AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Bimbam píše: Jawetty jsou nezmaři když mají blbnoucí období ostatní tři padesátky co mám, jawetta nastartuje vždycky. Asi tím jak má na jedno šlápnutí sedm kompresí nebo kolik si prostě dycinky ten benál přes karbenátek nacucá a vrčí
vyhrabal jsem jí z hromady vápna,nalil benzín ze sekačky a chytla tak po dvaceti-třiceti letech3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 02.11.2017 09:34:08
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bimbam píše: Stejně je to divný, stará jawetta nebo kejchačka či čezeta kulatá i hranatá nebo třinda i po letech stání a na prastarej zbytek benálu co byl v nádrži nebo případně dolitej trochu novějším bez nějakýho velkýho protestování nastartujou a drandí, zatímco pitomej fichtl podobnýho stáří tarokuje a chce všechnomožný. Asi to bude jinou konstrukcí plováku a karbecu vůbec. Pravda, ta radost že to přibližovadlo z Povážské Bystrice konečně nastartuje je pak o něco větší
podle mě ta jankovitost začala až po pařezu a 555. s těma nikdy nebyl problém. no dejme tomu,že bylo těch problémů míňNicméně fichtl a tyhle malorážky s magnetem se dají donutit k bezproblémovému provozu i tak jak jsou, aníž by bylo třeba do nich cpát jakoukoli elektroniku. Nabudil bych magnety, pošteloval to a hotovo. Stejnak co se týče světla a klaksonu, jsou tam spíš jen pro to, aby se tehdy ukázalo, že o nich v povážských strojírnách slyšeli a vědí jak přibližně vypadají. Doplněním sítka před karb, seštelováním hladiny a doladěním pár blbin se dal fichtl celkem slušně zprovoznit. Pro nás horaly je to ale stejnak klumpr co nejede. A to jeho uííííí iijóóó přívádělo k šílenství nejednoho tunera nad padesát kilo váhy. Nicméně do rovin ideálně blbuvzdorný cajk.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
-----a malý dotaz : slyšeli jste někdo, že by u Š 105/120 upadlo zadní kolo ? Mně upadlo včera. T edy - ulomilo se, v závěsu. Řidič odtahovky - důchodce automechanik - se jen usmál a že prý se tomu nediví. Naštěstí si platím velký balíček v UAMK, takže odtah byl zdarma. A bude se jezdit Astrou...
Naposledy editováno 02.11.2017 12:54:46
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 02.11.2017 13:35:44
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 02.11.2017 14:11:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Nicméně pokud to na kuželu drží a i tak upadne, unavový lom a koroze na hraně jádra je taky možná.
Hlavně, že se nic nestalo. Nějaké poloosy doma mám, ale asi budou z emka co jsem kdysi měl. Tam myslím byly delší.
A ještě jeden postřeh z včerejší fichtlpárty Jediná svíčka která klukům celou africkou anabázi vydržela byla made in Czechoslovákia prachstará Palka ještě kuželovitého tvaru. Vydržela brody mráz i africké vedra. Mazec.
Ještě přihodím jednu poznámku. I když jsem momentálně K.O. s zramovaným kolenem jak jsem psal výše. V práci se zzbavujou starého prorezlého Craftra L.P. 2011 a jak přijdu čeká mě funglovka. Podle odhadu mechaniků vydrží při dobrém servisu nejméně 120tisíc km. Takže bude zas na dva roky čím jezdit. Paráda.
Dneska jsem si objednal plechovou garáž protože zděnou nestihnu zrealizovat. 3,7m X 6,5m počítám že si ji jako provizorku dva roky nechám. Pospravuju a uložím Formánka měl by vydržet při dobrém zacházení dýl než nový Crafter.
Naposledy editováno 02.11.2017 19:26:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka : VW jen 120 tisíc ? Tipoval bych, že musí najezdit 10 krát tolik. Forman vydrží určitě déle, než nový "lidový" vůz....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
e: píše se tam, že už má zasejc další verzi
e2: mně se to líbí, i bych do toho šel... ale na druhou starnu tím zesložitíš původní instalaci 3 dráty a páčka :)
Naposledy editováno 02.11.2017 22:25:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
maabo píše: elevator> tohle si viděl?
e: píše se tam, že už má zasejc další verzi
e2: mně se to líbí, i bych do toho šel... ale na druhou starnu tím zesložitíš původní instalaci 3 dráty a páčka :)
milan1963 píše: Bimbam> Myslel jsem si, že jsem výjimkou, protože autu je 37 let a jde o únavu materiálu. Upadlo mi pravé zadní, asi ve čtyřicítce, při řazení ze 3. na 4 ., při zrychlování. Už je mi jasné, proč ten od odtahu říkal, že to není poprvé co to vidí. Žeby výrobní vada škodovek ? Já že bych v Mladé Boleslavi uplatnil reklamaci .
V závěsu? tzn, s celým ramenem, nebo se oddělilo rameno podélné od příčného (ta trubka do převodovky co v ní jde poloosa) ve spoji?
Ze škodovek někdy upadlo kolo především poté, co někdo blbě namontoval buben na poloosu, je tam pero s úkosem, drážka a ta je i v bubnu, musí se to smontovat správně, jinak to upadne, protože buben nedrží správně na kuželu, ale je žvejklý přes ten klínek..... Pak taky upadává lidem, co se o auto nestarají a nekontrolují pravidelně dotažení té centrální matice na poloose, je na to i předpis v servisních intervalech... Já to dělal podle rady pokaždý když jsem přezouval ze zimních na letní a zpět.. občas to utáhnout trochu chtělo, když se buben na kuželu uvolní, tak se ty kužele navzájem zkurví a upadne to taky....
Š 120 je poměrně spolehlivé auto, ale pod jednou podmínkou, že je nutné se o něj skutečně starat a dělat prevetivní údržbu, jak je předepsáno, pak s ní nejsou potíže a funguje spolehlivě.. takže takové ty nácviky kdy 2x za rok obejdeš auto s tlakovou maznicí, po měsíci odvzdušníš (skoro nikdo to meumí správně) chlazení a topení, zkontroluješ řemen, přimázneš pumpu, po půl roce zkontroluješ kontakty, utažení některých spojů po roce zkontroluješ svíce, kabely, přerušovač omezíš kovomorce hlodání na plechu.... Ano není toho málo, ale když to tomu autu nedáš, potrestá tě tím, že fungovat nebude.
Nástupci od Fakíra dál nechtějí téhle péče ani polovinu, protože jsou konstrukčně odlišní a takřka dnešní, nicméně i ten potřebuje prevenci, ovšem už v míře, ve které ji potřebuje každé auto... Například divit se tomu že jsou v prdeli poloosy, když ses při přezouvání kol neobtěžoval podívat na jejcich manžety v jakém jsou stavu apod. apod. apod......
Máš ty wergly skutečně v úžasně zanedbaných stavech.... Přesně podle hesla jakej pán, takovej krám.....
Nafoť to auto, resp co na něm zbylo a kolo zvenku i zevnitř, pak se domluvíme co se s tím dá dělat, na užovku mám nějaké věci v zásobě a tak bych ti to přenechal, já už to auto nemám několik let. Po opravě nápravy nezapomeň na seřízení její geometrie, aby ses nedivil, že se to špatně chová na cestě a kurví to pneumatiky....
Naposledy editováno 03.11.2017 21:28:21
Jirka4137 píše: milan1963> Ten současný Crafter má 385000 a karoserie byla v některých místech prorezlá skrz. Tmelil jsem to vláknem. Je to rok 2011 a přestává se vyplácet opravovat. Možná někomu kdo nenajezdí denně 400km jako já by byl dobrý. Pokud ale do toho nastrkáme love čeká nás nové turbo 25tisíc za chvilku filtr pevných částic 30 plus práce. U nového těch 120 odhadují mechoši do prvních problémů. Já 60 tisíc. U formana samo nepíšu o km ale prorezavění kastle. Tak možná na tom budou stejně. Pochybuju že forman který má na tacho 98tisíc je skutečně má ale dalších 98 by se snad při dobré péči najet dalo.
Fakír, resp. všechny 1,3OHV jsou schopny na motoru ujet skoro půl mega, než začnou mít problémy, pokud je o něj správně staráno - tzn. že se v něm po 10kkm vymění správný olej, ob olej se dá vzducháč a svíce a jednou za pár let se oživí fridex... š120 na tom byly hůř, ty byly po 200kkm už v problémech kdy začaly blbě mazat a pak už byl rychlej konec, ale i s tou jsem najezdil spokojeně k původním 80kkm při koupi dalších 150kkm, než zcela zchřadla, protože když dojezdil motor, byla už i karoserie zcela shnilá, čemuž se ani přes veškerou péči po 35letech na původních plechách není čemu divit.. v dobrém na ni vzpomínám, bylo to spolehlivé auto.
Můj fakír má nahrkáno dost přes čtvrt mega a motor nemá problém, jezdím s ním světa kraj po dálnicích, prostě všude a protože je o něj postaráno, tak podává slušné výkony i spolehlivost (nemám problém jet na dálnici 130 a když ho ždímu dovede i 150), to auto prostě funguje a co funguje, to nebudu měnit, kastli mám ještě dobrou, protože se ho povedlo mně prcnout na předek a panince zase na celý bok, tak jsem tu karoserii rovnou celou poctivě opravil a tak je kovomorka ve své činnosti řádně zpomalená Takže ač jsem ho na počátku koupil vlastně náhodou a na chvilku, tak už ho mám 9 let a vysloužil si u mne velkou poctu a důvěru k jeho službám.
Pokud to nechytá, má to nějaký úplně jiný problém, to tohle šidítko fakt nespraví. Fichtlí zapalování je sice po stránce světelného výkonu chabé, ale poměrně spolehlivé...
Tyhle "jo a ne" stavy můžou být způsobeny lecčíms, co je zapotřebí mít v pořádku, tzn, není vůle na klice, v jakém stavu jsou kontakty?, nejsou prošlehané, prasklé nebo jinak poškozené izolační podložky? nedotýká se něco někde něčeho? je to psrávně seřízené? v jakém stavu jsou všechny komponenty? není to třeba celé zavlhlé? až budeš znát odpověď na tyto otázky a vyřešíš závady, které tam jsou, tak to jiskru dávat bude.... A nelze to dělat pohledem, elektrika není vidět a přesto teče i kope... Pokud to nefunguje, tak to prostě není v pořádku, kdyby to bylo v pořádku, tak to funguje a pokud to nefunguje v základu, tak tomu minimálně jedna z podmínek k funkci chybí a pokud nebude splněna, nebude fungovat ani šidítko, protože je to vlastně jen odlehčení přerušovači a malém navýšení napájecího napětí - kde bych si na ten přínos nevsadil o nic víc, než použití 6V cívky místo 8V apod...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jirko , za Felici se platí jen 3000 korun, těch 10 tisíc bych platil za jinou Š 120, neboli euro nula.
Jinak zdravím z welness pobytu , vyjeli jsme si na pár dnů do Pošumaví. Rekreovat se. Auto už mi jezdí, s pomocí kamaráda automechanika jsem to dal nějak dohromady...dnes jsme byli u jedné tvrze, až na tu zimu pěkný výlet. Přijelo nás asi 5 starších aut, ale ostatní je mají jako joungtajmry, taky v různém stupni rozkladu - koroze u spartaka, řízení u Octavie...ale hlavně, že jedeme. Pár fotek...
Ubytování zde
Tvrz v rekonstrukci
Jirka4137 píše: MartinED250> Pracant. Jen plyn bych asi kvůli životnosti motoru vynechal. Nicméně jestli z toho nebude vetroš tak proč ne.
Na plyn už moje auto, ujelo polovinu ze všech svých ujetých kilometrů, bez problémů, tyhle motory to snesou... poučení ze slabých míst předchůdců bylo natolik poctivé, že i při zachování shodné základní koncepce jsou motory 135/136, které se neacházely ve favoritech, feliciích a dále modernizované i z kraje ve fábiích jsou proti š742 ohledně životnosti na dvojnásobku svých předchůdců.
Jirka_S píše: Nevíte kolik je ekozlodějská daň pro Felicii (z r. 1998) při koupi od prvního majitele? Někde jsem zachytil 3000,- ale nevím jestli je to pravda, měl jsem za to že je to 10tis.
Je to jednoduché - favorit bez katalyzátoru 10kkč / E0
- Favorit s katalyzátorem (ecotronic) 5kkč /E1
- Favorit se vstřikováním BMM 3kkč /E2
- Felicie pro náš a západní trh, tj. Se vstřikováním BMM i MPI 3kkč /E2
Pokud budeš k údržbě a opravám svých werglů přistupovat takto laxně, tak se z problémů nevyhrabeš... Jo holt jakej pán takovej krám, máš to sice krásně nalblejskaný, ale spolehlivost žádná, přesně dle hesla navrch huj a vespod fuj.... já lak neblejskám vůbec, ale jezdím, jezdím a jezdím, protože dělám všechno pro to, abych měl svoje wergly po technické stránce skutečně v pořádku.
Naposledy editováno 04.11.2017 20:20:14
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |