kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: VikousS4> Jo Termix bude, ale až bude homologovanej. Nekoupim to za ty prachy , abych byl bez legální motorky.
Jinak jsem dostal -5 % z německý ceny. Tj. Dostal jsem se na českou nominální. 390t.
Ale ještě musím dokoupit jiný stupačky (endurový jsou na hovno), Teplý řídítka, závodnický sedlo a trenýrky Ducati.
A za měsíc to prodáš jako Dripera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A budu ducatistou! Kolik jich tu vůbec zbylo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
S tou změnou značky jsi teda zrovna mě radost neudělal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E:obzvlášť u motoky co skoro žádnej nemá
Naposledy editováno 08.09.2017 07:14:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
sorry za kvalitu, lepší jsem nenašel...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Jindřej> Aprilia ho má zase při nižších otáčkách
na nízký otáčky se kupuje čopr. Tohle musíš držet u huby
dewwil píše: Jo to je problém lidí, kteří tu techniku znaj a bojej se to, někdy oprávněně svěřit servisu. Taky si radši vše dělám sám, kdysi jsem neměl čas, nemoc a prdlavku jsem svěřil servisu, srovnání bloku, komplet hlava a ze servisu mi to přitáhli na laně, že si s tím neví rady, motor teda složenej a nešel do otáček a hulil jak kráva, oni mi šoupli časování o tři zuby na řemenu... Takže fakt co si sám neuděláš, to nemáš. Jo a Vanos jde opravit, s Fizzem jsme ho rozebrali
emkový vanosy jsou uplně jinej sport hlavně je tam toho podstatně víc co se může posrat.
Johnny83 píše: ten HM je boží, slintal jsem už nad 821 SP, ale 939 SP se zlatejma élinsama je ještě o kus dál... ale teda ten Termix mi přijde hroznej, jak tvarem, velikostí, tak umístěnim, synátor bude mít asi věčně spálenou prdel ne? mně osobně se víc líbí decentnější řešení, třeba od SC nebo Akrapa, ale nevim jak je to s homologací, navíc sto lidí sto chutí
sorry za kvalitu, lepší jsem nenašel...
Tento SC je bez homologace.. Jinak delaji i s homo, ale jsou to uz klasicky laufy jako Remus atd, jen je na 821, ale musi jit i na 939. Ten Akrap neni na HM, ale z BMW 1000RR prizpusobeny. Akrap dela taky, ale je to hnus velkej..
Spajo, co se tyce okruhu, tak na rovinkach dostanes na prdel, ale jinak budes spokojenej. V zatackach budes masiny krajet venkem. To tahle masina umi skvele. Na Slovaci jsem na tom zakrojil mnohem silnejsi masiny. Brno, tam je trochu problem s rovinkama, ale co je skoro jiste, ze te to bude bavit.
Je potreba se na tom naucit jezdit diky posedu, ale pak to stoji za to.. Ventily po 30, olej po 15 diky tomu, ze to neprehnali s vykonem.
Co se tyce spotreby, tak 821 zrala 5 na pohodu a 7,5 pri plnym nasazeni..
Na delsi cesty se da, ale budes si muset zvyknout na to siroky sedlo vpredu. Jestli kupujes i zavodni sedlo, tak by to chtelo to puvodni asi predelat, aby bylo vyssi a vpredu uzsi. To by melo dost pomoct..
V kazdym pripade preju, at te to bavi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: na nízký otáčky se kupuje čopr. Tohle musíš držet u huby
dokud nelítá těsnění pod kebulí