bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerva
Ahoj. Právě jsem se vrátil ze Švýcarska, kde jsem byl na mém Géesu a byla to pro ní první velká zkouška. Nenechala mě, vše bylo v poho až na pár maličkostí, to že se sekal klíček v nádrži a já byl s toho nervák, to uvádět ani nebudu.
Jel jsem ti z Mnichova směr Plzeň, svižně rychlostí 120-150km/h, v Mnichově natankováno plná nádrž, tak si říkám, že ozkoušim rezervu. Zda funguje vůbec. Asi nebylo příliš rozumné to zkoušet tak daleko od domova, ale co se nestalo, benzín došel jak na zavolanou cca 30 metrů od benzínky kousek za plzní, to znamená že najela krásných cca 320km. To by šlo. problém byl ten, že motorka byla přehřátá jak sviňa, i přesto, že jsem nestál v žádné koloně, ani že bych jí nechal an volnoběh nic takového. na benzíně zkoušim rezervu, motorku jsem bez nového benzínu nenahodil. A abych jí nahodil, tak jsem musel použít sytič, což taky považuju za blbost, když byla motorka rozpálená jako pěťák. Po příjezdu domu zjišťuju, že olej už je pod minimem, než jsem odjížděl, byl na max. Na ten olej najeto cca 1800 km, převážně dálnice. Otázka je, proč se to tak přehřívalo, že jsem musel čekat na pumpě až trochu vychladne? Jaká může být příčina, že tolik žere olej mrcha, nebo je to klasika? Co s tím udělat? Jaká může být příčina přehřátí motorky? Teplotu neznám, ale když už to za svižný jízdy cejtim na botách, pak zastavim a můžu si natom usmažit vejce, tak jistě byla teplota vysoká. Díky za odpovědi, klidně i kritika, ta nejvíc poučí.
p.s. Za nedlouho přidám fotky z cesty.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

2.8.2017 v 21:36 | Nahoru | #31
Behysek> Já se pri nebojim při jízdě, funguje to krásně a motorka líp dejchá a všechno, ale dočetl jsem se, že ksyž to necháš zaplý a motorku odstavíš tak ti benzín může natýct do motoru. Já se svou sklerózou... Raději ani za teplého počasí nemusim zapínat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

2.8.2017 v 21:43 | Nahoru | #32
diegodelavega> Jo, to se asi nějak stát může, ale mě se to nestalo a to jsem to nechal takhle stát asi měsíc, protože nějaká dobrá duše otočila plíšek na kohoutu vzhůru nohama a tak mi chvilku trvalo, než jsem na to přišel. Říkám, ten ventil to musí uzavřít, respektive plovák uzavře ventil, když se karby naplní. Pokud to neudělá, je nutné rozebrat, vyčistit a vyměnit jehlák, případně tu gumičku (to se mi stalo teď nedávno, že přestala těsnit a když jsem dojel, tak mi z motorky tekl benzín proudem už za jízdy. Ono je teda jedno, kdy se to stane, průser to může být tak jako tak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

3.8.2017 v 12:03 | Nahoru | #33
Mně na takových karburátorových motorkách chybí poloha OFF Ta podtlaková membrána se zákonitě po pár letech opotřebuje a karburátory můžou být trochu zanesené a už teče všude benzín. Přemýšlel jsem o přidání dalšího kohoutu, ale ten se taky musí dát na dobré místo a nějak dobře připevnit...

(reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

3.8.2017 v 12:56 | Nahoru | #34
Pedl> to jsem tam měl. Italové tam přidělali a bylo to hodně na hovno :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

4.8.2017 v 09:13 | Nahoru | #35
Pedl> Uvažoval jsem zrušit membránu a vložit elektromagnetický ventil na 12V,zapneš klíček-teče,vypneš-neteče.
třeba zde: https://www.dstechn...s-12v-civkou-24.html

(reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

4.8.2017 v 09:52 | Nahoru | #36
FruFru73> vypadá to zajímavě, ale jak chceš vyřešit rezervu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

4.8.2017 v 20:57 | Nahoru | #37

FruFru73 píše: Pedl> Uvažoval jsem zrušit membránu a vložit elektromagnetický ventil na 12V,zapneš klíček-teče,vypneš-neteče.
třeba zde: https://www.dstechn...vkou-24.html [/quote]
Super výmysl, asi... Ale přece jen je to další elektronický čurament a těm já moc nevěřím. Nicméně, kdyby jsi náhodou to na motorku instaloval, hoď si to do deníku, snad na to narazím, nebo udělej rovnou téma a ukaž jak na to Zajímá mě funkčnost, výdrž a takové ty věci kolem toho

Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

4.8.2017 v 23:33 | Nahoru | #38
No tohle náhodou vypadá solidně. Ale říkám si jestli by to třeba nepouštělo trochu moc oproti membráně, třeba v nízkých otáčkách? Takže by byl furt maximální tlak na plováky. Nevím stopro přesně jak kohout funguje, jestli je opravdu jen on/off nebo i částečně reguluje. A taky se mi nelíbí těch 0.8 ampér, jestli by nechyběly někde.

(reakce na) Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

6.8.2017 v 10:54 | Nahoru | #39
Behysek> Ten ventil jde při poruše cívky odblokovat tím šroubkem....
Jinak mám představu jak to namontovat:
Vyndat membránu a ucpat podtlak k ní ,tak aby byl volný průtok benzínu.
El.ventil pak namontovat na hadičku co vede ke karburátorům.
Pak by měla fungovat i rezerva.
Jen mám obavu,jestli se ta cívka moc nehřeje

Suzuki GS 500e žere olej, přehřátí z jízdy, nefunkční rezerv...

9.8.2017 v 08:05 | Nahoru | #40
Taky mi nejde rezerva, je to kus od kusu ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 18 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla
Klouzání spojky při vyšších otáčkác... Suzuki GS 500E SimsonS51Enduro 3 31.3.2024 v 08:31 dewwil


TOPlist