famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
MV nemají moc dobře odladenou elektroniku, takže to chce brzdu a ladit, ale začal bych TPSkem
Jestli tě to netrápí extrémně l, tak bych buď neřešil, nebo až v zimě
1090RR je větší,uvolněnější posed,pro mně 186cm pohodlnější. Podvozek trochu měkčí,ale na běžnou cestu super. 1090 je za plynem hodnější,nárůst výkonu je od spodu malinko větší,ale tak nějak přívětivější u 910 je to trochu hrubší. Brzdy jsou podobné. Celkově je ta motorka kultivovanější a síla přichází kontrolovatelně, U 910R jsem včera při překlápění v akceleraci lehce ubral a zase přidal při svižné jízdě a motorka mně chtěla vykopnou ze sedla motorem i lehkým smýknutím zadním kolem. 910R je nevychovaná a aby fungovala,musí se pořád držet pod krkem. Ale obě to jsou Brutalky, teď by mně ještě zajímalo svezení na 1078RR...
Naposledy editováno 01.09.2017 14:20:54
Díky Petr
Naposledy editováno 19.09.2017 02:35:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Zdarec, poslal jsem Ti dotaz ohledně Microtecu do PM. Prosím mrkni na to jak budeš mít chvilku.
Diky.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Po dvou Japoncích se chystám koupit první pořádnou motorku a zamiloval jsem se do MV Agusta 910 S.. Cenová relace do +- 150 tisíc.
Na Inzerci je jich poměrně dost. Než to začnu objíždět, tak se zeptám, zda-li to je z vašeho pohledu dobrý nápad.
Jezdím většinou jen tak jednou za dva týdny o víkendu, delší výlet například do Jeseníku nebo na Šumavu atd.. prostě kolem komína.
Jednou za rok si rád dopřeji 14 denní dovolenou, například v Rakousku, Italii, Slovinsku atd. atd. (na Z1000 jsem něměl poblém).
Je mi jasné, že co se týče spolehlivosti, tak se nebude dát s Ztkem srovnávat, ale zase aby to nebyl uplně průser. s častějšími intervaly počítám, větší spotřebu neřeším.
Jde mi hlavně o to, na co se speciálně zaměřit na prohlídce a projžďce, jestli je to stejné jako u každé jiné motorky, nebo se tu najde něco speciálního.
Děkuji za názory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jinak za ty peníze sháněj Brutale 910R,co mám já. Vypadá lépe a hlavně má lepší podvozek,plně stavitelný.
Cestování je na tom celkem obtížné,je to tvrdší mašina, s celkem zalomenýma nohama na stupačkách,neklidná na plynu v otáčkách mezi 4,5-6,5tis.
Jednou jsem s ní dal dálnici Brno-Olomouc a byla to ta nejhorší jízda v životě. To Tuono 2V je oproti tomu "cestovní moto".
(Přemýšlel jsem o prodeji mojí Brutalky,ale nevím za co bych jí vyměnil )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
v čem je podvozek na 910r lepší než na 910s? kromě radiálních třmenů přední brzdy a kol marchesini?