1 reakcí na tento příspěvek zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
3 reakcí na tento příspěvek zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
edit: Ještě zkus pedál na pár hodin zatížit, ať je sešlápnutý silou. Přigumičkuj ho gumicukem nebo na něj polož něco těžkého nebo tak něco - ať je kapalina pár hodin pod tlakem. Dreobné bublinky se pak spojí v jednu velkou a tu je pak jednodušší vyhnat ven.
Naposledy editováno 10.09.2017 11:46:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
Po zajazdení to bude brzdiť ako bláznivé , len sa vyhni núdzovému brzdeniu , mohli by zadné "desky" zosklovatieť a potom už by naozaj boli k ničomu, len na vyhodenie .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
brazel píše: dixik> Neboj sa , nič tomu nie je , len si to musí sadnúť , možno 100 , možno 200 a možno až 500 kilometrov , podľa toho , ako často zabrzdíš zadnou brzdou .
Po zajazdení to bude brzdiť ako bláznivé , len sa vyhni núdzovému brzdeniu , mohli by zadné "desky" zosklovatieť a potom už by naozaj boli k ničomu, len na vyhodenie .
to jako vážně? desky si musí sednout , s tím souhlasím , ale to že brzda nebrzdí vůbec v pořádku rozhodně není .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
Píše , že na mieste jej to drží (když stojím na místě tak brzda drží jak přibitá.) , takže ich potrebuje zajazdiť , úplne normálna vec .
dixik píše: odvzdušňovat jsem zkoušela, kapalina šla bez bublin...
Tak znova a pořádně. Prostě šlápni vícekrát , a pokud na potřetí brzdí tak je zavzdušněná 100%
v případě že brzdí jenom málo ale brzdí, tak to budou nové destičky na starý křivý kotouč. Ale tomu vzduchu dávám 100% jistota
Naposledy editováno 10.09.2017 13:32:30
Naposledy editováno 10.09.2017 21:09:16
1 reakcí na tento příspěvek zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
Ano, sednout si to musí, ale v tomhle tady hlavní problém není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
Vše se hýbe, když stojím na místě tak brzda drží jak přibitá.
Osvědčený je taky napouštění kapaliny spodem,atd Chce to čas a trpělivost a něco o tom vědět.
Do předních se radši nepouštěj
dixik
tak to zkus, sešlápni pedál a povol hadici nebo holendr na HBV, pak utáhni a několikrát, pedál sešlapuj a pouštěj pomalu!!!
1 reakcí na tento příspěvek zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
odvzdušnění musí také proběhnou vždy s ohledem na konstrukci brzd
nic si nesedne ani po 500 km a brzdy, to je základ, zvlněný kotouč je také hloupost, pokud předtím vše fungovalo závada je jasné, nesprávný postup, tak buď to dát do servisu nebo řádně očistit třmeny, válečky ( teplá voda : jar 50:50 a zubní kartáček), opláchnou vysušit a nejlépe podtlakovou odsávačkou opatrně odsávat brzdovku a současně postupně dolévat
pokud je tam jen pár malých bublinek, mohlo by teoreticky skutečně pomoct zmáčknutí a zafixování brzdy např. přes noc, ale to nemusí být účinné protože znečištěný zkorodovaný váleček ani poté nebude těsnit v manžetě, je totiž hlouběji, v jiné poloze než se sjetými destičkami
Naposledy editováno 13.09.2017 07:59:03
Páka , čili i pístek v ní je při brždění zvyklý chodit jen do poloviny a když po výměně desek pumpuješ pákou až na doraz, jde gumka do míst, kde jinak nechodí a poškodí se. Pak pístek propouští kapalinu zpět do nádobky, nebo si přisává vzduch. Když jsem dělal na autech, stalo se mi to několikrát.
Diagnostika asi takováto: Když zmáčkneš brzdu, na začátku to udělá v nádobce malinkou vlnku než se zavře přepouštěcí otvor . Pak už by měla být hladina klidná a lehce ubývat jak jde za pístkem. Pokud se dál při propadajícím se pedálu hladina čeří a neubývá, propouští to za pístek v páce.
Naposledy editováno 13.09.2017 10:11:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní brzda po výměně destiček nebrzdí
A to teda hej , možno aj viac km , podľa toho , ako často tú brzdu bude používať , ja zadnú teda vôbec , spomínam si , že som vymenil zadný kotúč + platničky a prvý krát som ňou zabrzdil po 2500 km , aj to len preto , že som riadne zmokol a na kotúči sa začala objavovať ľahká hrdzienka .
Predné mi sadali minimálne 500-700km , už som bol zúfalý , lebo to nebrzdilo , ale iba spomaľovalo a ako hovorí jeden známy "Brzdy majú fungovať tak , že ak za ne hamstneš , musíš sa 30m vrátiť po motorku"
Tu v jazyku bližšom , teda žiadna "hrdza , či hrdzienka" .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |