Moto uleje svíčky po cca 400 km, řešil sem škubání a vynechávání při otáčkách kolem 4500 - 5500 ot. Vyměnil sem svíčky, který měly najeto cca 400 km na foru sem našel že NGK, který sem dával minule rády při ulití probijí, tak sem dal podle doporučení Brisk silver. Byl klid tak sem se radoval, moto i startovala hned - bez plynu se sytičem. Dneska sem jí zase projížděl, od výměny svíček najeto zase cca 400 km, start v pohodě bez plynu na plnej sytič po nastartování jí nechávám běžet jako dycky na sytič, nandam helmu vytlačim před barák a otáčky pomalu slejzaj, když slyšitělně slezou, vypnu sytič (muže to na nej běžet tak minutu), on se sám postupně vypíná (nedrží uplně vytaženej). Při pojížďce začla zase kašlat a vynechávat.
Otázka zní co dělám špatně ? Je možný, že by byly špatně seřízený karburátory a ulejvaly se tak svíčky ?
Rozvody jsou nově udělaný, hlava a ventily taky, směs na karburátorech je nastavená dle manuálu do základního nastavení, dolazený to ještě nejni, volnoběh mám cca 1100ot.
Už mi to leze na hlavu, když sem shánel někoho kdo by to seřídil, tak se všichní v okolí bráníli, že to nejde napíchnout na PC, karburátory umí seřídit asi málokdo. . .
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky
Ale co ti doporučuju tak: Karbce znova ven, komplet rozebrat co jde, prohnat ultrazvukem, nastavit hladiny, doladit směs, udělat synchro a musí to fungovat
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky
Svíčky jsou taky zajímavý, dvě vypadaj jako kdyby měli bohatou směs a dvě v poho.
Takže karburátory pujdou na ultrazvuk a objednám sadu těsnění a trysek.
Naposledy editováno 01.10.2017 22:25:13
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky
Jinak sem to všechno složil a potvora vynechává, takže sem objednal ještě nový svíčky (starý na zkoušečce házely), ty zkusim o víkendu. Pak pujde do servisu, už sem sehnal chlapíka kousek odemě. Žere jen čas a peníze a už nevim co víc vymejšlet, ať se trápí někdo jinej :)
Přijde mi, že na volnoběh jeden válec vynechává. . .
Pak jsem koukal na zapalovací cívky a ejhle, jedna měla nekonečnej odpor, tak jsem odpojil kabely a zjistil sem, že jedna fakfka bude mrtvá.
Nevim jakej by měl bejt odpor, ale dvě fajfky maj 0 ohm jedna 6k ohm a jedna nekonečno.
Kde by se daly fajfky koupit? Zapalovací kabely se daj nakrátit z metráže ? (všechny maj 0ohm, takže nebudou odporový)
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky
Objednal jsem fajfky NGK podle jejich kataloguna mojí moto a bohužel jsou krátky Nechce se mi kupovat originál a podporovat tu jejich zlodějnu 1000kč za fajfku. Ale když nebude jiná možnost tak hold budu muset.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |