neni nic horsiho nez motorka, ktera nezataci tak jak ma
1 reakcí na tento příspěvek jak se pozná jestli jsou v háji ložiska na řízení
Zjednodušeně povolíš vidle v horních brýlích a povolíš osu krku, dotáhneš jí podle manuálu a dotáhneš brýle. Nejsnažší, ale netvrdím že ideální řešení.
Ideální je moto zvednout, předek odstrojit, rozebrat zkontroloat namazat... a když už to bude rozebrané tak tam fouknout nová ložiska :)
Ideální je moto zvednout, předek odstrojit, rozebrat zkontroloat namazat... a když už to bude rozebrané tak tam fouknout nová ložiska :)
Nevím jak tdm, já měl na kawe v řízení kuličkové ložisko s plastovou klecí. No, ta klec byla na jednom ložisku prasklá. Tak jsem ložiska vyměnil za kuželíková. Já v tvém případě bych to aspoň rozdělal a zkouknul jak to ložisko vypadá. Pokud to bude ok dukladně promazat a složit zpět. Pokud budeš měnit mrkni na nějaká videa na youtube. Hledej: "steering stem bearing replacement"
MaraVFR píše: V tlumicich by si mohl mit akorat vybehany pouzdra, ale to by ti tlumice nefungovali a nejspis i tekly.
Nesouhlasim. Mel jsem vybehany kluzny pouzdra a krom vule nebyl unik oleje a tlumice tlumily.
2 reakcí na tento příspěvek jak se pozná jestli jsou v háji ložiska na řízení
Zdar kluci. Ještě malá podotázka ohledně ložisek řízení. Shodil jsem vrchní brýl s řidítkama, a byla tam zajišťovací podložka vůči matkám řízení a mezi nima gumový kroužek, který byl trochu volnej. Ptám se: k čemu ten kroužek tam slouží ? ( zkusil jsem trošku dotáhnout tu spodní matku a šlo to sice špatně , ale zdá se že už tam není tak velká vůle jak tam byla)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 9 | 14.8.2024 v 10:16 Weisner |
TDM 900 - při sepnuti ventilatoru t... Yamaha TDM 900 | 8632 | 10 | 11.7.2024 v 19:34 MILOS61 |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 25 | 2.6.2024 v 10:37 combust |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |