Jel jsem ti z Mnichova směr Plzeň, svižně rychlostí 120-150km/h, v Mnichově natankováno plná nádrž, tak si říkám, že ozkoušim rezervu. Zda funguje vůbec. Asi nebylo příliš rozumné to zkoušet tak daleko od domova, ale co se nestalo, benzín došel jak na zavolanou cca 30 metrů od benzínky kousek za plzní, to znamená že najela krásných cca 320km. To by šlo. problém byl ten, že motorka byla přehřátá jak sviňa, i přesto, že jsem nestál v žádné koloně, ani že bych jí nechal an volnoběh nic takového. na benzíně zkoušim rezervu, motorku jsem bez nového benzínu nenahodil. A abych jí nahodil, tak jsem musel použít sytič, což taky považuju za blbost, když byla motorka rozpálená jako pěťák. Po příjezdu domu zjišťuju, že olej už je pod minimem, než jsem odjížděl, byl na max. Na ten olej najeto cca 1800 km, převážně dálnice. Otázka je, proč se to tak přehřívalo, že jsem musel čekat na pumpě až trochu vychladne? Jaká může být příčina, že tolik žere olej mrcha, nebo je to klasika? Co s tím udělat? Jaká může být příčina přehřátí motorky? Teplotu neznám, ale když už to za svižný jízdy cejtim na botách, pak zastavim a můžu si natom usmažit vejce, tak jistě byla teplota vysoká. Díky za odpovědi, klidně i kritika, ta nejvíc poučí.
p.s. Za nedlouho přidám fotky z cesty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...
třeba zde: https://www.dstechn...s-12v-civkou-24.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...
FruFru73 píše: Pedl> Uvažoval jsem zrušit membránu a vložit elektromagnetický ventil na 12V,zapneš klíček-teče,vypneš-neteče.
třeba zde: https://www.dstechn...vkou-24.html [/quote]
Super výmysl, asi... Ale přece jen je to další elektronický čurament a těm já moc nevěřím. Nicméně, kdyby jsi náhodou to na motorku instaloval, hoď si to do deníku, snad na to narazím, nebo udělej rovnou téma a ukaž jak na to Zajímá mě funkčnost, výdrž a takové ty věci kolem toho
(reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...
Jinak mám představu jak to namontovat:
Vyndat membránu a ucpat podtlak k ní ,tak aby byl volný průtok benzínu.
El.ventil pak namontovat na hadičku co vede ke karburátorům.
Pak by měla fungovat i rezerva.
Jen mám obavu,jestli se ta cívka moc nehřeje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 12 | 22.6.2024 v 09:55 nevo7 |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 22.6.2024 v 07:45 MungoJerry |
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |