pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
FiZzeR píše: No stažený brejlema nejsou, aspoň u mě teda ne. Jediný co stahuje ty ložiska je ta ozubená matice, která se má utáhnout na 40 Nm a pak povolit, čili tam je předpětí nula nula prd. Ta matka s mega utahovacím momentem na horních brejlích stahuje jen horní brejle k tý ozubený matce.
jj,vsak tak jsem to myslel mezi spodnima a tou matici (dvojici matic u me?) pod hornimi brylemi co vymezuji vuli... s tim povolenim jsi me ted vazne dostal, ale schvalne koukam dukladne do manualu jestli nejsem za blbce, a o povolovani fakt ani slovo.. ta prvni 50Nm (ono to na M35x1 neni zadna palba, to je jak treba 3Nm pro M6ku..) v prekladu akorat poznamka ze mam pouzit steering stem socket (ja to teda povolil 4celist. univerzalkou co mam na vrtani, taky improvizace, ale na rozdil od kladiva s tyckou nedestruktivni), pak mam nasadit jistici podlozku a ohnout, a pak rucne dotahnout kontramatku a opet ohnout zoubky podlozky.. o povolovani ani slovo - podle me tam nejaky (maly) napeti byt fakt ma, nebo ne ??
jinak vymackanej sloupek by se mel dat premerit mikrometrem, docela bych to byt tebou mozna udelal... nicmene myslim ze pokud se ten vnitrnikrouzek neprotaci, tak v tom ten problem fakt nebude..
...jinak na odlehceni - zrovna pro tu podlozku jsem byl dnes ve Vinaricich, a mam dve celkem slusny hystorky spis pro assassina... cesta na bycyklu vpoho, krom debila (neprekvapive bile dodavky) co me malem smetl v protismeru, ve svermove, v zatacce z hlavni na vedlejsi kdyz mi nechal od obrubniku asi metru kooperace mezi plechovkama a cyklistou prekvapive vpohode... no hele ale zpet, uz u prahy, se mi nechtelo horomerickou tak v nebusicich tocim pravou smer Sarka, super, sem tam, krasna krosova stezicka tak uplatnuju nevybourenou silu (jel jsem celou cestu jen na pohodu) jenze ejhle, najednou se to staci dolu do sarky... misto tricitky jedu razem na obou brzdach patnact, a jen si tak rikam si ze by ses asi hodne zasmal ze se najde exot co jezdi z kopce pomalejs nez do kopce.. no a druha hned na to, kdyz jsem sjel dolu na asfalt a strach z (mirneho.. ) sjezdu vyprchal, opet se dostala ke slovu nevybourena sila, ani lidi tam moc nebylo, tkze vidim hupik plac tam kvalt a dvaactyricet plnej knedlik spurtem.. dolu vydejchani, hele jeste jednou to samy, sup ho tam, parada.. no a kdyz jsem takhle vletel do tretiho "hupiku", tak najednou koukam ze to za zatackou furt pokracuje... kopec byl az veleslavinu, a po tom uvodnim naletu jsem mel pomalu co delat abych nejel nahoru deset nebo pesky chlapik kteryho jsem dole minul asi musel hodne nechapat co to tam ten exot predvadi
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
pokud to nebude dotazenim lozisek ani kotoucema pak je to fakt divny,.. kdyz jste u toho vylucovani nejvetsich blbosti, nemuze bejt na vine nerovnomerne obrzdena guma - viz to opakovany brzdeni na nulu ?
tss, nahodou.. bustehrad jsem objel okolo dalnice po poli pres bouchalku, akorat to nebylo tolik z kopce
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Zase další zkurvená záhada co může potkat jen mě
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 27.09.2017 06:18:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kerut píše: covece smirglem na kotouce teda nevim.. ohledne kotoucu nejlepe pujcit si vod nekoho hodinky (ciselnikovy uchylkomer - ode mne ne, ja ho nemam ) a v nejblizsim pneuservisu vyvazovacku, prip. uplne v nouzi by to slo promerit i primo na motorce..
Proč by ses bál šmirglu na kotouč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: Kotouče nevim, když pomalu tlačim po rovným povrchu, šumí desky stejnoměrně, nepřerušovaně. Šmirgl a bremzík jsem zkoušel taky, i přesadit kotouče o díru aby nebyly v zákrytu. Nope... Guma nedávno přezutá. A připomínám že to dělá jen v úzkém rozmezí asi 10 km/h, cokoli pod i nad je hladký jak sklo a brzdí to nehorázně.
Zase další zkurvená záhada co může potkat jen mě
Nevím jestli jsi to už nezkoušel, ale rozhýbat nýty?
Stev píše: Proč by ses bál šmirglu na kotouč?
na spinu staci ten aceton(nebo cistic) a hadr, a kdybys mel zabrat fakt do kovu (a to byt minimalne udelas i pri tom ocistovani) tak podle myho muzes udelat vic skody nez uzitku.. po davne zkusenosti se zaskrabavanim, hrat si se setinama v plose neni prdel ani s prismatickou deskou s retusovaci barvou, to uz bych spis nechal nekde desetinku prebrousit..
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Vrátil jsem tam svoje a klepe to zas, ale už téměř neznatelně a kdybych o tom nevěděl, tak si asi nevšimnu. Divný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dewwil> nechceš? www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/kapoty-plasty/sedla/kryt-sedla-bobek-suzuki-tl1000-1207849.html
Já už myslel, že jsi na to zapoměl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kerut píše: FiZzeR> tak minimalne jsi lokalizoval zdroj ..ted je otazka jestli po tom dal nepatrat, nebo jo a riskovat tim ze to po dalsi demontazi bude treba vibrovat zase vic
Ale proč? Kotouče neházej a nejsou probrzděný (měřil jsem oba věnce po celým obvodu), žádný highspoty, nic
strakon píše: Tak jsem dal KN-ko filtr, DB-killery G.P.R. a zlepšení citelné, jen do doby, než se Xtra potvora rozhodla sešrotovat a vyplivnout ty DB- killery ven To jako GPR nezmákli, takový šlupičky plechy, to Rapťa vyflusnul jak malinu
Hele tohle je asi typický pro italy nebo nevím! Na Yamaze jsem měl titanový Akrapoviče, každá tlumivka chycená ŠESTI imbusy. Vypadalo to hezky a vyndání/zandání by zvládla i chudokrevná malomocná dívenka s čerstvě udělanými nehty. Uchycení tlumivek naprosto pevné a spolehlivé.
Na Corsaru byly Termignoni plus minus za stejnou cenu, jenže v nerezu. Tlumivka uchycená jediným imbusem jenom přes plech a matičku. Dodáno to bylo s heftnutou matičkou a při povolování se samozřejmě střihnul šroub a kus ho zůstal v matce. Takže stále nešla tlumivka vyndat, následovalo odvrtání a pak další etapa boje, protože tlumivka i bez zajištění držela v koncovce. No musel jsem si vyrobit přípravek z tlustého drátu na konci s háčkem, pak složitá práce s kladivem a spousta vztekání. Druhá roura to samý! No a na technickou zase zpátky a taky se muselo použít kladivo, dost velká síla, nákup nových šroubů a matiček ve Fabory a stejně ten buchar jednou tlumivkou lomcoval sem a tam. Takže nakonec jsem ještě sháněl svářečku, abych to zase heftnul. A i tak tam byla vůle a tlumivka rezonovala.
Asi to dělal stejnej konstruktér jako traktor Lakatoš a já nadával jak Luboš !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
E: Mám tu komplet brzdy z rsv factory
Naposledy editováno 29.09.2017 13:35:46